Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Co mam na śniadanie ?

Anthelme Brillat-Savarin

Odkrycie nowego dania większym jest szczęściem dla ludzkości niż odkrycie nowej gwiazdy


Witam serdecznie, 

Dzisiaj na śniadanie piekę kaszkę manną z dodatkami. Zamiast gotować to robię to w piekarniku i zapiekam z owocami jakie lubię . Można to zrobić z wszystkim i można dodać do masy każda przyprawę jaka się chce i eksperymentować z owocami i smakami. Ja zrobiłam kaszkę z brzowkwiniami jagodami i mlekiem sojowym ;). Na wierzch posypuję słonecznikiem . Lubię dużo dodatków i eksperymentów ale oczywiście można dodawać mniej dodatków ;) . 

Nie daje pełnych przepisów bo chodzi o prezentacje tego co gotuje i zainspirowanie innych do kreatywnego tworzenia potraw i różnorodności w kuchni, ale jeśli kiedyś ktoś chciałby ponasladowac to zapraszam do kontaktu. Chcetnie udzielę rad i wskazówek jak to wygląda w mojej kuchni ;) . Taka zwyczajna rozmowa między miłośnikami gotowania i tymi którzy chcą rozpocząć swoją przepiękna przygodę smaków  ;) . Może i mi ktoś coś doradzi nowego i ciekawego ? ;)

Nie ma co się martwić tym, że na obrazku wygląda inaczej niż w domu, najważniejsze to to żeby się nie poddawać i próbować . 

To śniadanie jest u mnie bardzo puszyste jak pianka i prezentuje się naprawdę wysmienicie ! Jest czasochłonne ale na wolny dzień jest dobre oraz można zaplnkwac dzień wcześniej i już coś przygotować aby skrócić czas przygotowania ;) .  

Ja tam zawsze lubiłam kaszkę z dodatkowymi syropami ;) a tu trochę inna wersja ale godna uwagi. 




Przygotowałam taka porcje będę miała na dłużej ;). Hahaha i nie zjem tego wszystkiego na jeden raz ;) hahahahaha. Niestety nie mam z kim się podzielić ale śniadanie dla rodzinki idealne i dzieci by były zadowolone ;) 

Można też zrobić to jako deser dla gości i w dowolnym rozmiarze i dowolnej formie. Ja obmyslilam, że mniejsze formy będą za małe i  nie będę mogła zrobić dla siebie efektu woow hahahahahahaha. 

A teraz naprawdę podoba mi się i to bardzo ! 








Komentarze

  1. Wygląda naprawdę przepysznie, ja też uwielbiam eksperymentować w kuchni i nigdy się nie poddaję! :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda apetycznie, ja jednak wolę śniadania na wytrawnie, no jakoś nie mogę się przekonać ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być na kolację albo na przekąskę ;)

      Hahaha no wygląda cudnie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter