Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

CzekoDżem

Witam serdecznie, 
Dzisiaj zrobiłam zakupy na kilka dni. Zaplanowałam co będę gotować dziś jutro i ewentualnie w poniedziałek na sniadnako. Mam bardzo dużo fantastycznych pomysłów, rzeczy które spróbuję pierwszy raz . 
Wysłałam przepisy znajomym co będę gotować a oni stiwerdzili, że muszę kosztystac z super książki ;). Przepisy zmodyfikuje na swój sposób chcoiaz te książkowe były napewno super, ale nie wszystko mogłam znalezsc w sklepie. 
Szukając odpowiednich produktów z listy znalazłam coś miłego. 
Jest to CzekoDżem firmy Łowicz. Wiadomo, że najlepiej jest produkować własne przetwory i nikt nie pobije takich jak zawsze mam w składzie domowej roboty, ale czasami kupuje sklepowe. Pokusilam się i oto mam. Dla mnie nowość. Dżem truskawkowy z orzechami laskowymi i czekoladą. Dla mnie smakuje jak pierniczki i jest dość słodki ale daje to pomysły do tworzenia w przyszłości  nowych, domowych przetworów o unikatowych smakach ;) . 
Czy znaliscie ten produkt ? 

Komentarze

CHAT

Mapa

Flag Counter