Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Co widzicie ? / What do you see ? / Was siehst du ?

Witam witam hahahah,
Chce stworzyć tutaj fajną spolecznosc, super rozmowy, pytania i odpowiedzi ;)
Więc zrobiłam obraz do interpretowania ;)
Każdy ma swoje interpretacje. 
Dla mnie jest to że zwierzęta i ludzie są tej samej natury i każdy ma dwie.
Mamy podobne instynkty i możemy być pół zwierzętami. Niby istnieją takie połączenia ale tylko w bajkach i opowieściach . Nie.spotkalam się na żywo z Syrenką albo z Centaurem. Ale tak każdy z nas ma dwie natury. Zwierzęta też i też mają odczucia i umysł ludzki tylko inną komunikację ahhahahahah. 
Robiłam go kilka godzin ale naprawdę mnie to uspokaja i było cudownie. Byłam na L4 i nie mogłam wyjść z domu nawet przez kilka dni to zajęłam się malowaniem. Muszę mieć odpowiednio kilka godzin bo jak nie skończę obrazka to będę.o nim ciągle myśleć i czekać kiedy będzie gotowy i mam natchnienia ;) . 
Uwielbiam go jest cudowny. Szukam podobnych inspiracji :*
Dodatkowo dziś pracowałam od 4-14 popołudniu posłałam ide zjeść coś i mam pracę dopiero w poniedziałek na 14.00 i nadal choruje. To oznacza że nigdzie nie wyjdę ale będę pisać posty i malować i myśleć co dalej i czytać milion gazet i książek hahahahahahahah . 
Jestem ciekawa co Wy dostrzegacie w tym obrazku ? Jak Wam się podoba ? Jakie macie z nim odczucia ? Śmiało komentujecie, jestem taka ciekawa Waszych odpowiedzi że nie wiecie jak bardzo. 

Każdy komentarz i odwiedziny są dla mnie natchnieniem do tworzenia super społeczności .




Hallo Everyone.

I did this picture on my self. I am proud of this. I think it is the best thing I could do from December.
I would like to open discuss on the topic What do you see ?  This picture is psychological for me. Everyone could have own mind about this. I can not wait about yours visions. I am really intrested of this.

For me it is double nature like an animal and a human. Everybody has a lot of common instincts.
We are similar to animals. On the mithology is a lot of half animal and half man.
I did it for a lot of hour. I was ill and I could not go outside. I love is so much and I am really happy to do that things :) .

Everyone who is visitting me is my inspiration to write more to YOU :) .



Herzlich Wilkommen
Ich habe keine Deutsche Klawiatur auf meinem Computer. Ich habe es in meine Handy.
Ich mochte uber das Bild sprechen. Ich habe es selbts gemacht. Das ist meine beste Arbeit seit December.
Jeder hat seine eigene Maeinung zu disem Thema. Ich wurde gerne wissen, was Ihe Ansichten sind.
Meiner Meinung nach zeigt  das Bild zwei Naturen. Die Naturen sind menschlich und tirich. Wir haben ahnliche Instynkte.
In der Mythologie gibt es halb Tiere, halb Menschen. Ich habe viele neue Ideen. Ich mochte mehr malen.
Ich war krank. Ich konnte das Haus nicht verlasen. Dann habe ich dieses Bild gemalt. Ich habe Viele Stunden gebraucht.

Wenn Sie zu mir kommen, wurde ich glucklich sein. Ich werde dir mehr schreiben.






Komentarze

  1. Pięknie ci to wyszło, nawet ta tęczówka wygląda jak prawdziwa. Masz talent :).
    Widzę piękne zielone oko, z końska grzywą, (mogę sobie wyobrazić pięknego cudownego rumaka) - latawiec unoszące się wysoko w górze, przyglądające się z góry całemu światu, w jego wnętrzu można dostrzec piękno zielonych łąk, choć tak na prawdę nasz świat wygląda jak na obiekcie poniżej. Cichy niemy jak te zamknięte usta, które kojarzą mi się z wielbłądem (układ, ta kreska usta wielbłąda) w których widać wybuchający wulkan i jednocześnie głowę małej dziewczynki, która patrzy na ten szarobury świat, niemy cichy jak pustynia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ale piękny komentarz ;) cudowny i przepiękna interpretacja :) jestem pod wrażeniem ;) cudnie

      Usuń
  2. ja widzę nochal psiaka,może dlatego że jestem psią maniaczką i kocham psy.Ogólnie patrząc na grafikę widzę psiaka :) Uważam,że zwierzęta mają czasem więcej rozumu niż ludzie.W ogóle zdecydowanie preferuje spędzać czas ze zwierzętami (szczególnie z psami) niż z ludźmi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham zwierzątka i kocham pieski :) . Obecnie wynajmuje mieszkanie i nie mogę mieć psa, ponieważ muszę wiedzieć czy inni nie są przeciwko i niestety są, no i boje się też o czas. Mogłabym mieć za mało czasu na pieska. W przyszłości na pewno będę miała psiaka :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy obraz! Jakby dwie natury człowieka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja widzę nos psa i oko kameleona.

    OdpowiedzUsuń

  5. Wredna menda trzymająca w ręce wielki hak , używa go by ktoś nie mógł dostrzec małego pieska , który czeka na kogoś kto może go przygarnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja widzę krowę. to zdecydowanie krowa... :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Twój talent i niezwykle wrażliwą duszę:) Ja widzę głowę rumaka:) Bardzo kocham konie być może dlatego takie spostrzeżenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak dużo osób widzi własnie rumaka/ konia w tym obrazku. Ja kocham zwierzęta również :)

      Usuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter