Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Jagodowe szaleństwo / bluberry cake / Blaubeerkuchen

Witam serdecznie,
Wczoraj na kolację zrobiłam coś wspaniałego. Niestety było tak pyszne, że nie mam zdjęcia. Tym razem podzieliłam się z kimś jedzonkiem. 
Masę zrobiłam z sera białego, jajka, mleka sojowego, jagód, kaszy manny i mąki. Podzieliłam na kilka kuleczek, Usmażyłam na patelni  i wyszło coś cudownego  ;) . Można jeść na ciepło i na zimno ;). A dzisiaj na śniadanie będę robić warzywny omlet ;) .


Hello Everyone,

I did for supper something really good to eat. It was so delicous that I did not make a photo.
This time I shared this food with Frends. To prepare a cacke I used cottage chease, 1 egg, soy milk, semolina and flour. I have prepared balls from this cake. I fired it on a pan. And the smells was really good. If you like eat this cold you can, if hot - can. Yoy have to try it. I like my cooking so much.
Today for breakfast i would like to do  vegetable omlette.



Herzlich Wilkommen,

Ich habe gestern etwas Gutes zum Abendessen gemacht. Leider ist war so so Lecker udn ich habe keine Foto gemacht. Ich habe mit meinen Freunden geteilt. Ich machte die Mase aus Quark, ( weisser Kase ) Ei, Sojamilk Blaubeeren, Griess und Mehl. Ich teilte es aus Ballchen. Ich habe es in einer Pfane gebriet. Sie konnen hiess oder kalt essen.
Heute fur Frustuckt mochte ich Gemuseomlett zubereiten.






Komentarze

  1. W tym roku idę w Gorce na wyżerkę... borówek. Ostatnio jak byłam to sie najadłam też a w Bazie pod Lubaniem były przepyszne pierogi z jagodami. Polecam 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam pierogi z jagodami :), jak byłam młodsza to chodziłam do lasu zbierać z rodzicami, a później robiliśmy dżemy i też właśnie pierożki :) .... oj były naprawdę cudne hahaha. Jeśli mówisz o Lubaniu niedaleko Niemiec to znam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter