Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Pani w sukni / Lady in a dress / Damme in einem Kleid

Witam serdecznie,
Tak jak mówiłam w ciągu trzech kolejnych dni będę zajmować się malowaniem ;) 
Dziś pani w sukience. Wiem co mi się w niej nie podoba, ale efekt ostateczny jest że uważam że wyszła ;)






Hallo Everyone , 
As I said, I will be painting during next days on this weekend. Today a lady in a dress. I know what I do not like about it, but the results are to accept. 
I heard that dhe looks like a transvetite. I love this comments. This was not on the internet but on the rallity. 



Herzlich Wilkommen, 
Wie Ich habe gesagt, ich werde in den nachsten drei Tagen malen. Heute eine Damme in einem Kleid. Ich weiss was ich daran nicht mag. Das Ergebnis ist das ich denke das ist okay. 
Ich habe ghort das sie wie ein Transvestit aussieht. Das ist Mainung meines Freunden. 















Komentarze

  1. Ładnie Ci wyszedł rysunek pani w sukience. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałaś radę :). Nie znam się, ale jest dobrze - ma w sobie tę tajemniczość hmmm. Ciekawe o czym myśli 😉.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poradziłam się z osobami które na tym się znają i doradziły co mogło być lepiej. Ja i tak jestem zadowolona. Uczę się bez kursów. Hahaha o czym myśli to jest pytanie dla każdego indywidualne. Dokładnie też zwróciłam uwagę na to po namalowaniu tego. Dla mnie ona jest zawstydzona i chciała pokazać swoje rzęsy chłopakowi aby chciał z nią zatańczyć hahaha

      Usuń
    2. Tak, chyba ma małego focha 😉. Niech ino z nią tańczy 😀.

      Usuń
  3. Nieźle:) To bardzo charakterna postać, pełna wyrazu.
    Warto szlifować swój talent więc trzymam kciuki.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie szukam inspiracji przy moich starszych pracach z innych dziedzin więc będę udostępniać kochaną sztukę.hahahaha dzięki za komentarz

      Usuń
  4. :):):):) Fajna pani. Minę ma świetną:) Coś nie zagrało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha pan nie chciał z nią zatańczyć i się obraziła xD .

      Usuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter