Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Diamentowy blask księżyca

Witam serdecznie,
Dodatkowy temat jaki wybrałam to artystyczna relacja ;).
Uwielbiam poruszać bardzo dużo tematów . Mam wiele pomysłów co bym chciała tutaj udostępniac tak że może być bardzo ciekawie hahahahahah . 
Zostańcie ze mną ;) a stworzymy coś fajnego hahahahahaha. 
Pomusly na artykuły przychodzą cały czas ;) . Ciągle jestem w biegu i lubię dzielić się wszystkim tym co zrobiłam z ludźmi ;) . Tak że teraz mogę mieć własne miejsce na wrzucanie różnych rzeczy hahahahaha. 
Od dziecka interesuje się sztuką. Jestem samouczkiem i ciągle lubię odkrywać nowe elementy sztuki. Teraz w każdym miesiącu inwestuje w w materiały do tworzenia obrazków. Mówię na to malowanie bo głównie na tym mi zależy i do tego dążę , ale używam wiele różnych technik w jednej. 
Uczę się dopiero więc napewno mam dużo błędów dla tych którzy się znają ;) a ja poznaje taka sztukę więc robię wszystko tak jak mi się podoba i naprawdę idzie mi coraz lepiej. 
Póki co inwestuje w farbki, kredki, brokaty i tworzę obrazki, ale może kiedyś będzie coś innego. 
Zaczynalam od haftu krzyżykowego, który naprawdę kocham. Zawsze mnie to uspokajało. 
Robiłam własną biżuterię , kocham scrabooking, quilling i może kiedyś uda się stworzyć coś fajnego ;) 
Miałam swoje wystawy w szkołach o dofinansowanie do sztuki na studiach ;) . Robiłam breloczki dla ludzi i często nie kolekcjonowalam za dużo moich prac, ponieważ robiłam to po to , aby komuś dać . 
Sztuka jest czymś drogim i ciągle.trzeba w to inwestować i inwestować zawsze będzie mało. Trzeba mieć dużo miejsca na trzymanie swoich dzieł oraz na trzymanie sprzętu do tego. Są takie sztuki, do których trzeba dużo różnych przyrządów i farbek , czasami powstają duże elementy . 

Potrafię również pisać wiersze, niby są w porządku ale boje się że mogłyby być nie do zrozumienia, ale kazdy może interpretować to w własny sposób. 


Dzisiaj obrazek. Póki co głównie mam obrazki i obecnie tym się zajmuję więc będą różne. 
A.jak ktoś będzie mógł zobaczyć, więcej osób niż ja to będzie dla mnie zaszczyt hahahaha. Już kilka miesięcy relaksuje się przy malowaniu i ppwoli mi coś wychodzi.  Póki co udostępniam mój obrazek aktualny, ale pokaże inne też. No ja uwielbiam na nie patrzeć ahhahahaha. 

Tyle mam rzeczy do zrobienia że nie wiem za co się brać. Mam swoje plany co do zmian u siebie i pogłębiania wiedzy na różne tematy . Mam dużo pomysłów , mam z czego czerpać inspiracje tak że super ;) 
Pisze posta kiedy zdobyłam już pierwsze komentarze i mam kogoś kto jest moim obserwatorem. Chciałabym bardzo podziękować za to że po kilku dniach od utworzenia strony wszystko idzie w dobrym kierunku. 
Daje mi to motywację do tego, że ktoś jest zainteresowany tym co pisze i ludzie są ciekawi moich opowieści. 
Zależy mi na tym, żeby tu pojawiały się wyjątkowe tematy. 
Dodatkowo jak widać potrafię pisać i pisać i pisać i pisać i można by i książkę napisać ale to wsyzstko od serduszka ;) 
Pisze wtedy kiedy mogę , kiedy na coś czekam , kiedy mi się nudzi, kiedy myślę o Was ;) . 


 Hahahah udało się . Jeśli wpadnę na taki pomysł to super, będę do obrazków pisać. Hahahahahah codziennie nowe pomysły ;)



W ciągu dnia zwykle bajorko, 
W ciągu nocy księżycowe jeziorko. 
Wzywa Cię dziś księżyca blask, 
Skruszonej skały słychać już w oddali trzask, 
Księżycowy pył, księżycowa skala, 
Powstanie dziś z wody syrenka mała. 


Mam w wersjach roboczych napisane teksty w polskim języku i udsotepniam do poczytania , jednak będę nadrabiać i powoli tłumaczyć to co udostępniam. Na początku nie wiedziałam gdzie się będzie wyświetlać taka strona. Okazało się że w wielu ciekawych miejscach świata i chciałabym dotrzeć do każdego i sama tłumacze teksty więc to zajmuje . Hahaha pisanie takiego zajmuje kilka godzin i tłumaczenie tyle samo . Ale dzięki temu mogę się nauczyć nowych słów. Tak że będę powoli tłumaczyć udostępnione teksty na inne języki, ale potrzebuje czasu. Dlatego niektóre posty są przetłumaczone a inne nie. Będę miała kilka dni wolnego to będę malować i tłumaczyć ahhahaha . Na koniec postaram się już pisać wersje robocze do udostępnienia przetłumaczone ;) . Kurcze wpadłam na ten pomysł dopiero jak zobaczyłam kto to ogląda. 
Mam na blogu możliwość do przetłumaczenia ale kiedyś jeden tekst przetłumaczyłam na arabski a później na polski i nic nie wyszlo, żadne zdanie nie było prawdziwe i nic nie można było się dowiedzieć. 

A wy jakie macie pasje ?? 


Komentarze

  1. fajnie jest trafić na ludzi z pasją którzy potrafią się nią dzielić :D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale jest mieć pasję, piękny obraz! prawdziwy talent!
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha napislalam też wierszyk do tego obrazka hahahah. No teraz zaczynam tworzyć już wspaniałe dzieła które dają mi satysfakcję i będą tutaj udostępniane ;)

      Usuń
  3. Fajnie jest mieć pasję :-) Gratuluję talentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze podziwiam ludzi którzy mają zdolności manualne, ja nie mam cierpliwości ;). Za to wiersze pisać lubię.
    Pozdrawiam serdecznie. Będę zaglądać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam z całego serduszka i dziękuję za wizytę ;)

      Usuń
  5. Ja też od zawsze byłam taką artystyczną duszą, uwielbiałam rysować, malować, robić kolaże, ozdabiać pokój ozdobami diy, dzisiaj bardziej skupiam się na grze na gitarze i tańcu/sporcie, blogu, yt, choć za takie manualne rzeczy od czasu do czasu też się zabieram :) Powodzenia w rozwijaniu pasji!
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak DIY ja kochałam ale też miałam czas że się tym nie zajmowałam bo studia i praca i jakoś nie było czasu a terazm mam natchnienie i chce mi się szukać na to czasu i wzbogacać wiedzę ;) siedzę cichutko maluje i jest cudnie

      Usuń
  6. Lubię wyprawy... można nazwać to pasją...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter