Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Coś miłego / Something nice / Etwas toll

Witam serdecznie,
Wzięłam udział w konkursie Podziel się z nami swoją kreatywnością, w której zadaniem było napisać hasła reklamowe lub wierszyki ;) . Usiadłam napisałam i mam właśnie wyniki i jestem na 3 miejscu ;) . 
Tak że bardzo mi się to podoba ;). 
Wiedziałam że warto próbować i jestem zadowolona. Nagrody to niespodzianki więc nie wiem kiedy i co dostanę ale mam czekać na informacje ;) . Jestem szczęśliwa ;) . 


Dodatkowo oglądam moje starsze prace jakie miałam i kocham wszystkie.  Okazało się że jak coś namalowałam to wyszło bardzo ciekawie. Próbowałam różnych rzeczy i wszystkiego sama się uczyłam więc naprawdę super. 
Np. Tworzyłam własną biżuterię ;) 



Hallo Everyone !
I would like to  share with you an information. There was a competition. I thought I can take part in.
The Name was : Share your creativity with us . The task was to writte some poetry or slogans in the topic coneccted with my work. I thought I can do it. I like poetry.
I send e mail with my ideas and I have results. I am in 3rd place :) .
So I like it very much. I am happy. The prizes are suprises. I should wait for next e-mail with the instruction when and were is the meeting.

I would to share with you something elese. I watched my older works. I really love them so much. They are really intresting. I tried everything and I have learned it on myself. The results are really well.
E.g. I created my own jawellery :)
Than you for visiting me :)


Herzlich Wilkommen,
Ich habe am Wetbewerb teilgenommen. Das Thema diese Wetbewerb : Teilen Sie uns Ihre Kreativitat mit. Es ging um darum Wersbenslogans oder Geschiste zu  schreiben. Ich habe etwas geschriebten. Ich habe die Ergebnise und ich bin auf dem 3. Platz :) Also ich mag es sehr. Ich bin zufrieden.
Ich wusste dass es sich lohnt. Die Presise sien Uberraschungen. Ich weiss es nicht uber das. Iach weiss es nich wann und was bekomen werde. Ich muss aus Infirmationen warten. Ich bin glucklich.


Ausserdem schaue ich mit meine alteren Werke an und ich liebe es. Ich habe verschidene Dinge ausprobiert und aless selbst gelernt. Das war toll.
Zum Biespiel habe ich meinen eigenen Schmuck kreiert.









Komentarze

  1. Fajna sprawa :) Gratuluję 3 miejsca w konkursie :) Super, że jeteś z tego powodu szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zajęcia 3 miejsca w konkursie :) Super, że Twoja twórczość została tak wysoko oceniona. To na pewno doda Ci energii oraz motywacji na kolejne projekty

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, gratuluję 3 miejsca :) Warto wszystkiego próbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :). Takie rzeczy bardzo motywują.
    Jesteś bardzo kreatywną osobą, podziwiam cię za cierpliwość. Przepiękna biżuteria 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah no jakieś 8 lat temu może to zrobiłam hahaha ale przeglądałam wszystko i może uda mi się jeszcze kiedyś coś fajnego tworzyć z biżuterii 💪🏼

      Usuń
  6. Congratulations. You are very creative.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for visit ;) . You can see more creative thins here in the future ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter