Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Maurois Andre Mężczyzna ambitny chce błyszczeć poprzez swe dzieła lub co najmniej w związku ze swymi dziełami. Kobieta szuka blasku, który mogłaby odbijać.


Bonaparte Napoleon
Bóg także był autorem: jego proza to mężczyzna, jego poezja to kobieta.

Maurois Andre

Mężczyzna ambitny chce błyszczeć poprzez swe dzieła lub co najmniej w związku ze swymi dziełami. Kobieta szuka blasku, który mogłaby odbijać.



Bonaparte Napoleon
God was also an author: his prose is a man, his poetry is a woman.

Maurois Andre
An ambitious boy wants to shine like a diamond in his works, at least in connection with his works. The woman is looking for a glow that could reflect.


Bonaparte Napoleon
Gott war auch ein Autor: Seine Prosa ist ein Mann, seine Poesie ist eine Frau.


Maurois Andre
Ein ehrgeiziger Junge möchte in seinen Werken wie ein Diamant glänzen, zumindest im Zusammenhang mit seinen Werken. Die Frau sucht nach einem Schein, der reflektieren könnte.



Bonaparte Napoleon
Deus também era um autor: sua prosa é um homem, sua poesia é uma mulher.

Maurois Andre
Um garoto de confiança pertence às suas obras como um elo de diamante em conexão com suas obras. A mulher está procurando esse diamante.


Bonaparte Napoleon
God was ook een auteur: zijn proza ​​is een man, zijn poëzie is een vrouw.

Maurois Andre
Een ambitieuze man wil schitteren in zijn werken, althans in verband met zijn werken. Een vrouw is op zoek naar een gloed die kan reflecteren.




Hej hej hej
Witam dzisiaj Was panowie 
Od waszej przystojności już chyba mi się kręci w głowie 
Również szkodzi to mojej mowie
Język mój dziś poplątany 
W sercu w głowie huragany 
Jasne błyskawice szczęścia dziś trzaskają
Mężczyźni swoje święto dzisiaj mają. 
Dziewczyny prezenty rozdają. 
Satysfakcję z tego ogromną mają. 
Piękności mocy uśmiechu 
Uniesień i wzniesień 
Szczęścia radości 
Zdrowych kości ! 
Hahahahaha 

No kości się zrymowały i są dla smeichu . Śmiejcie się ludzie do płaczu tak jak ja. 
Ahahahhaahhahaahahahah 


Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Meżczyzny. 
Dzielcie się w komentarzach jak spędzacie ten dzionek . 

Ja jak zawsze nie mam co robić w nocy i poszłam z tej okazji specjalnie na 4 rano do miejsca pracy aby po całym obiekcie porozkładać cukierki dla nich. 



Bądźcie panowie jak te lizaki. Uśmiechnięci radośni i przywołujący śmiech na twarzy. Bardzo mnie rozbawiły te lizaki i są super . . . 

Wczoraj zrobiłam też ciasto ! Zróbcie ciasto dla kogoś miłego i postarajcie się o fantastyczny dzień z dobra pozytywną energią . 

Dnia pełnego śmiechu i radości ;)









Bonaparte Napoleon

God was also an author: his prose is a man, his poetry is a woman.

Maurois Andre
An ambitious boy wants to shine like a diamond in his works, at least in connection with his works. The woman is looking for a glow that could reflect.





Hey hey hey
Hello gentlemen today
I feel dizzy because of your presence
It also destroys my speech ability
My language is tangled today
Hurricanes in the heart
Bright lightnings explode today
Men have their holidays today, Boy's Day
The girls are giving out presents.
They have great satisfaction with this.
The beauty of the strength of a smile
Joys joys
Good luck happiness
Healthy bones!
hahahahaha



Well, the bones rhymed in polish language . Laughter, people cry like me with this laugh
Ahahahhaahhahaahahahah


Happy boy's day
Share how you spend this day in the comments.
As always, I have nothing to do at night and I went to this workplace, especially at 4 in the morning, to organize sweets for them throughout the facility.













Bonaparte Napoleon
Gott war auch ein Autor: Seine Prosa ist ein Mann, seine Poesie ist eine Frau.

Maurois Andre
Ein ehrgeiziger Junge möchte in seinen Werken wie ein Diamant glänzen, zumindest im Zusammenhang mit seinen Werken. Die Frau sucht nach einem Schein, der reflektieren könnte.





Hey hey hey
Hallo meine Herren heute
Mir ist schwindelig wegen deiner Anwesenheit
Es zerstört auch meine Sprachkenntnisse
Meine Sprache ist heute verwirrt
Wirbelstürme im Herzen
Helle Blitze explodieren heute
Die Männer sind heute im Urlaub, Boy's Day
Die Mädchen verteilen Geschenke.
Sie sind sehr zufrieden damit.
Die Schönheit der Stärke eines Lächelns
Freude Freud
Viel Glück, viel Glück
Gesunde Knochen!
hahahahaha



Die Knochen reimten sich mit Glück . Gelächter, die Leute weinen wie ich und lachen
Ahahahhaahhahaahahahah
Glücklicher Junge Tag
Teilen Sie in den Kommentaren mit, wie Sie diesen Tag verbringen.
Wie immer habe ich nachts nichts zu tun und bin zu dieser Arbeitsstation gegangen, besonders um 4 Uhr morgens, um Süßigkeiten für sie in der gesamten Einrichtung zu organisieren








Bonaparte Napoleon
Deus também era um autor: sua prosa é um homem, sua poesia é uma mulher.

Maurois Andre
Um garoto de confiança pertence às suas obras como um elo de diamante em conexão com suas obras. A mulher está procurando esse diamante.





Ei, ei, ei
Olá senhores hoje
Sinto tontura por causa da sua presença
Também diferencia minhas habilidades linguísticas
Meu idioma mal é ouvido hoje
Ciclones no coração
Flashes brilhantes explodem hoje
Hoje é feriado, Dia do men
A menina deu um presente
Você está muito feliz com isso.
A beleza da força de um sorriso
alegria
Boa sorte boa sorte
Ossos saudáveis!
hahahahaha



Os ossos rimam com a felicidade polonesa. Rir
Ahahahhaahhahaahahahah
Feliz dia do menino
Como sempre, não fiz nada e fui para este local de trabalho, principalmente às 4 da manhã, para men surpreender em geral.






Bonaparte Napoleon
God was ook een auteur: zijn proza ​​is een man, zijn poëzie is een vrouw.

Maurois Andre
Een ambitieuze man wil schitteren in zijn werken, althans in verband met zijn werken. Een vrouw is op zoek naar een gloed die kan reflecteren.


Hey hey hey
Hallo heren vandaag
Ik voel me duizelig vanwege je passiviteit
Het doet ook pijn aan mijn spraak
Mijn taal is vandaag verward
Orkanen in het hart
Heldere bliksem duikt vandaag op
Mannen zijn vandaag op vakantie.
Dames geven geschenken uit.
Ze zijn er erg blij mee.
De schoonheid van de kracht van een glimlach
Hoogte en hoogte
Veel geluk geluk
Gezonde botten!
hahahahaha

Nou, de botten rijmden en zitten op smeich. Gelach, mensen huilen zoals ik.
Ahahahhaahhahaahahahah
Fijne dag
Deel hoe je deze dag doorbrengt in de reacties.
Zoals altijd heb ik 's nachts niets te doen en ging ik om 4 uur' s ochtends voornamelijk naar deze werkplek om snoepjes voor ze te organiseren in de hele faciliteit.





Komentarze

  1. Ja zapomniałam o dniu mężczyzny, nie ma tego za granicą. Ale tym postem mnie zażyłaś, piszesz regularnie w czterech językach? Jestem pod głębokim wrażeniem. Na angielski bym dała radę tłumaczyć, niemieckiego się uczę w domu, zaś trzeci obcy język to francuski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angielski jest najłatwiejszy więc jest mi najłatwiej ;) , niemiecki bardzo kocham i chce się go doszkolić więc to łatwy sposób na naukę. Tłumacze to co sama pisze. Nie.ma.nudnych tekstów ;) i nauka jest przyjemniejsza. Postanowiłam napisać jeszcze w języku portugalskim . Nie wszystkie moje posty mają tłumaczenia niestety . Wszystko zostało ustalone w czasie. Zobaczymy jak to się rozwinie. Być może będą inne języki. Codziennie mam bardzo dużo gości z innych krajów. Codziennie te same osoby i ja też odwiedzam te same osoby. Przyjaźnimy się i miło jest im że mogą czytać w swoim języku. Ten blog to miejsce dla.kazdego więc chce stworzyć je właśnie żeby dotrzeć do wielu wielu osób. Jeśli mam gości z innych krajów którzy chcą mieć codzienny kontakt z moim blogiem to czemu nie wyjść im na przeciw aby ułatwić sprawę ? Aby sami nie tłumaczyli . Oj wtedy mają sprawę łatwiejsza. Bloga mam od końca lutego więc jeszcze nie wiem jak to będzie wyglądało ale tak podoba mi się pisanie w 4 językach. Wcozraj np napislaam krótką notkę do ludzi z Holandii hej miło Cię poznać w ich języku lub dziś w Japońskim też napislaam że jest dzień mężczyzny i napisałam powitalny post dla.ludzi z Malezji ;) zachęcam wszystkich do pozostania ze mną i wspólnej zabawy. Jak zaczęłam tłumaczyć moje wiersze na inne języki to było super ;) brzmiało lepiej i mam zabawę poznając ludzi z innych krajów. Dodatkowo poznaje ich kulturę i zmieniają mnie na lepszą osobę ;) . Patrzę na statystyki kto chce.czytac tę stronę i idę w tym kierunku aby każdemu było najłatwiej

      Usuń
    2. Udostępniłam ostatnio tylko po polsku z zamiarem przetłumaczenia go w domu . Okazało się że wiele osób mi napisało że próbowali sami tłumaczyć i że było im ciężko. Nie spodziewałam się że tak szybko ktoś zajrzy od opublikowania posta. Od tego dnia myślę że warto napisać po polsku i zaraz tłumaczyć lub poprostu jak mam czas na przygotowanie to przygotować w wielu językach. Zachęci to osoby z innych krajów jak jak i nawiążemy kontakt. Mogę sobie napisać po polsku notatkę i podpisać po polsku hej wszyscy ludzie piszcie do mnie w swoim języku chętnie odpowiem jestem otwarta to mało kto przetłumaczy bo szkoda im czasu na to. A tak jest naprawdę super i blogi z innych krajów są naprawdę cudowne i będę o nich tutaj też pisała i ludzie są fajni. Pozwalam każdemu wyrażać swoje zdanie i nikogo nie krytykuje tutaj ;) . Tworzę szczęśliwa energię i zabawę ;* ahhahahaha no tak kocham pisać eseje

      Usuń
  2. ja po angielsku oglądam filmy, czytam książki:) staram się by ten język bym ciągle ze mną bo dzięki temu się go uczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 💪🏼😘🤝👏👏👏👏 brawo , ja angielski używam w pracy i mam lekcje angielskiego z pracy

      Usuń
  3. Tens um grande grande trabalho escrevendo em tantos idiomas.
    Feliz dia para os meninos! Bjs,chica

    OdpowiedzUsuń
  4. Te lizaki są rzeczywiście fajne. Od razu buzia się śmieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhaha tak zdjecie musiało zawierać lizaki na wierzchu aby było bardzo smiesznie ;) dzięki za wizytę

      Usuń
  5. Ja ostatnio zrobiłam tort dla mamy, była mega zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super ja jakoś nigdy nie robiłam tortów ;( ... Kiedyś muszę spróbować mmmm

      Usuń
    2. Jak zwykle piękny wiersz - piękny gest z tymi słodyczami :).
      Ciasto piękne - zarażasz znów energię. Miłego dzionka 😘

      Usuń
  6. Bom dia:- Acredito que não seja fácil escrever em vários idiomas. Mostra uma vasta e clara inteligência colocada ao dispor de quem a lê.
    Quanto ao fazer bolos, sou mais amigo de os comer do que os fazer, lol
    .
    Cumprimentos poéticos
    .
    ^^^Minha Velhinha Mãe ^^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowe kosci :))
    Mysle, ze Niemcy by sie troche zdziwili, ci bardziej wyluzowani chyba by sie rozesmieli… no mi sie chcialo zasmiac:))
    Ale szczerze mowiac zdrowe kosci to podstawa, nieprawdaz?
    Zapomnialam o Dniu Mezczyzny. No coz, tyle dziwnych dni do swietowania potworzyli, ze czlowiek zaczyna sie gubic:))
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak pisałam też się śmiałam 🤦😅😅😅😅😅 ale co ... Nie może być wiersza z śmiesznym zakończeniem ? ? Do niczego nie pasuje oprócz tego że się rymuje hahahahahahahahahaha ale jest przynajmniej zaskoczenie nie ?

      Usuń
  8. to się kiedyś nazywało "40-tu męczenników", nie wiedziałem dlaczego, bardziej pasowało mi "rozbójników" albo "rozpustników", ale w końcu pojąłem, że bycie rozpustnym rozbójnikiem naraz faktycznie może być męczące... doszedłem do wniosku, że coś trzeba wybrać i uznałem rozpustność za przyjemniejsze zajęcie od rozbójniczenia...
    p.jzns :)
    /to taki skrót od "pozdrawiać jak zwykle niezwykle serdecznie"/...

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Napoleonem się absolutnie zgadzam, ale z tym, że to kobieta odbija cudze światło absolutnie nie! :D Już prędzej to mężczyzna odbija się w blasku swej kobiety :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz rację ale dla mnie to było jak uzupełnianie siebie nawzajem ;) nie pomyślałam o tym że kobieta.mzoe.odbijac cudze światło a sama nie błyszczeć lol

      Usuń
  10. Wszystkim chłopcom życzę by stali się w końcu mężczyznami

    OdpowiedzUsuń
  11. So nice post :) I follow you # 14 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny pomysł miałaś z tymi lizakami :) Pozdróweczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lizaki sa super. Dla mnie dzień mężczyzny to dzień chłopaka 30 września ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie okazało się że to dwa różne swoeta, oni mają 2 w roku !

      Usuń
  14. Minha amiga, você é muito culta.
    Escreve um Blog em 4 línguas.
    Parabéns,
    Beijo,

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter