Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Poznajmy się / let's get to know each other / Lernen wir uns kennen


Witajcie Moi Drodzy ,
W tej rubryce chciałabym otwierać dyskusje na różne tematy. Tutaj możecie zadawać pytania i proponować tematy do omawiania. Dla każdego coś miłego.
Będę zadawala Wam pytania i propozycje.
Chciałabym  abyście udostępnili pod tym postem 2 najlepsze przeczytane ostatnio blogi, abym mogła również poczytać i zobaczyć więcej.
Kto jest chętny na blogowe zabawy / Konkursy / Może jakieś wyzwania ?
Kto jest bardzo odważny łapki w górę !
O mnie już wiecie, jestem szaloną dziewczyną z wieloma pomysłami, mam duszę artysty, jestem wrażliwa, bardzo delikatna i kocham wszystkich !
Hahahaahah

 Hello Darling
In this section I would like to start discussions on various topics. Here you can ask questions and suggest topics for discussion. Something for everyone.
I will ask you questions and suggestions.
I would like you to share in this post the 2 best read blogs so that I can also read and see more.
Who willingly blogs Fun / Competitions / Maybe some challenges?
Who is very brave paws up!
You already know about me, I am a crazy girl with many ideas, I have the soul of an artist, I am sensitive, very gentle and I love everyone!
Hahahaahah


Hallo meine Liebe
In diesem Teil möchte ich Diskussionen zu verschiedenen Themen beginnen. Hier können Sie Fragen stellen und Diskussionsthemen vorschlagen. Für jeden etwas dabei.
Ich werde Ihnen Fragen und Vorschläge stellen.
Ich möchte, dass Sie 2 am besten gelesene Blogs in diesem Beitrag teilen, damit ich auch mehr lesen und sehen kann.
Wer mag Bloggen Spaß / Wettbewerbe / vielleicht einige Herausforderungen?
Wer ist sehr mutig Pfoten hoch!
Du kennst mich schon, ich bin ein verrücktes Mädchen mit vielen Ideen, ich habe die Seele eines Künstlers, ich bin sensibel, sehr sanft und ich liebe jeden!
Hahahaahah





Write boldly in every language, if I can't translate it. Don't be afraid to write to me. You do not need to have your own page to comment. This is your TIME TO LAUGH and have fun. 






Komentarze

  1. No ja nie jestem taka odważna 😂, ale się staram, ja również uwielbiam wszystkich moich czytelników, więc nie umiała bym wskazać dwuch najlepszych.
    Bliski mojemu sercu są : Pola, Lili, Dorota, Bożena, Darkpesenager, Do połowy pełna, Dolka,nie chce nikogo pominąć bo nie pamiętam na ten czas nazwy 😔.... Jest ich tak dużo.. Może później podam linki.

    OdpowiedzUsuń
  2. https://plantacjapozytywnychmysli.blogspot.com/?m=1

    http://wokolciebie.blogspot.com/?m=1

    https://factorymemories.blogspot.com/?m=1

    http://thedarkwhatever.blogspot.com/?m=1

    http://image-ansa.blogspot.com/?m=1

    http://moje--zacisze.blogspot.com/?m=1


    Inne cudowne osoby, możesz odwiedzić wchodząc na mojego bloga 😘.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak może być więcej osób niż 2 ;) To mnie bardziej cieszy 💪🏼. Dziękuję za wyróżnienia i chętnie tam zajrzę wieczorkiem ;*

      Usuń
  3. Eu indicaria com a maior certeza, todos aqueles que estão nos meus blogs, brincando, comentando .São amigos! bjs, lindo dia! chica

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter