Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

.... Kap Kap Kap kapią krople smutku /Kap kap kap Water drips from the leaves of the tree / Kap kap kap Es gibt einen Regenguss / Kap kap kap Há um aguaceiro /Kap Kap Er valt een stortbui




8.08.2019

Słońce razi mnie dziś swoim balskiem 
Budziłam się co noc z wielkim wrzaskiem 
Budziłam się co noc z opętania 
Budziłam się co noc z miłości pragnienia 
Budziłam się co noc bo potrzebowałam czujegos ramienia 
Budziłam się co noc by spełniły się moje marzenia 
Modliłam się co noc o miłość do korzenia 
Modlitwy doprowadzały do wody wrzenia 
Los nie chciał by spełniły się moje marzenia 
Ciemno w domu 
Ciemno już za oknem
Ciemno w lesie 
Los za sobą burze niesie 
Idę ciemna droga w lesie 
Moje nogi nagie dotykają ciemmej ziemii 
Na nic już dobrego się nie zmieni
Blask Twój przed oczyma moimi się mieni 
Prowadzi mnie do obłąkania 
Swiecisz i rozsiwrtlasz moja ciemna drogę 
A ja złapać Cię nawet nie mogę 
Swiecisz światłem czystym i przejrzystym 
Dla mnie cudownym 
Lecz nie możesz mnie uratowac
Wzywa Cię Twój świat 
Wzywa Cię Twoje przeznaczenie 
Zostawiasz mnie w tym ciemnym lesie z burzą obłąkana 
Masz dość 
Kap kap kap 
Kapie woda z liści drzewa 
Kap kap kap 
Robi się coraz większą ulewa 
Kap kap kap 
Moje serce nie jest gotowe na kolejne cisoy 
Kap kap kap 
Przeszyles moja duszę zatruta strzała amora 
Zostanie ze mnie już tylko smutna zmora 
Kap kap kap 
Biała suknia zalana czerwona krwią 
Kap kap kap 
Żadne światełko w tym ciemm lesie nie należało do mnie 
Kam kap kap 
Słyszę dziwne głosy przy śmierci 
Pamiętam wszystkie boleści 
Słowa od wszystkich światełek co dają nadzieje
Słyszę te szepty 
Mętlik w głowie 
Nigdy nikt słów o miłości do mnie nie wypowie 
Majacze
Na pożegnanie zobaczyłam najjasniejsze  światło
Raziło po oczach i zbliżało się do mnie 
Zadrwilo z tego co mogłam ofiarować i zgasło na zawsze tak jak zgasło zycie. 








The sun is bothering me today
I woke up screaming every night
I woke up every night from possession
I woke up every night for the love of lust
I woke up every night because I needed a sense of arm
I woke up every night to make my dreams come true
Every night I prayed for love for the root
Prayers brought the water to a boil
Fate did not want my dreams to come true
It's dark in the house
It's already dark outside the windows
Dark in the woods
Fate brings storms
I'm going along a dark road in the woods
My bare legs touch the dark ground
Nothing good will change
Your glow shines before my eyes
It drives me crazy
You shine and shine my dark path
And I won't even catch you
You shine with clear and transparent light
Wonderful for me
But you can't save me
Your world is calling you

Your destiny calls you

You're leaving me in this dark forest with a storm of madness
You have enough
Kap kap kap
Water drips from the leaves of the tree
Kap kap kap
There is a downpour
Kap kap kap
My heart is not ready for another blod
Kap kap kap
I poisoned my soul with the poisoned Cupid's arrow
I will be left with a sad bane
Kap kap kap
White dress covered in red blood
Kap kap kap
No light belonged to me in this dark forest
Kam kap kap
I hear strange voices after death
I remember all the pains
Words from all lights that give hope
I hear those whispers
Confusion
No one will ever tell me words about love
delirium
I saw the brightest goodbye
It hit my eyes and came close to me

He mocked what I could offer and died forever, just as life had died.









Die Sonne stört mich heute
Ich bin jede Nacht schreiend aufgewacht
Ich bin jeden Abend vom Grundstück aufgewacht
Ich bin jede Nacht aus Liebe zur Lust aufgewacht
Ich bin jede Nacht aufgewacht, weil ich einen Sinn für Arm brauchte
Ich bin jeden Abend aufgewacht, um meine Träume zu verwirkliche
Jede Nacht betete ich um Liebe zur Wurzel
Gebete brachten das Wasser zum Kochen
Das Schicksal wollte nicht, dass meine Träume wahr werden
Im Haus ist es dunkel
Vor dem Fenster ist es schon dunkel
Dunkel im Wald
Das Schicksal bringt Stürme
Ich gehe eine dunkle Straße im Wald entlang
Meine nackten Beine berühren den dunklen Boden
Nichts Gutes wird sich ändern
Dein Schein scheint vor meinen Augen
Es macht mich verrückt
Du leuchtest und leuchtest meinen dunklen Weg
Und ich werde dich nicht einmal fangen
Sie leuchten mit sauberem und transparentem Licht
Wunderbar für mich
Aber du kannst mich nicht retten
Deine Welt ruft dich an
Dein Schicksal ruft dich an
Du lässt mich mit einem Sturm des Wahnsinns in diesem dunklen Wald zurück
Du hast genug

Kap kap kap
Wasser tropft von den Blättern des Baumes
Kap kap kap
Es gibt einen Regenguss
Kap kap kap
Mein Herz ist nicht bereit für den nächsten Schlag
Kap kap kap
Ich vergiftete meine Seele mit dem Pfeil des vergifteten Amors
Ich habe noch einen traurigen Fluch
Kap kap kap
Weißes Kleid mit rotem Blut bedeckt
Kap kap kap
In diesem dunklen Wald war kein Licht
Der Umhang kam
Ich höre seltsame Stimmen, nachdem ich gestorben bin
Ich erinnere mich an all den Schmerz
Worte aus allen Lichtern, die Hoffnung geben
Ich höre dieses Flüstern
Verwirrung
Niemand wird mir jemals Worte über die Liebe sagen
Delirium
Ich sah den hellsten Abschied
Es traf meine Augen und kam mir nahe
Er verspottete, was ich anbieten konnte und starb für immer, so wie das Leben gestorben war.









O sol está me incomodando hoje
Eu acordei gritando todas as noites
Eu acordei da propriedade todas as noites
Eu acordei todas as noites pelo amor da luxúria
Acordei todas as noites porque precisava sentir meu braço
Acordei todas as noites para tornar meus sonhos realidade
Toda noite eu orava por amor na raiz
Orações levaram a água a ferver
O destino não queria que meus sonhos se realizassem
Está escuro em casa
Já está escuro fora da janela
Escuro na floresta
O destino traz tempestades
Eu estou indo por uma estrada escura na floresta
Minhas pernas nuas tocam o chão escuro
Nada de bom vai mudar
Seu brilho brilha diante dos meus olhos
Isso me deixa louco
Você brilha e brilha no meu caminho escuro
E eu nem vou te pegar
Eles brilham com luz limpa e transparente
Maravilhoso para mim
Mas você não pode me salvar
Seu mundo está te chamando
Seu destino te chama
Você me deixa com uma tempestade de loucura nesta floresta escura
Você tem o suficiente

Kap kap kap
Gotas de água nas folhas da árvore
Kap kap kap
Há um aguaceiro
Kap kap kap
Meu coração não está pronto para a próxima batida
Kap kap kap
Envenenei minha alma com a flecha envenenada do Cupido
Eu ainda tenho uma maldição triste
Kap kap kap
Vestido branco coberto de sangue vermelho
Kap kap kap
Não havia luz nessa floresta escura
Eu ouço vozes estranhas depois de morrer
Lembro de toda dor
Palavras de todas as luzes que dão esperança
Eu ouço esse sussurro
confusão
Ninguém nunca vai me dizer palavras sobre amor
delírio
Eu vi o adeus mais brilhante
Isso atingiu meus olhos e chegou perto de mim
Ele zombou do que eu poderia oferecer e morreu para sempre, assim como a vida morreu.






De zon zit me vandaag dwars
Ik werd elke avond schreeuwend wakker
Elke nacht werd ik wakker van de aarde
Ik werd elke nacht wakker uit liefde voor lust
Ik werd elke nacht wakker omdat ik mijn hand moest voelen
Ik werd elke nacht wakker om mijn dromen waar te maken
Elke avond bad ik om liefde bij de wortel
Gebeden brachten het water aan de kook
Het lot wilde niet dat mijn dromen uitkwamen
Het huis is donker
Buiten het raam is het al donker
Donker in het bos
Het lot brengt stormen
Ik ga over een donkere weg in het bos
Mijn blote benen raken de donkere vloer
Er zal niets goeds veranderen
Je gloed straalt voor mijn ogen
Ik word er gek van
Je schijnt en schijnt op mijn donkere pad
En ik zal je niet eens vangen
Ze schijnen met schoon, transparant licht
Geweldig voor mij
Maar je kunt me niet redden
Je wereld roept je
Je lot roept je
Je laat me achter met een storm van waanzin in dit donkere bos
Je hebt genoeg
Kap Kap

Waterdalingen op boombladeren
Kap Kap
Er valt een stortbui
Kap Kap
Mijn hart is niet klaar voor de volgende tel
Kap Kap
Ik vergiftigde mijn ziel met de vergiftigde Cupido-pijl
Ik heb nog steeds een trieste vloek
Kap Kap
Witte jurk bedekt met rood bloed
Kap Kap
Er was geen licht in dit donkere bos
Ik hoor vreemde stemmen na mijn dood
Ik herinner me alle pijn
Woorden van alle lichten die hoop geven
Ik hoor dit gefluister
verwarring
Niemand zal me ooit woorden over liefde vertellen
delirium
Ik zag het helderste afscheid
Het raakte mijn ogen en kwam dicht bij me

Hij bespotte wat ik te bieden had en stierf voor altijd, net zoals het leven was gestorven.






Komentarze

  1. Boa tarde:- É sempre um gosto enorme quando temos o prazer de acordar de manhã.
    .
    Votos de um dia feliz.

    OdpowiedzUsuń
  2. czasem słońce czasem deszcz
    jak dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykłe są te Twoje wiersze, niby kap kap, kapią łzy, a wiersz i tak nasycony pozytywną energią, że daleko mi do łez. "Modliłam się co noc o miłość do korzenia"??? Co to znaczy, bo już sobie zaczęłam wyobrażać jakieś niestworzone historie... Hahaha :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej myślę o tym jaki jest rym xD no i tak to ma działac indywidualnie na wyobraźnię.

      Dla mnie to tak że jest bohaterką, która jest zagubiona w tym lesie i wierzy że jak się pomodli do korzenia drzewa to dostanie to czego oczekuje. Korzeń jest również czymś dla wzrostu więc ona może wierzyć że modląc się u płacząc do korzenia dostanie piękną żywą miłość ;)

      Usuń
  4. Piękna i smutna zarazem miłosna historia :) Podziwiam Cię za poezję w kilku językach. Będę tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie ;) tu będą różne rzeczy ale akurat jest czas na wiersze i obrazki ;)

      Usuń
  5. Nostalgiczny jest ten wiersz, a zarazem dający nadzieję. A kap kap skojarzyło mi się z "Smutną piosenką retro" z repertuaru zespołu "Pod Budą". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz odslucham ;) zobaczę co to za.pisoenka i czy ją kojarzę. Dziękuję za wizytę ;)

      Usuń
    2. Masz rację ta piosenka pasuje do tego wiersza ;) ma uzupełnienie jego i podobny styl. Zapraszam na jutro na kolejny wiersz Krzywa rzeczywistość o podobnej tematyce ;) będzie rowniez trochę mroczniej i ciekawy obrazek do wiersza ;) .

      Usuń
    3. Miałam czas kiedy namiętnie pisałam wiersze i teraz postanowiłam je opublikować haahhaha.

      Usuń
    4. Mimo wszystko piosenka jest niby smutna ale całkiem przyjemna i bardzo mi się spodoabala w moim stylu ale jej nie znałam dzięki ;)

      Usuń
  6. Piękne... Pamiętam, że kiedy byłam nastolatką też pisałam wiersze, w trochę podobnym stylu do tego :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny :).Poczułam się jak galopujący koń, niby ten wiersz smutny, a biegniesz w nim z takim obtymizmem 😉.
    Miłego dnia 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Tristezas quero que fique bem longe de mim.
    Tento me proteger delas.
    Beijo,

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter