Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Obiad Dinner Mittagessen

Witam serdecznie,

Dzisiaj na śniadanie jadłam omlet z kaszą manną i z porzeczkami.  Dodałam za dużo porzeczek i był kwaśny, ale przypomniałam sobie czasy dzieciństwa, kiedy zbieraliśmy porzeczki i robiliśmy z nich sok. W domu pachniało intensywnie tym sokiem . Mieliśmy też dziwną, śmieszną maszynkę do tworzenia gotowanego soku.
Później byłam na treningu i podobał mi się. Wszystko wyćwiczone.
W drodze powrotnej myślałam o zakupach na obiad i wymyśliłam nowy obiad oraz kupiłam dziwny napój…. Coś w stylu Kombuchy.



 (  napój uzyskiwany ze słodzonej herbaty poddanej fermentacji przez tzw. grzybek herbaciany, inaczej znany jako grzybek japoński. Napój jest lekko słodki, kwaskowaty, orzeźwiający i musujący. Posiada barwę od jasnoszarej do ciemnobrązowej. Grzybek to galaretowata struktura o białej lub jasnopomarańczowej barwie zbudowana z celulozy wraz z żyjącymi tam w symbiozie mikroorganizmami )





Kto z Was kocha pić sfermentowaną herbatkę ?
Ogólnie to było coś w stylu kombuchy, bo zawierało inne dodatki, ale smakowało mi.
Na obiad… Zupa na patelni.
Nie no. Na patelni gotowałam ryż w sosie marchewkowo- grzybowym.
Postanowiłam, że będzie to zapiekanka ryżowa. Na sam spód dałam ser, a na ser diabelską przyprawę. Co za intensywny zapach. Smak też jest pikantny. Oj. Oj. Później dałam ten sosowy  ryż , na to mieszankę jajeczną z rukolą i zapiekłam do końca. Wygląda i pachnie smakowicie .
Jak zawsze polecam moją kuchnię.





Hello Everyone.
Today for breakfast I ate an omelette with semolina and currants. I added too much currant and it was sour, but I remembered my childhood when we were collecting had a strange, fun machine for making boiled juice.
Later I trained and I liked it. All body parts made.
On the way back I thought about shopping for dinner, I came up with a new dinner and bought something  a strange to drink ... Something like Kombucha.
(a drink obtained from sweetened tea fermented by the so-called tea mushroom, also known as Japanese mushroom. The drink is slightly sweet, sour, refreshing and sparkling. It has a light gray to dark brown color. A gelatinous structure with white or light orange color made from cellulose together with microorganisms living there in symbiosis)
Who of you loves to drink fermented tea?
In general, it was a kind of kombucha, because it contained other additions, but I liked it.
For dinner ... Soup in a pan.
No no In the pan I cooked rice in a carrot and mushroom sauce.
I decided it would be a rice casserole. I gave the cheese below and then the devil's spice on the cheese. What an intense smell. The taste is also sharp. O. O. Later I served rice with sauce, a mixture of eggs and arugula and baked until the end. It looks and smells delicious.
As always, I recommend my kitchen.








Hallo,
Heute hatte ich ein Omelett mit Grieß und Johannisbeeren zum Frühstück. Ich fügte zu viel Johannisbeere hinzu und es war sauer, aber ich erinnerte mich an meine Kindheit, als wir Johannisbeeren sammelten und daraus Saft machten. Zu Hause roch es stark nach diesem Saft. Wir hatten auch eine seltsame, lustige Maschine für die Herstellung von gekochtem Saft.
Ich habe später trainiert und es genossen. Alle Körperteile gemacht.
Auf dem Rückweg dachte ich über das Einkaufen zum Mittagessen nach, ein neues Mittagessen und kaufte ein seltsames Getränk ... so etwas wie Kombucha.
(Ein Getränk aus gesüßtem Tee, fermentiert durch den sogenannten Teepilz, auch als japanischer Pilz bekannt. Das Getränk ist leicht süß, sauer, erfrischend und Champagner. Es hat eine hellgraue bis dunkelbraune Farbe. Eine gallertartige Struktur in Kombination mit weißer oder helloranger Zellulose mit dort lebenden Mikroorganismen in Symbiose)
Wer von euch trinkt gerne fermentierten Tee?
Im Allgemeinen war es eine Art Kombucha, weil es andere Ergänzungen enthielt, aber ich mochte es.
Zum Abendessen ... Suppe in einer Pfanne.
Nein nein In der Pfanne habe ich Reis in einer Karotten-Pilz-Sauce gekocht.
Ich entschied, dass es ein Reisauflauf sein würde. Ich legte Käse gefolgt von Teufelsgewürz. Was für ein intensiver Geruch. Der Geschmack ist auch scharf. O. O. Später servierte ich Reis mit Sauce, einer Mischung aus Eiern und Rucola und backte bis zum Ende. Es sieht aus und riecht köstlich.
Wie immer empfehle ich meine Küche.




Komentarze

  1. Nie piłam nigdy z fermentowanej herbaty, kombuchy też oczywiście ;).
    Też bym musiała zacząć ćwiczyć, ale jakoś nie mogę się zabrać za to - zawsze czułam się świetnie po ;).

    Co do obiadu - to na prawdę kombinujesz - ja nie przepadam za roztopionym serem, ani sosami serowymi;). Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to mój pierwszy raz ;) śmiesznie smakuje

      Usuń
    2. jimmie t. murakami04 marca, 2020 01:04

      Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Nie piłam nigdy takiej herbaty, ale u Ciebie cudne zapachy musiałby być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ciągle coś gotuje ;) Podoba mi się ta sztuka ;)

      Usuń
    2. Wesola, those meals that you cooked look quite superb and marvelously appetizing but i just wondered if you`d ever tried: Eggs, Bacon, Chips, Sausage, Tomatoes, Beans, Mushrooms, cuppa splosh, 2 slices, with a cup of coffee and ice cream and apple pie (with a cartload of strawberry sauce, obviously!) for afters ! ?, its a classic ! ! !.

      Usuń
  3. Nunca comi omelete com groselha, mas deve ficar bom! O KOMBUCHA não gosto!bjs, chica

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście jesteś Wesoła Komórka, dobry tutaj nastrój panuje, zostanę, może się zarażę, bo u mnie ostatnio słabo. Cóż, życie ma różne smaki, nie można jeść tylko słodkiego. I jaka kreatywna kombinacja obiadowa :-) Też czasami tworzę swoje kombinacje, kiedy chcę wyczyścić lodówkę przed nowymi zakupami (robię raz w tygodniu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jakie miłe słowa ;) . Zostań zostań ;) będzie cudownie. Ja czytam przepis i myślę na swój sposób co przygotuje jutro ;). Kupuje teraz gazety i książki i mam ochotę bawić się w kuchni i dzielić się tym z ludźmi tutaj ;) . Świetnie że jesteś ;*

      Usuń
  5. O aspecto é delicioso. Imagino que, o gosto, seja delicioso

    Cumprimentos poéticos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eu realmente entendi tudo o que você escreveu agora sem tradução e sorriu quando a li
      Estou feliz que você me visitou;)

      Usuń
  6. Przyznam, że nie piłam nigdy takiej herbaty. Jestem ciekawa jej smaku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj taką kupiłam w żabce więc nie jest prawdziwa. Dla mnie smakuje jak drożdże

      Usuń
  7. Lubię eksperymenty kulinarne, ale idea sfermentowanej herbaty niezbyt do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Comeu uma omelete ao pequeno-almoço,
    a seguir belas palavas soube escrever
    bem bom viver neste mundo maravilhoso
    pela sua visita venho aqui lhe agradecer.

    Boa noite e bons sonhos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter