Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Pizza

Nie martw się porażkami, martw się szansami, które tracisz, gdy nawet nie próbujesz.” 
Jack Canfield

Witam serdecznie, 
Otrzymałam w prezencie książkę z przepisami i zainspirowała mnie do zrobienia pizzy. Często myślałam o smakowitym zapachu bułeczek z świeżo zebranych owoców ale nie do końca próbowałam robić ciasto drożdżowe. Tym razem po przeczytaniu przepisu nie miałam wątpliwości. Chcę spróbować zrobić pizzę. Kupiłam składniki i zajęłam się przygotowaniem. 
Oto pierwsza w życiu moja pizza smakująca jak z pizzerii ;)
Dodatki możecie komponować jak chcecie i zdobić według własnego pomysłu. Jest tańsza i zdrowsza od kupowanej w sklepie i wiecie co jest w środku. Ciasto jak to drożdżowe musi być wyższe, więc jeśli ktoś lubi cienkie ciasto to musi zobaczyć przepis na cienkie ciasto. Usłyszałam komentarze że pyszne wspaniałe, ale ciasto nie jest cienkie jak w standardowej. Otóż tutaj ma być trochę grubsze. 
Sos pomidorowy jaki dodałam to taki, który również został wykonany własnej roboty czyli nie był to przecier pomidorowy tylko specjalny przepis od rodziców ;) 
Dodałam pieczarki zasmażane w cebulce z odpowiednimi przyprawami oraz kukurydzę. 
Dodatkowo dodałam przyprawy suszone pomidory. 
Na wierzchu świeże pomidory i oregano. Nie lubię pomidorów z piekarnika. 
Podstawą jest zrobienie ciasta drożdżowego, reszta to inwencja twórcza. Zaczęłam do kreatywnego wymyślania dodatków, łączenia i cieszenia się smakiem . Możecie wspólnie z przyjaciółmi spędzić czas przygotowując kolację. 
Zobaczyłam że umiem to zrobić więc na pewno pizza samodzielnie przygotowana zagości częściej w mojej kuchni ;) . 


Komentarze

  1. Uwielbiam puzzle. Twoja wygląda rewelacyjnie. Fajnie że spróbowałaś.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter