Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Trójkąt

Witam serdecznie, 
Dzisiaj mam dzień wolny, ale taki wolny że ani chwili dla siebie. Jutro do pracy na 4 i trzeba wstać o 2 hahahaha. Dzisiaj byłam na siłowni i na 15 idę na angielski, tak że wszystko naprawdę w biegu. 

Byłam na zakupach i pomyślałam o cieście francuskim, ale nie wiedziałam jaki farsz chce do tego i jak ma wyglądać. 
Dodałam jajko, kaszę manną, melko, serek, dżem morelowy i słonecznik . Wszystko na szybko zapieklam w cieście francuskim jako trójkąciki . W tym czasie ogarnialam się na kolejne zajecia, zjem i idę i tyle wolnego z wolnego. 
A Wy jakie lubicie farsze do ciasta francuskiego ? ?

 

Komentarze

  1. Pysznie wyglądają.
    Ja z ciasta francuskiego lubię robic faworki :)
    A co do farsza, to kiedyś często robiłam z jabłkami albo na słono z tofu i cebulka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jadłam tofu, bo nie miałam okazji ale kiedyś spróbuję ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię jeść ciasto francuskie pod różnymi formami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter