Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Ciasto do kawki / Cake / Teig

Witam serdecznie, 
Przygotowałam coś słodkiego. 
Zrobiłam ciasto na podstawową kruszonkę z mniejszą ilością cukru kryształu, dodałam do niego miód, kakao oraz cynamon. 
Nastepnie upiekłam część jako połączony spód i osobno jako kruszonkę na wierzch. Dodałam owoce takie jak   truskawki porzeczki. Zamieszałam to z galaretką owocową i zostawiłam do zastygnięcia. Poczestowałam inne osoby i wszystkim smakowało ;). Uwielbiam tworzyć takie rzeczy. 

Hello Everyone, 
Todays Topic is my new recipe for my cake. It is from my head. I make a dough for a standard crumble. I added Coca, honey and sugar. 
I devided into 2 parts. 
I backed the bottom and the cupcakes separaterly. 
I added strawbery, currant and Forest fruits jelly. I tired witch my friends ( I have them to tray and sayd how was it like ) and they said it was yummy and delicois. 





Herzlich Willkommen, 
Ich möchte über Teig schreiben. Das ist mein eigenes Rezept. 
Ich habe einen Teig für Standardstrusel gemacht. Ich fügte Kakao, Honig und Zucker hinzu. Ich habe für 2 Teile geteilet. 
Ich habe den Boden und die Cupcakes getrennt gebacken. 
Ich fügte hinzu Erdbeerfrucht , Joanishbeere und Waldfruchtgelle. 
Ich habe es mit meinen Freunden versucht und Sie sagten das es war sehr lecker. 

Komentarze

  1. Brzmi naprawdę pysznie, chętnie spróbowałabym takiego ciasta. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo no jest pyszne. Niedługo kończę pracę i ciągle myślę kiedy zjem to ciastko ;) Wyszło naprawdę super i nie mogę się doczekać

      Usuń
  2. Nie jadłam jeszcze takiego ciasta. Pychota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoby z którymi się podzieliłam nie mogły się oprzeć :D . Można modyfikować. Robiłam kiedyś jabłecznik z kruszonką, gdzie spód i góra były z kruszonki, ale nie dodawałam innych składników jak kakao. Tym się inspirowałam. Uwielbiam czekoladowe smaki, cynamon :)

      Usuń
  3. Musi być pyszne. Lubię takie ciasta. I kawę też 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł na ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję że nie zrobiłam zdjęcia jak dodawałam owoce bo wyglądało niesamowicie kolorystycznie ;) . Niestety nie miałam pomysłu na inną kompozycje ;( . Polecam skorzystać z inspiracji ;) ja na oko daje produkty hahahah więc zawsze coś wyjdzie hahahahahah

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dobra decyzja ;) dziękuję za komentarz i odwiedziny hahaha. To dla mnie bardzo miłe ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter