Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Przywitanie :)

Witam wszystkich serdecznie,
 mam przyjemność poprowadzić dla Was bloga. Nadałam tytuł Sekrety Śaktli.
Nazwa jest dla mnie inspirująca, ponieważ to słowo oznacza potęgę, siłę, uzdolnienie i byciem zdolnym do osiągnięcia zaplanowanych celów. Jest to silna osobowość, która nigdy się nie poddaje.
Utożsamiam się z taką postacią.
Hasło motywacyjne i przewodnie jakie wymyśliłam to Każdy człowiek jest jak diament. Niektórych trzeba doszlifować żeby rozbłysnęli. Chciałabym, aby Czytelnicy wierzyli w swoje możliwości.
Doświadczyłam wiele ciekawych emocji w klubach dedykowanych osobom, które tracą wiarę w siebie i tam razem mogą coś osiągnąć. Byłam raczej obserwatorem, zbierałam informacje. Ludzie, którzy nie wierzą we własne możliwości, w swoje piękno, potrzebują Trenera, który zarządzi ich czasem, rozpisze plan żywienia i poprowadzi zajęcia sportowe. Wiele osób chciałoby korzystać z siłowni, ale bardzo się wstydzą... Dlaczego ? ?
Daje to możliwość rozwijania się nowych biznesów podobnych do siłowni, dedykowane takim osobom. Uważam, że ma to swoje plusy, ale pójście na siłownie daje super energię. Naprawdę nie ma co się wstydzić. To miejsce jest tak samo dedykowane osobom, które chcą coś zmienić w swoim życiu jak  i chcą poćwiczyć.
Wielu ludziom brakuje wiary w siebie. Chciałabym razem z Czytelnikami zmieniać swoje podejście do życia na lepsze. Wszystko mamy w głowach i najważniejsze jest to co myślimy. To co mamy w głowie otacza nas. Jeśli czuję się dobrze w mocnym fioletowym kolorze na ustach to każdy mi powie, że ładnie w nim wyglądam. Wszystko co w głowie rozprzestrzenia się na to jak odbierają nas ludzie.
Powoli czerpię coraz większą radość z życia, ciesze się nim i uważam, że jest wspaniałe. Początkowo miałam bardzo dużo problemów z walką o akceptacje siebie i wiem jaka to ciężka droga do przebycia, ale myślę, że warto zacząć walczyć o siebie.
Jestem o normalnej sylwetce, ale w głowie i od najbliższych ciągle słyszę ile jeszcze muszę zmienić... bo jak będę taka to mnie nikt nie zaakceptuje, bo mam za dużą rękę, za dużą nogę, bo powinnam mniej jeść. Każdy tylko ocenia, a nikt nie myśli dlaczego jest jak jest. Są różne czynniki, które wpływają na naszą sylwetkę, chociażby choroby.
Opinia innych ludzi jest dla nas ważna, ale chciałabym pomóc moim czytelnikom pozbyć się złych myśli i wspólnie stworzyć nową społeczność.
Zachęcam do kontaktu. Dla każdego będę otwarta i można porozmawiać na wszystkie tematy.
Kocham książki kucharskie, kocham gotować, moja kuchnia po gotowaniu zawsze jest w harmiderze ale ja to lubię. Kocham eksperymentować z gotowaniem. Lubie poznawać nowe smaki zdrowych koktajli. Będę tutaj udostępniać zdjęcia z tego co sobie przygotowuję od czasu do czasu i zachęcała do naśladowania. Przygotowanie posiłków od postaw daje mi satysfakcję i radość. Kocham ten smak przygotowanych potraw i czasami może coś nie wyjść, ale rzadko się to zdarza. Polecam eksperymentować i delektować się smakami potraw, które przygotowaliście.
Nazwałam stronę wesołe komórki, bo własnie odżywianie komórkowe jest bardzo ważne i aby człowiek był szczęśliwy każda komórka musi mieć zapewnione wszystkie składniki.
Chciałabym abyśmy poczuli szczęście w każdej komórce.
Będą tutaj poruszane różne tematy, jeśli chcielibyście poczytać o czymś to również możecie zadać pytania i tematy w komentarzach i jeśli będzie odpowiedni mogę przygotować jakieś wpisy.
To będzie taki blog o motywacji do działania, o zmianie nawyków żywieniowych, o nauce jedzenia, o medycynie czyli o chorobach i walce z nimi, o uprawianiu sportu i o rożnych ciekawostkach z życia :)

Komentarze

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter