Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Dusza to rodzaj ognia, który ożywia ciało

Dusza to rodzaj ognia, który ożywia ciało 

Hej hej moje słodkie kochanie
Co dziś będzie na nasze śniadanie ??? 
Jesteśmy niby tak blisko siebie,
Znamy się od milionów lat, 
Jednak w tym życiu szachy dały nam mat, 
Wycieram po samotnym śniadaniu już blat, 
Hej hej gdzie jesteś moja  bratnia duszo ??? Hej gdzie się błakasz kochanie ? 
Czy słyszysz mojego serca bicie i wołanie ??
Jestem tutaj w tej ludzkiej  postaci, 
Obejrzałam zdjęcia wszystkich Twoich braci, 
Jednak nie ma.duszy Twojej na.tym swiecie, 
Gdzie jesteś mój piękny kwiecie ????

Gdzie jest moja bratnia dusza ??
Ta dziewczyna w podróż poszukiwań dziś wyrusza. 

Za górami za lasami za drzewami 
Zła czarownica mnie omami, 
Nie dam się dziś złym czarom 
Z moją bratnią duszą będę parą. 

Przenocuje w pewnej chatce 
Moje serce jest jak w klatce 
Szuka Ciebie wciąż 
Gdzie się schował mój piękny mąż ???

Halo halo mężu mój. 
Halo halo znalazłam w starej szafie piękny strój, 
Założę dla Ciebie kochanie 
Stary z szafy strój
Suknia piękny ma dziś krój

Hallo Halo idę w podróż 

Za oknem słychać już wesołej muzyki granie 
Słyszę serca Twe radosne  wolanie, 
Może spotka mnie dziś coś innego niż duszy zwykłej olanie, 
Moje serce ma dzis radosne granie
Idziesz moja bratnia duszo !
Może dziś nasze drogi spotkają się? 
Może nadal ominiemy się?
Będę podróżować za Tobą. 
Widziałam Cię już .
Teraz na tej drodze po Tobie został tylko kurz. 
Pojechałeś na.motorze gdzieś daleko 
Lecz ja widziałam Ciebie
Czuje się już jak w niebie, 
Będę podróżować śladami Twoch kół motocyklowych 
Cały świat przejdę i Cię znajdę. 




Hej hej hej
Jestem sobie małą artystką. 
Wczoraj przed snem zrobiłam coś pięknego związanym z artystycznymi relacjami ale pokaże Wam w odpowiednim czasie hahaha. 
Tymczasem miałam do pracy na 4, o 3 muszę wstawać najpóźniej ! 
Z tego stresu że jestem jedyną osobą o tej porze nie  mogę spać bo się boje ze nie wstanę. Ale śmiesznie. 
Tak że ok 2 się obudziłam i oto powstał wiersz i jeszcze później moment mogłam poleżeć, może momemt. 

Tutaj chciałabym napisać jakiś tekst o bratnich duszach i powiązanych sprawach ;) . Kiedyś interesowałam się taki mtematem i ogólnie mnie interesuje. Więc za kilka dni będzie post o bratnich duszach ;) .  
Będę liczyła na piękną dyskusje na ten temat po ukazaniu się tesktu który przygotuje . 


Ej dzisiaj o 6.13 mamy piękne niebo ale nie mogę zrobić zdjęcia ale jest tak kolorowe śliczne ;) . 
Mam namalowane podobne hahaha to kiedys Wam zaprezentuje ahhahahaha. 


Szczęśliwego dnia ! 

„Podaruj każdemu dniowi szansę na stanie się najlepszym dniem w Twoim życiu”. - anonimowy 



A już jutro Dzień Mężczyzny, 
Kochane zróbcie miły  prezent swoim Bartnim Duszom. Docencie swoich partnerów i pomyślnie o najwspanialszych chwilach spędzonych razem !!! 












Przynajmniej macie co wspominać . 




The soul is a kind of fire that enlivens the body

Hey hey my sweet love
What will our breakfast be today?
We're a little close together
We've known each other for millions of years,
However, in this life, chess has lost us
I wipe the counter after a lonely breakfast,
Hey hey where are you my soul mate Hey, where will you meet me?
Can you hear my heart beating and calling?
I am here in this human form
I looked at photos of all your brothers
However, your body is not in this world,
Where are you my beautiful flower ????

Where's my soul mate?
This girl is embarking on a exploratory journey today.

Behind the mountains behind the forests behind the trees
The evil witch will enchant me
I will win today with bad spells
With my soul mate I will be a couple.

I will spend the night at the cottage
My heart is like a cage
He's still looking for you
Where is my beautiful husband hiding?

Hello, welcome to my husband.
Hi, I found a beautiful outfit in an old wardrobe,
I bet on you baby
Old outfit from wardrobe
The dress is beautiful today

Hello, I'm going on a journey

Happy music plays outside the window
I hear our hearts are happy
Maybe today I will meet something other than the soul's lack of acceptance,
My heart is playing happily today
Follow my soul mate!
Maybe today our paths will meet?
Maybe we will still miss each other?
I will travel with you.
I've seen you before
Now all I have is dust on you on this path.
You took a motorcycle somewhere far away
But I saw you
I already feel like in heaven
I will travel in the footsteps of Twoch motorcycle wheels
The whole world will pass and find you.

Hey hey hey

I am also a small artist.

Yesterday before bedtime I did something nice in artistic relations, but I will show it in time, hahaha.

In the meantime I had to work for 4, at 3 I have to get up at the latest!

With this stress, that at the moment I am the only person, I can not sleep because I am afraid not to get up. Very funny

So I woke up around 2am with a poem in my head and could stay there for a moment, maybe a moment.



Here I would like to write a text about soul mates and related topics;). I was interested in this topic and I am usually interested. Then in a few days there will be a contribution for soul mates;).

I look forward to a nice discussion on this subject after publishing the text I created.





Today at 6:13 we have a beautiful sky, but I can not take a picture, but it is so colorful;).

One day I painted a similar hahaha, I'll show you ahhahahaha.





Have a nice day!



"Give me a chance to be the best day of my life every day." - anonymous




Die.Seele ist

eine Art Feuer, das den Körper belebt

Hey hey meine süße Liebe
Wie wird unser Frühstück heute sein?
Wir sind ein bisschen nah beieinander
Wir kennen uns seit Millionen von Jahren
Schach hat uns jedoch in diesem Leben verloren
Nach einem einsamen Frühstück wische ich die Theke ab
Hey hey wo bist du mein Seelenverwandter? Hey, wo wirst du mich treffen?
Kannst du mein Herz schlagen und rufen hören?
Ich bin hier in dieser menschlichen Form
Ich habe mir Fotos von all deinen Brüdern angesehen
Aber dein Körper ist nicht in dieser Welt,
Wo bist du meine schöne Blume ????

Wo ist mein Seelenverwandter?
Dieses Mädchen macht heute eine Entdeckungsreise.

Hinter den Bergen hinter den Wäldern hinter den Bäumen
Die böse Hexe wird mich verzaubern
Ich werde heute mit schlechten Zaubersprüchen gewinnen
Ich werde ein Paar mit meinem Seelenverwandten sein.

Ich werde die Nacht in einer Hütte verbringen
Mein Herz ist wie ein Käfig
Er sucht immer noch nach dir
Wo versteckt sich mein gutaussehender Mann?

Hallo, willkommen bei meinem Mann.
Hallo, ich habe ein schönes Outfit in einem alten Kleiderschrank gefunden
Ich werde es für dich anziehen, Schatz
Altes Garderobenoutfit
Das Kleid ist heute wunderschön

Hallo, ich mache einen Ausflug

Fröhliche Musik spielt vor dem Fenster
Ich höre, dass unsere Herzen glücklich sind
Vielleicht treffe ich heute etwas anderes als die mangelnde Akzeptanz der Seele.
Mein Herz spielt heute glücklich
Folge meinem Seelenverwandten!
Vielleicht treffen sich unsere Wege heute?
Vielleicht werden wir uns noch vermissen?
Ich werde mit dir reisen.
Ich habe dich schon mal gesehen
Jetzt habe ich nur noch Staub auf diesem Weg.
Du hast das Motorrad irgendwo weit weg genommen
Aber ich habe dich gesehen
Ich fühle mich schon wie im Himmel
Ich werde in die Fußstapfen von Twoch-Motorrädern treten
Die ganze Welt wird weggehen und dich finden.


Hey hey hey

Ich bin auch ein kleiner Künstler.

Gestern vor dem Schlafengehen habe ich etwas Nettes in Bezug auf künstlerische Beziehungen gemacht, aber ich werde es rechtzeitig zeigen, hahaha.

In der Zwischenzeit musste ich für 4 arbeiten, um 3 muss ich spätestens aufstehen!

Mit diesem Stress, dass ich im Moment die einzige Person bin, kann ich nicht schlafen, weil ich Angst habe, nicht aufzustehen. So lustig

Also wachte ich gegen 2 Uhr morgens auf und hatte ein Gedicht im Kopf und konnte dort eine Weile bleiben, vielleicht eine Weile.



Hier möchte ich einen Text über Seelenverwandte und verwandte Themen schreiben;). Ich habe mich für dieses Thema interessiert und bin normalerweise interessiert. Dann wird es in ein paar Tagen einen Beitrag für Seelenverwandte geben;).

Ich freue mich auf eine nette Diskussion zu diesem Thema, nachdem ich den von mir erstellten Text veröffentlicht habe.





Heute um 6:13 haben wir einen schönen Himmel, aber ich kann kein Bild machen, aber es ist so bunt;).

Eines Tages habe ich ein ähnliches hahaha gemalt, ich werde dich mit ahhahahaha bekannt machen.





Einen schönen Tag noch!



"Gib mir die Chance, jeden Tag der beste Tag in meinem Leben zu sein." - anonym






A alma é um tipo de fogo que anima o corpo

Ei, ei, meu doce amor
Como será nosso café da manhã hoje?
Estamos um pouco juntos
Nos conhecemos há milhões de anos
No entanto, o xadrez nos perdeu nesta vida
Depois de um café da manhã solitário, eu limpo
Ei, ei, onde você está, minha alma gêmea? Ei, onde você pode me encontrar
Você pode ouvir meu coração batendo e chamando?
Estou aqui nesta forma
Eu olhei para fotos de todos os seus irmãos
Embora esse corpo não exista em lugar algum,
Onde você está minha linda flor ????

Onde está minha alma gêmea
Esta menina está indo em uma jornada de descoberta hoje.

Atrás das montanhas atrás das florestas
A bruxa do mal vai me encantar
Hoje vou ganhar com feitiços ruins
Eu serei um casal com minha alma gêmea.

Vou passar a noite na cabana
Meu coração é como uma gaiola
Ele ainda está procurando por você
Onde meu homem bonito está se escondendo?

Olá, seja bem-vindo ao meu marido.
Oi, eu achei uma roupa legal em um guarda-roupa velho
Vou colocá-lo para você, baby
Roupas velhas no guarda-roupa
O vestido está lindo hoje

Oi vou fazer uma viagem

Música feliz toca fora da janela
Eu ouço nossos corações estão felizes
Talvez hoje eu encontre algo que não seja a falta de aceitação da alma.
Meu coração está feliz hoje
Siga minha alma gêmea!
Talvez nossos caminhos se encontrem hoje?
Talvez você ainda sinta sua falta?
Vou viajar com voce
Eu já te vi antes
Agora só tenho poeira nesse caminho.
Você pegou a moto
Mas eu vi voce
Eu já me sinto no céu
Seguirei os passos das motocicletas Twoch
O mundo inteiro irá embora e te encontrará.



Ei, ei, ei

Eu também sou um pequeno artista.

Ontem, antes de dormir, fiz algo bonito relacionado às relações artísticas, mas mostrarei a tempo, hahaha.

Enquanto isso, eu tinha que trabalhar para 4, às 3 eu tinha que me levantar o mais tardar!

Com esse estresse, que no momento sou a única pessoa, não consigo dormir porque tenho medo de não me levantar. Tão engraçado

Então eu acordei por volta das 2 horas e havia um poema na minha cabeça e eu poderia ficar lá por um momento, talvez por um momento.



Aqui eu gostaria de escrever um texto sobre almas gêmeas e tópicos relacionados;). Eu estava interessado neste tópico e geralmente estou interessado. Então, em alguns dias, haverá um post sobre almas gêmeas;).

Aguardo com expectativa uma bela discussão sobre esse assunto após a publicação do texto preparado por mim.





Hoje às 6:13 temos um céu bonito, mas não consigo tirar uma foto, mas é tão colorida;).

Eu pintei um hahaha semelhante um dia eu vou apresentar a você ahhahahaha.





Tenham um bom dia!



"Dê a todos os dias a chance de se tornar o melhor dia da sua vida." - anônimo









De ziel is een soort vuur dat het lichaam verlevendigt
Hey hey schat
Wat is ons ontbijt vandaag?
We staan ​​dicht bij elkaar
We kennen elkaar al miljoenen jaren,
In dit leven heeft schaken ons echter verloren
Ik veeg het aanrecht af na een eenzaam ontbijt,
Hey hey waar ben je mijn soulmate Hey waar zoek je me
Hoor je mijn hart kloppen en roepen?
Ik ben hier in deze menselijke vorm
Ik heb foto's van al je broers bekeken
Maar er zijn geen zielen in deze wereld
Waar ben je mijn mooie bloem ????
Waar is mijn soulmate?
Dit meisje gaat vandaag op ontdekkingsreis.
Achter de bergen achter de bossen achter de bomen
De boze heks zal me met vloeken verlaten
Ik vecht vandaag
Ik zal een koppel zijn met mijn soulmate.
Ik breng de nacht door in een huis
Mijn hart is als een kooi
Hij is nog steeds op zoek naar jou
Waar verstopte mijn mooie man zich?



Hallo, welkom bij mijn man.
Hallo, ik heb een mooie outfit gevonden in een oude kledingkast,
Ik wed op je baby
Oude outfit uit de garderobe
De jurk is mooi vandaag
Hallo Hallo, ik ben op reis
Vrolijke muziek speelt buiten het raam
Ik hoor dat je hart een gelukkige wil is
Misschien ontmoet ik vandaag iets anders dan zielafwijzing,
Mijn hart speelt vandaag gelukkig
Ga mijn soulmate!
Misschien ontmoeten onze paden vandaag elkaar?
Misschien missen we elkaar nog?
Ik reis met je mee.
Ik heb je eerder gezien
Nu heb je alleen stof op dit pad.
Je zat ergens ver weg op de fiets
Maar ik heb je gezien
Ik voel me al in de hemel
Ik reis in de voetsporen van Twoch-wielen

De hele wereld zal voorbijgaan en je vinden.






Komentarze

  1. Dzięki kochana za mój uśmiech na buzi z rana :D.
    Tys mą bratnią duszą, i inni uwierzyć w to muszą - pisz o tym z samego rana kochana, bo wtedy każda buzia cały dzień chodzi roześmiana. -
    Uwielbiam twej uśmiechniętej buzi lice, wierzę że przesiąkną nią wszyscy twoi kibice.
    Ja kibicuje Ci mocno, by ten kwiat rozkwitl mocno, by dusza twa uleciała ku górze i szybowała jak ten ptak w chmurze :).
    Życzę Ci kochana miłości od tego pan!
    Bo jesteś warta tego - by On nie był tylko twym kolegą 😘


    Kochana świetny wiersz Ci dzisiaj wyszedł, zaraziłaś mnie jak widzisz 😀. Pisz o tych bratnich duszach...
    Ja też tak mam, że jak muszę wcześnie wstać to myślę i się nonstop budzę.
    Buziaki. Miłego dnia - dzięki że dałaś mi uśmiech, tak niewidoczny od dwuch dni na mej twarzy - moja bratnia dusza milczy, ale znalazłam drugą. Dziękuję 😘.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry w nowym tygodniu! Matko, jutro dzień mężczyzny, a ja nie mam prezentu dla mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj oj ;) dzisiaj masz.keszcze czas żeby coś kupić :*

      Usuń
  3. Bom dia:- Confesso que também, viajando através das palavras e da poesia, ainda procuro a minha alma gémea. É que estou cansado de tomar oi café da manhã... sozinho.
    Gostei muito do poema
    .
    Votos de uma semana feliz

    OdpowiedzUsuń
  4. Gostei da poesia sobre a alma e o amor! beijos, linda semana! chica

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, podoba mi się ten cytat! Podziwiam,że Twoje posty są wielojęzyczne, obserwuję i pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak chciałabym żeby tu było jaknajwiecej języków i aby każdy miał coś dla siebie z całego świata . Bardzo mi się podoba wszystko co tutaj jest i napędza do pozytywnego działania ;) . Mam sporo gości którzy są z zagranicy i odwiedzają mnie każdego dnia więc chciałabym powitać ich w ich języku i aby bardzo łatwo im było przeczytać to co napisałam ;) ;) . Sama.nienwiwdzialam że tak będzie ale dzięki temu uczę się nowych języków ;) mam mega dużo pomysłów ! ;)

      Usuń
    2. The Pauline Hickey Obsessed Looney09 marca, 2020 15:50

      Wesola, your ability with languages is totally beyond belief, proving once again that you are indeed a genius.

      Usuń
  6. Moja "bratnia" dusza już wczoraj prezent dostała :) Po takiej reklamie u Twojej koleżanki musiałam do Ciebie zajrzeć i faktycznie, łatwo Cię polubić za poczucie humoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję i zapraszam częściej na dawkę śmiechu

      Usuń
  7. no jak ładnie - tu u Ciebie rośnie poezja

    OdpowiedzUsuń
  8. Powerful - Well Done - Much Appreciated

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  9. O naszych mężczyzn też trzeba zadbać. ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiesz, że w przeszłości miałam potworne problemy ze swoim mężem, już zastanawiałam się, czy nie zakończyć tego związku, ale przed podjęciem ostatecznej decyzji postanowiłam zapytać o radę tarocistki. Powiedziała mi ona, że mój mąż jest tu na ziemi moją drugą połową, tak więc jeśli go zostawię, to i tak nie znajdę już szczęścia w innych męskich ramionach. W ubiegłym roku, kiedy szykowałam się na ogromną zmianę życiową znów zapytałam o radę, tym razem innej tarocistki (po 15 latach) i znów dostałam taką sama odpowiedź. Dawaliśmy sobie bardzo dużo lekcji, dopiero po latach dostrzegłam, że to idealny związek i w gruncie rzeczy idealnie do siebie pasujemy i uzupełniamy się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykła historia. Wierzę w to co mówią inni ludzie, sama nie odważyłbym się iść do tarocistki i ciężko by mi było podjąć decyzję czy iść ale tak wierzę w to że mogą mieć rację ;) . Cieszę się że wszystko się już układa ;) . Czasami związki są trudne bo mamy do przepracowania karmę i jesteśmy połączeni z kimś ale to może być najwspanialsze doswiadczenie w życiu kiedy o tym pomyślimy. Szczęścia i sukcesów ;)

      Usuń
  11. ja mam nadzieję że mój prezent na dzien mezczyzny dotrze na czas bo jak nie to będę musiała siebie zawinąć w kokardkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to też jest dobry pomysł :) albo możesz zrobić super pyszne ciasto i kupić winko :D

      Usuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter