Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Zupa paprykowa

Witam serdecznie, 
Dzisiaj chciałabym opisać nietypową zupę. Kiedyś byłam na diecie i miałam specjalny plan odżywiania i jako jedno z dań była zupa paprykowa. 
Pytając znajomych czy próbowali kiedyś czegoś takiego odpowiadali że nie u pierwszy raz słyszą o takiej zupie. 
Chciałabym aby jaknajwiecej osób spróbowało w domu przygotować takie danie. Dla mnie jest wspaniałe. 
Nie podaje przepisów ponieważ raczej polegam na inwencji twórczej i każdy według uznania może komponować składniki . 
Standardowe składniki na zupę i wywar z warzyw miłośnicy gotowania powinni znać ;) .
Ja dodaję suszone grzybki zasmażane w cebulce, piretuszke, czasami tylko czerwoną paprykę a czasami dodaje też żółtą. Nie robię tego na mięsie ale jaknajbardziej można też tak robić. Dla mnie jest naprawdę nowością i czymś co warto rozprzestrzeniać ponieważ jest smaczna zdrowa i mało znana ;) 

Komentarze

CHAT

Mapa

Flag Counter