Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

„Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.”


Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.” pochodzącą z książki pt. „Mały Książę” 

Witam serdecznie,

Dzisiaj chciałabym przywitać na moim blogu wspaniałą osobę. – „ Z potrzeby Serca 


Dziękuję za tak liczne odwiedziny, długie fantastyczne komentarze. Bardzo Cię polubiłam i Twój blog. Twoje słowa są niesamowite.
Szczerze? Mam 24 lata, ale mimo to mam dla Ciebie obrazek hahaah. Zawsze lubiłam dla kogoś malować jak byłam mała i to mi pomagało. Jak laurka od dzieci. 




Lubię czytać to co napisałaś. Podobają mi się Twoje komentarze. Jesteś super i polubiłam Ciebie i jesteś fantastyczną osobą. Cieszę się, że Ciebie tutaj spotkałam.





Podoba mi się Twoja inspirująca sentencja. Wiele ludzi nie dostrzega piękna w innych. Ciągle się zastanawiam , dlaczego wiele osób w tym świecie patrzy na wygląd, a nie na duszę. Zgadzam się z tym, że ta sentencja jest piękna i jakże prawdziwa. 

(Wiele razy słyszałam hej nie jesteś ładna, bo liczy się wygląd u kobiety. Musisz być ładniejsza, abym mógł z Tobą porozmawiać. Musisz schudnąć, ale nie ważne ile bym ważyła zawsze za dużo. Nawet przy 5 kg bym to mogła słyszeć. )

Żeby kogoś poznać potrzeba czasu, a wiele osób za szybko ocenia tym co widzi. Podoba mi się Twoje zamiłowanie do Małego Księcia.
Dla mnie moim odzwierciedleniem jest inny cytat od liska.
 "a ponieważ nie ma magazynów z przyjaciółmi, więc ludzie nie mają przyjaciół", "Poznaje się tylko to, co się oswoi".
Dokładnie ja mam tak w życiu realnym. Najpierw potrzebuję czasu, aby się oswoić z kimś. Nie jest mi łatwo. Boje się jak ktoś kogo nie znam jest za blisko. 
Uważam, że ta opowieść " Mały Książę"  jest bardzo piękna i odzwierciedla gorzkie aspekty  życia.
Jak byłam dzieckiem to nie miałam telefonu, a i tak wiedziałam gdzie i kiedy znajdę koleżanki. Wszyscy byli odważniejsi i chcieli spełniać ze mną moje szalone pomysły. Teraz nikt nie ma czasu, albo porostu odwracają się bo tak.
Naprawdę ciężko jest znaleźć kogoś kto zostanie Twoim przyjacielem na długo.








You can only see with your heart. The most important is invisible for eyes". from the book "Little Prince"
I warmly welcome,
Today I would like to welcome a great person to my blog. - "From the need of the heart"
https://zpotrzebysercaaaa.blogspot.com/
Thank you for so many visits, long fantastic comments. I really liked you and your blog. Your words are amazing.
Honestly? I'm 24, but I still have a picture painted for you, hahaah. When I was little, I always liked painting for someone and it helped me. Like a laurel from children.
I like reading what you wrote. I like your comments. You are great, I like you and you are a fantastic person. It's nice to meet you here
I like your inspirational sentence. Many people don't see beauty in others. I still wonder why many people in this world look at their looks, not their souls. I agree that this sentence is beautiful and how true.
(Hey, I heard so many times because you're looking for a woman is what matters. You need to be prettier to talk to you. You need to lose weight, but no matter how much it weighs too much. Even with a weight of 5 kg, I heard it.)
Making friends with someone takes a long time, and many people judge what they see too quickly. I like your passion for the Little Prince
For me, my reflection is another quote from a fox.
"And because there are no storages with friends, so people don't have friends," "You only know what you're getting used to."
That's exactly what I have in real life. First of all, I need time to get used to know well someone. It is not easy for me. I'm afraid that someone I don't know is too close.

I think this tale "The Little Prince" is very beautiful and reflects the bitter aspects of life.
When I was a child I didn't have a telephone and I knew where and when I would find friends. Everyone was bolder and wanted to realize my crazy ideas with me. Now nobody has time or they just turn away because ...

It's really hard to find someone who will be your friend for a long time.




"Du kannst nur mit deinem Herzen sehen. Das Wichtigste ist für die Augen unsichtbar. " Aus dem Buch "Der kleine Prinz"
Hallo,
Heute möchte ich eine großartige Person in meinem Blog begrüßen. - "Mit Herzenselend"
https://zpotrzebysercaaaa.blogspot.com/

Vielen Dank für so viele Besuche, lange fantastische Kommentare. Ich habe dich und deinen Blog wirklich gemocht. Deine Worte sind unglaublich.
Ganz ehrlich? Ich bin 24, aber ich habe immer noch ein Bild für dich gemalt, hahaah. Als ich klein war, habe ich immer gerne für jemanden gemalt und es hat mir geholfen. Wie ein Kinderlorbeer
Ich lese gerne, was du geschrieben hast. Ich mag deine Kommentare. Du bist großartig, ich mag dich und du bist eine fantastische Person. Es ist schön dich hier zu treffen.






Ich mag deinen inspirierenden Satz. Viele Menschen sehen keine Schönheit in anderen. Ich frage mich immer noch, warum viele Menschen auf der Welt auf ihr Aussehen und nicht auf Seelen schauen. Ich stimme zu, dass dieser Satz schön ist und wie wahr.
(Hey, ich habe so oft gehört, dass es um das Aussehen einer Frau geht. Man muss hübscher sein, um mit Ihnen zu sprechen. Man muss abnehmen, aber egal wie viel man viel wiegt. Selbst bei einem Gewicht von 5 kg habe ich es gehört.)
Es dauert lange, sich mit jemandem anzufreunden, und viele Menschen beurteilen zu schnell, was sie sehen. Ich mag deine Leidenschaft für den kleinen Prinzen.
Für mich ist mein Spiegelbild ein weiteres Zitat eines Fuchses.
"Und weil es keine Lager mit Freunden gibt, haben die Leute keine Freunde." "Sie wissen nur, woran Sie sich gewöhnen."

Das habe ich im wirklichen Leben. Zuallererst brauche ich Zeit, um mich an jemanden zu gewöhnen. Es ist nicht einfach für mich. Ich fürchte, jemand, den ich nicht kenne, ist zu nahe.
Ich finde diese Geschichte des kleinen Prinzen sehr schön und spiegelt die bitteren Aspekte des Lebens wider.
Als Kind hatte ich kein Telefon und wusste, wo und wann ich Freunde finden würde. Alle waren mutiger und wollten meine verrückten Ideen mit mir verwirklichen. Jetzt hat niemand Zeit oder sie wenden sich einfach ab, weil ...
Es ist wirklich schwer, jemanden zu finden, der für lange Zeit dein Freund sein wird.




Komentarze

  1. Dziękuję kochana, bardzo mi miło, dziękuję za Twoje ciepłe słowa, nie spodziewałam się, że spotka mnie tu tyle dobrego, i spotkam tyle fantastycznych ciepłych osób 😀.
    Ty też wniosłaś wiele uśmiechu do mojego życia - sama nazwa Wesoła komórka mówi sama za siebie. Dziękuję, że jesteś😘. Dziękuję za obrazek, jest śliczny - zaraz go sobie ściągnę 😉. A co do przyjaźni i przyjaciół, to nie wiem czy widziałaś na moim blogu? Jest jeden wpis, mam nadzieje, że ci się spodoba. Zapraszam i jeszcze raz dziękuję, za twe piękne słowa 😘.
    Tabita 😀

    https://zpotrzebysercaaaa.blogspot.com/2019/12/o-przyjacielu-sow-kilka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Pauline Hickey Obsessed Looney04 marca, 2020 12:19

      Cheers Wesola, its great to know that you enjoy my comic genius.

      Usuń
  2. „Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.” - Uwielbiam ten cytat, jest bardzo prawdziwy :)
    „Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.”

    OdpowiedzUsuń
  3. Można się nie znac, a jednak polubic :) W sferze blogów działam od niedawna i jestem świeżynką ;) Obserwuję jednak, że faktycznie można nawiązac bardzo fajne relacje. Jest to bardzo budujące. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. I does take time to meet someone. Agreed. And I enjoyed your post.

    OdpowiedzUsuń
  5. Minha amiga polonesa!
    Vou colocar seu endereço de Blog na minha lista para ter sempre acesso as suas postagens.

    O livro "O Pequeno Príncipe" é muito bonito.
    Só tem frases que são reais.
    Uma dele linda é: "Se tu vens as 4 da tarde, desde as 3 me sentirei feliz".
    Digo sempre essa frase para meu marido a quem amo demais.
    Beijo,
    Liliane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrigada meu amor
      Sim, é amor. O verdadeiro sentimento de que estou esperando alguém uma hora antes;)

      Usuń
    2. Eu também amo essa citação - seja feliz uma hora antes ehhh. Eu experimentei isso na minha amizade

      Usuń
  6. Przyjaźń to taka fajna relacja, która jeśli jest prawdziwa to ulepsza życie. Łatwiej jest żyć z myślą, że mamy kogoś, na kogo możemy liczyć. I trudno znaleźć przyjaciela i niekiedy utrzymanie przyjaźni wymaga wielu starań, bo o przyjaźń przecież trzeba dbać. To nie tylko tak,że znajdziemy sobie bratnią duszę i nie musimy nic robić. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest w każdym aspekcie życia ;) trzeba się opiekować wszystkim z czym jesteśmy oswojeni. Bardzo dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie ;)

      Usuń
  7. To jeden z moich ukochanych cytatów. Jest taki prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś dawno temu na blogu poznałam dziewczynę. Po kilku komentarzach okazało się, że nadajemy na tych samych falach. Miałyśmy kontakt tylko internetowy, ale do tej pory miło ją wspominam :) To fajne znaleźć osobę w tym blogowym światku, z którą można porozmawiać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam wiele takich osób z którymi miałam tylko kontakt internetowy :) To zawszę będą wspaniałe wspomnienia na całe życie :) , myślę, że takich ludzi się nie zapomina

      Usuń
  9. O livro "O Pequeno Príncipe" é excelente,é de uma leitura fácil e agradável de ler.
    Beijo

    OdpowiedzUsuń
  10. Mały książe jest ponadczasowy.Uwielbiam tą książkę. Piękny post, niech Wasza przyjaźń się rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że znasz tak wiele języków :) Sama tłumaczysz teksty, czy korzystasz z translatora przy okazji się ucząc? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej korzystam z tłumacza i się uczę. Niemiecki miałam w szkole po 6 godzin w tygodniu. Byłam w klasie językowej. Angielski używam w pracy i jako tako mi idzie. Ale wspomagam się tłumaczem. Teraz powoli rozumiem portugalski. A tak chciałabym zrobić posty powitalne w językach moich odbiorców :) . Potrzebuje czasu na przygotowanie tego a mam już całkiem ciekawe kraje do przywitania :) . Bawię się :D . Jak wyjdzie tak wyjdzie . Każdy zrozumie jeśli będą błędy

      Usuń
  12. Não li esse livro mas pelos comentários deve ser um livro muito saudável de ler

    Cumprimentos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Livro infantil.
      Eu recomendaria, chorei com ela.
      Ensina como olhar as pessoas da perspectiva da singularidade.
      Não somos todos iguais como parece no começo.
      Trata-se de construir a realidade e conhecer outros seres através de caráter, amizades e sentimentos. Não se trata de olhar com os olhos, mas com um coração pequeno

      Usuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter