Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Obssesion / To jakieś szaleństwo. Idę do łóżka, myśląc o nim, budzę się, myśląc o nim, myślę o nim przez cały dzień. Moje poczucie tęsknoty jest tak ogromne, że aż dosłownie, fizycznie bolesne.


Obsesja – Miłosć czy choroba
To jakieś szaleństwo. Idę do łóżka, myśląc o nim, budzę się, myśląc o nim, myślę o nim przez cały dzień. Moje poczucie tęsknoty jest tak ogromne, że aż dosłownie, fizycznie bolesne.
James Frey - Jasny słoneczny poranek

Witam serdecznie,
Dzisiaj chciałam nawiązać do tematu obsesji. Na samym początku chciałabym zapytać czy wiecie co to jest, czy znacie to i dzielcie się w komentarzach tym tematem.
Czy myśleliście kiedyś nad tym, że miłość, zauroczenie, to co uważacie za głębokie uczucie może być chorobą ?  Czy miłość może być chorobą ? ? Tak. Jest taka choroba miłości. Inaczej obsesyjna miłość.
Ja bardzo dobrze wspominam „Cierpienia Młodego Wertera „ . To była najlepsza książka jaką przeczytałam i myślę że wiem co czuł główny bohater patrząc na Lottę.
A no i podstawowe pytanie. Co sądzicie, czy można zakochać się w kimś nie znając kogoś czy tylko trzeba kogoś dobrze znać ? To pytanie mnie interesuje bardzo. Serio. Ja uważam, że można. Wszyscy inni z mojego otoczenia twierdzą, że nie można. Dziwi mnie to. Dlatego chcę poznać Wasze opinie na ten temat. Piszcie ogólnie o wszystkim. co jest związane z tym tematem. Opowiadajcie swoje historie miłosne. OOOoo i napiszcie jeszcze jakie najfajniejsze komplementy otrzymaliście. Ahahah
Słuchajcie, ja uważam, że można na kogoś spojrzeć i coś poczuć. Jeśli chodzi o mnie to potrafię podziwiać piękno stworzonego człowieka. Podobają mi się różne rzeczy. To co się w kimś spodoba to może być wszystko. Naprawdę głęboko podziwiam ludzi którzy mi się podobają.
Jakie najdziwniejsze rzeczy zwracają uwagę u Was w potencjalnym zainteresowaniu ?
U mnie zawsze są bardzo dziwne rzeczy. Generalnie patrząc na kogoś nawet i sam wygląd ręki może mnie przyciągnąć hahaahahahah. Później godzinami mogę myśleć jak ktoś fajnie gestykulował.
Jednak dokładnie jak Werter. Moja „Lotta” nie chce nawet na mnie patrzeć i mnie poznawać. On miał więcej szczęścia. … ( to co było, obecnie nie mam Lotty, nie chce myśleć o kimkolwiek tylko o udoskonalaniu siebie i pokochaniu siebie ) 
Kiedyś oglądałam na YT filmiki i natknęłam się na jeden, w którym była do polecenia książka.
Suzan Forward „ Kobiety, które kochają za bardzo” . Uważam, że warto przeczytać ! Od samego początku płakałam jak to czytałam. Siedziałam w pokoju czytałam i płakałam. Ludzie, którzy mnie odwiedzali pytali dlaczego czytam książki, które powodują u mnie płacz ? Jak myślicie ? Chodzi o to że to co było tam napisane było prawdziwe, piękne i smutne. To smutne historie ludzi, którzy czują się odrzuceni przez świat.
Zbiór historii które zmieniają spostrzeganie miłości.
Milion pytań doo … „Odrzucenie, powoduje obsesję” – czy się z tym zgadzacie?
Tak było napisane w tej książce. Im bardziej ktoś nas odrzuca tym bardziej chcemy kontaktu z tą osobą. Wszystko siedzi naprawdę głęboko w głowie. Jeśli ktoś nauczył nas miłości i emocji odbieranych poprzez krzyk brak zainteresowania, utożsamiamy się z tym w późniejszym życiu.
Jeśli jesteśmy małym bobaskiem i płaczemy, bo potrzebujemy uwagi, dostaniemy jakąś surową odpowiedź i brak  przytulenia przy tym. Zostaniemy olani. Będziemy mieli wrażenie, że miłość jest wtedy kiedy ktoś nas nie akceptuje. Tego się uczyliśmy przez lata.
Czy miłosć to szaleństwo zesłane przez bogów ?
Dla mnie jest to szaleństwo.
Co się stanie jeśli uzależnimy się od miłości ?
Nasze życie może zmienić się koszmar. To co czuł Werter nie było wymysłem. Było to prawdą, lecz nasza rzeczywistość pokazuje jeszcze gorsze aspekty. On pomyślał, że zrobi sobie krzywdę… W książce Kobiety, które kochają za bardzo dzieją się gorsze rzeczy. Ukazują wiele opowieści o emocjonalnym uzależnieniu się od drugiej osoby, od głębokiego bólu fizycznego i psychicznego.
Również obsesja jest połączona z toksycznymi relacjami, które niszczą wszystko. Ludzie żeby poczuć się kochani mogą zrobić wszystko. Ludzie, którzy czują się jak ofiara miłości również mają w sobie dużo agresji przez to poczucie obsesji i są zdolni do wszystkiego.
Obsesor gdy czuje się źle może dzwonić do ofiary przez długi czas po rozstaniu, aby ofiara wiedziała, że ta osoba ciągle  mysli. Nie daje spokoju.
Dla mnie to smutne jest jak bardzo może ogarniać nasz szaleństwo tylko dlatego bo pragniemy czyjejs uwagi. Jeśli nie będziemy mieli dostarczonej uwagi i dobrze wykształconych emocji może się to odbić koszmarem dla nas i dla innych.
Ofiara może również mieć brutalne myśli i może zrobić krzywdę obseorowi. Nawet tego nie chce ale to są naprawdę impulsy. Można nawet kogoś ze złości zrzucić ze schodów.
Czytałam tę książkę i w moim życiu nie było żadnej z drastycznych sytuacji, ale płakałam bo wiedziałam co mogą czuć Ci ludzie. Emocje były doskonale opisane i można było sobie wyobrazić te historie. Takie książki pomagają na przemyślenia i zrozumienie siebie. Dowiedziałam się co może się stać kiedy przestaniemy kontrolować uczucia.  Jestem przerażona, ale polecam serdecznie taką książkę.
Czy znacie, czy czytaliście tę książkę ?
Śmiało odpowiadajcie na pytania zaznaczone. Nie musicie mieć strony aby odpowiadać. Piszcie w każdym języku. ( Ja to udostępniam teraz po polsku. Idę na trening, a jak wrócę to uzupełnię inne języki. Jestem już tak ciekawa waszych reakcji na ten post, ale po prostu zaraz idę ćwiczyć i dlatego nie zdążę przetłumaczyć , ale jak wrócę to zabiorę się za tłumaczenie )
Jest tutaj dużo pytań, które mogłabym zadać.  Mogę pisać na ten temat wiele. Ogólnie lubię pisać, dlatego niektórzy się denerwują po co . Mam taki charakter i już. Po to.

Ten tekst miał wyglądać inaczej. Myślę, że do tego tematu jeszcze wrócę. Mam jeszcze trochę do opisania od strony naukowej co to obsesja .














Zapomniałam o inspiracji. Moją inspiracją do posta jest moja smutna poezja :D.
W głowie miałam inny wiersz, ale nie wiem gdzie go mam zapisanego. Znalazłam inny to udostępnię inny a tamten poszukam. Był o wiele lepszy ten którym chciałabym się podzielić.
Myślałam o założeniu bloga na temat poezji i myślę, że na jakimś z blogów go udostępniłam, ale później stwierdziłam, że nie nie ma sensu dzielić się z kimś takimi wierszami. Po długiej przerwie... Mogę się dzielić wszystkim co mam.
Aha no i powiedzcie jaka u Was pogoda ? ?  ? ? ? ?



Gadzina Pełzająca 


Moja dusza woła do Ciebie
Lecz Ty nie możesz usłyszeć wołania jej,
Zajęty jesteś innymi sprawami
Nie widzisz mnie
Jestem niewidzialną istotą na tym chorym świecie
Urodzoną w iluzji kwiecie
Idę, wołam krzyczę,
Do 10  liczę i nic
Nic się nie zmienia
Moje serce wciąż z kamienia
Krzyczę głośno i niesamowicie
 Ktoś ten dźwięk usłyszał
Ludzie na pewno się nie mylicie
Jestem niewidzialną istotką
Błąkam się po tym świecie
Wy nic na ten temat nie wiecie
Wcielam się w  postać małego człowieka
Mamusia da troszkę mleka
Chwile ciepło będzie
Później trzeba żyć w pędzie
Dorastam jako człowiek silny
Widzą mnie ludzie
Widzą mnie wszyscy
Wreszcie mogę ofiarować komuś miłość
Rozpiera mnie radość
Ah to uczucie jest piękne
Spotkałam Ciebie po tej stronie świata
Krzyczałam gdy Tyś mnie nie mógł dostrzec
Rozpoznałam Cie w oka mgnieniu
Jesteś mojego serca ukojeniem
Wołam Cie po imieniu
Lecz Ty nie reagujesz wciąż
Chyba Cię  ukąsił wąż
Truciznę do ciała wpuścił gad po ziemi pełzający
Zabrał Ci wspomnienia o mnie
Spojrzałeś na mnie tępym wzrokiem
Podchodzisz do mnie lekkim krokiem
Przechodzisz obok mnie szybko bokiem
Dalej nie słyszysz wołania mego
Nie możesz mnie dostrzec
Idę za Toba wciąż
Idzie za nami  chory wąż
Zraz zabije węża
Może wtedy los odda mi męża ?
Kawałek szkła na ziemi leży
Gadzina oczami mnie mierzy
W to co się dzieje nikt nie wierzy
Północ, noc ciemna, jesteśmy w polu ciemnym
Burza nadchodzi
Słychać wiatru szum
Zraz będzie wielkiej błyskawicy bum
Ludzie zobaczyli mnie, zrobił się szum
Zrobił się szum, było słychać wielkie bum
Bum od strzelby Twojej
Zabiłeś mnie, myślałeś że ja zabić Ciebie chcę
Dalej muszę błąkać się po świecie tym
Patrzeć jak z komina Twojej chatki leci dym
Patrzeć na to jak jesteś szczęśliwy
Daleko ode mnie
Do końca istnienia duszy mej będę przy Tobie
W ciele człowieka będziesz w mojej głowie
Śmierć nie zabija miłości
Miłość zabija Śmierć



Obsession - Love or illness
This is crazy. I go to bed thinking about him, I wake up thinking about him, I think about him all day. My sense of longing is so huge that it is literally, physically painful.

James Frey - Jasny słoneczny poranek

I warmly welcome,
Today I wanted to refer to the topic of obsession. At the very beginning I would like to ask if you know what it is, do you know it and share this topic in the comments.
Have you ever thought that love, infatuation, what you consider a deep feeling can be a disease? Can love be a disease? ? Yes. There is such a disease of love. Otherwise obsessive love.
I remember 'The Suffering of Young Werther' very well. It was the best book I read and I think I know how the main character felt when looking at Lotta.
And the basic question. What do you think, can you fall in love with someone without knowing someone or just need to know someone well? This question interests me very much. Seriously. I think you can. Everyone else in my environment says you can't. I am surprised. That is why I want to know your opinions on this topic. Write about everything in general. what is related to this topic. Tell your love stories. OOOoo and write what the coolest compliments you have received. ahahah
Listen, I think you can look at and feel something. As for me, I can admire the beauty of created man. I like different things. Anyone who likes it can be anything. I really admire people who I like.
What are the strangest things that potentially interest you in the other person?
I always have very strange things. They generally include someone, even the appearance of the hand can attract me hahaahahahah. Later, I can think for hours how someone was gesturing nicely.
However, just like Werter. My "Lotta" doesn't even want to look at me and get to know me. He had more luck. ... (What was, now I don't have Lotta, I don't want to think about anyone, just improve myself and love myself)
I watched movies on YT and came across one where I recommend the book.
Suzan Forward "Women who love too much". I think it's worth recommending! I cried from the beginning reading this. I sat in the room reading and crying. People who visited me, why do I read books about crying? What do you think? The point is, what was written there was real, beautiful and sad. These are sad stories of people who feel rejected by the world.
A collection of stories that change the perception of love.
A million questions to ... "Rejection causes obsession" - do you agree with that?
It was written in this book. The more someone rejects us, the more we want to contact him. Everything is really deep in my head. If someone taught us love and emotions caused by the scream of lack of interest, we identify with him later in life.
If we are a small child and we cry because we need attention, we will get a sharp reaction and no hugs. We will be olani. We will have the impression that love is when someone does not accept us. We've been learning this for years.
Is love madness sent by the gods?
It's crazy to me.
What happens if we become addicted to love?
Our lives can change a nightmare. What Werter felt was not a figment. It's true, but our reality shows even worse aspects. He thought he would hurt himself ... There are women in the book who love much worse. They show others stories of emotional addiction to deep physical and mental pain.

Obsession is also associated with toxic compounds that destroy everything. People can do anything to feel loved. People who feel a victim of love also have a lot of aggression because of this feeling of obsession and are capable of anything.
When an observer feels unwell, he can call the victim for a long time after separation so that the victim knows that the person is still thinking. It doesn't leave you alone.
For me, it's sad how much it can overwhelm our madness just because we want someone's attention. If we do not have attention and well-educated emotions, it can be a nightmare for us and for others.
The victim may also have violence and may hurt the observer. I don't even want to, but it's really impulses. You can even throw someone down the stairs from anger.
I read this book and there was no drastic situation in my life, but I cried because I knew what these people could feel. Emotions have been perfectly described and you can imagine them. Such books help you to think and understand yourself. I learned what could happen when we stop controlling feelings. I am terrified, but I heartily recommend such a book.
Do you know or read this book?
Go ahead and answer the questions. You don't need to have a page to respond. Write in every language. (I make it available in Polish now. I go to training, and when I come back I will finish other languages. I am very curious about your reactions to this post, but I will just practice and that is the reason, but when I come back I will start translating)
I can ask many questions. I can write a lot about it. In general, I like to write, so some are nervous. I have such a character and that's all. Because.

This text was supposed to look different. I think I will come back to this topic again. I still have to describe my obsession from a scientific point of view.

I forgot about inspiration. The entry inspiration is my sad poetry: D.

I had another poem in my head, but I don't know where I have it. I found another, I will share another and I am looking for another. It was much better than the one I would like to share.

I thought about starting a blog about poetry and thought that I shared it on one of the blogs, but later I discovered that there was no point in sharing such poems with someone. After a long break ... I can share everything I have.

Oh and tell me what the weather is like? ? ? ? ? ?


A crawling reptile

My soul is calling to you
But her call is not heard
You are busy with other matters
You do not see me
I am an invisible being in this sick world
A flower born in delusion
I'm going, calling, screaming
I count to 10 and nothing
Nothing changes
My heart is still made of stone
I scream loud and amazing
Someone heard that sound
People are definitely not mistaken
I am an invisible being
I wander around this world
You know nothing about it

I play the role of a small man
Mom will give some milk
The moments will be warm
Then you have to live in a hurry
I am growing up as a strong man
People see me
Everyone can see me
Finally, I can offer love to someone
I am full of joy
Ah, this feeling is beautiful
I met you on this side of the world
I screamed when you didn't see me
I met you in the blink of an eye
You are my heart's relief
I call you by name
But you still don't react
I think a snake bit you
The poison got into a reptile crawling on the ground
He took your memories from me
You looked at me blankly
You approach me lightly
You walk past me quickly sideways
You still can't hear my call
You do not see me
I'm still following you
A sick snake follows us
Now I will kill the snake
Maybe then fate will return my husband?
A piece of glass on the ground lies

The reptile is eyeing me
Nobody believes what's going on
Midnight, dark night, we're in a dark field
The storm is coming
Wind,  noise is heard
It will be a great lightning
People saw me, there was noise
There was a noise, there was a bang
Shotgun boom
You killed me, you thought I wanted to kill you
I still have to wander this world
followers
smoke flow from the chimney chalet
See how happy you are
Far away from me
I will be with you until the end of my soul
In the human body you will be in my head
Death does not kill love
Love kills death







Obsession - Liebe oder Krankheit
Das ist verrückt. Ich gehe schlafen und denke an ihn, ich wache auf und denke an ihn, ich denke den ganzen Tag an ihn. Meine Sehnsucht ist so groß, dass es buchstäblich körperlich weh tut.
James Frey - Jasny słoneczny poranek


Hallo
Heute wollte ich mich auf das Thema Obsession beziehen. Ganz am Anfang möchte ich fragen, ob Sie wissen, was es ist und dieses Thema in den Kommentaren teilen.
Haben Sie jemals gedacht, dass eine zutiefst liebevolle Liebe eine Krankheit sein kann? Kann Liebe eine Krankheit sein? ? Ja, es gibt eine solche Krankheit der Liebe. Ansonsten obsessive Liebe.
Ich erinnere mich sehr gut an "Das Leiden des jungen Werther". Es war das beste Buch, das ich gelesen habe und ich glaube zu wissen, was die Hauptfigur fühlte, als sie Lotta ansah.
Und die Grundfrage. Was denkst du, kannst du dich in jemanden verlieben, ohne jemanden zu kennen, oder musst du nur jemanden gut kennenlernen? Diese Frage interessiert mich sehr. Im Ernst, ich denke du kannst. Jeder um mich herum sagt, dass du nicht kannst. Ich bin überrascht und möchte Ihre Meinung zu diesem Thema erfahren. Schreiben Sie über alles im Allgemeinen. Was hängt mit diesem Thema zusammen? Erzähl deine Liebesgeschichten. Ooooo und schreibe die coolsten Komplimente, die du erhalten hast. ahahah
Hör zu, ich denke du kannst etwas fühlen. Ich kann die Schönheit des geschaffenen Menschen bewundern. Ich mag verschiedene Dinge. . Ich bewundere wirklich Leute, die ich mag.
Was sind die seltsamsten Dinge, die Sie an potenziellem Interesse interessieren?
Ich habe immer sehr seltsame Dinge. Im Allgemeinen zieht es mich an, jemanden und sogar meine Hand anzusehen, hahaahahahah. Ich kann mich Stunden später fragen, wie jemand gestikuliert.
Allerdings genau wie Werter. Mein "Lotta" will mich nicht einmal ansehen und kennenlernen. Er hatte mehr Glück. ... (was war, ich möchte an niemanden denken, ich möchte mich verbessern und mich selbst lieben)
Ich habe Filme auf YT gesehen und bin auf einen gestoßen, bei dem ich das Buch empfehlen kann.
Suzan Forward "Frauen, die zu viel lieben". Ich denke, es lohnt sich zu lesen! Ich habe von Anfang an geweint, als ich das gelesen habe. Ich saß im Raum und las und weinte. Leute, die mich besuchten, fragten, warum ich Bücher lese, die mich zum Weinen bringen. Was denkst du? Der Punkt ist, was dort geschrieben wurde, war wahr, schön und traurig. Dies sind traurige Geschichten von Menschen, die sich von der Welt abgelehnt fühlen.
Eine Sammlung von Geschichten, die die Wahrnehmung von Liebe verändern.
Eine Million Fragen an ... "Ablehnung verursacht Besessenheit" - stimmen Sie zu?
Es wurde in diesem Buch geschrieben. Je mehr uns jemand ablehnt, desto mehr möchten wir ihn kontaktieren. Alles ist wirklich tief in meinem Kopf. Wenn uns jemand die Liebe und Gefühle beigebracht hat, die durch den Schrei des mangelnden Interesses empfangen wurden, identifizieren wir uns später im Leben damit.
Wenn wir ein kleines Kind sind und weinen, weil wir Aufmerksamkeit brauchen, bekommen wir eine schwierige Antwort und kuscheln nicht. Wir werden olani sein. Wir werden den Eindruck haben, dass Liebe ist, wenn jemand uns nicht akzeptiert. Wir haben es jahrelang gelernt.
Wird Wahnsinn von den Göttern gesandt?
Es ist verrückt für mich.
Was passiert, wenn wir süchtig nach Liebe werden?
Unser Leben kann einen Albtraum verändern. Was Werter fühlte, war keine Erfindung. Es ist wahr, aber unsere Realität zeigt noch schlimmere Aspekte. Er dachte, er würde sich selbst verletzen ... In dem Buch gibt es Frauen, die viel schlimmer lieben. Sie erzählen anderen Geschichten von emotionaler Abhängigkeit von tiefen körperlichen und geistigen Schmerzen.
Obsession ist auch mit toxischen Verbindungen verbunden, die alles zerstören. Menschen können alles tun, um sich geliebt zu fühlen. Menschen, die sich als Opfer der Liebe fühlen, haben durch dieses Gefühl der Besessenheit auch viel Aggression in sich und sind zu allem fähig.
Obsession ist auch mit toxischen Verbindungen verbunden, die alles zerstören. Menschen können alles tun, um sich geliebt zu fühlen. Menschen, die sich als Opfer der Liebe fühlen, haben durch dieses Gefühl der Besessenheit auch viel Aggression in sich und sind zu allem fähig.
Wenn sich der Beobachter unwohl fühlt, kann er das Opfer nach einem langen Abschied anrufen, um das Opfer wissen zu lassen, dass er noch nachdenkt. Es wird dich nicht alleine lassen.
Es ist traurig für mich, wie sehr es unseren Wahnsinn überwältigen kann, nur weil wir jemandes Aufmerksamkeit wollen. Wenn wir keine Aufmerksamkeit und keine gut trainierten Emotionen haben, kann dies ein Albtraum für uns und für andere sein.
Das Opfer kann auch Gewalt haben und den Betrachter verletzen. Ich will nicht einmal, aber es sind wirklich Impulse. Sie können sogar jemanden vor Wut die Treppe hinunterwerfen.
Ich las dieses Buch und es gab keine drastische Situation in meinem Leben, aber ich weinte, weil ich wusste, was diese Leute fühlen konnten. Emotionen wurden perfekt beschrieben und man kann sie sich vorstellen. Solche Bücher helfen Ihnen, sich selbst zu denken und zu verstehen. Ich habe gelernt, was passieren könnte, wenn wir aufhören würden, Emotionen zu kontrollieren. Ich habe Angst, aber ich empfehle ein solches Buch von Herzen.
Kennst du dieses Buch oder hast du es gelesen?
Beantworten Sie die markierten Fragen. Sie benötigen keine Seite, um zu antworten. Schreiben Sie in einer beliebigen Sprache. Ich bin sehr gespannt auf Ihre Reaktionen auf diesen Beitrag.
Ich kann viele Fragen stellen. Ich kann viel darüber schreiben. Im Allgemeinen schreibe ich gerne, warum manche nervös sind.

Dieser Text sollte anders aussehen. Ich denke, ich werde noch einmal auf dieses Thema zurückkommen. Ich muss noch wissenschaftlich beschreiben, was eine Besessenheit ist.

Ich habe meine Inspiration vergessen. Die Einstiegsinspiration ist meine traurige Poesie: D.

Ich hatte ein anderes Gedicht im Kopf, aber ich weiß nicht, woher ich es habe. Ich habe einen anderen gefunden, ich werde einen anderen teilen und ich suche einen anderen. Es war viel besser als das, das ich gerne teilen würde.

Ich dachte darüber nach, ein Blog über Poesie zu starten, und dachte, ich hätte es in einem der Blogs geteilt, aber später stellte ich fest, dass es keinen Sinn hatte, solche Gedichte mit irgendjemandem zu teilen. Nach einer langen Pause ... kann ich alles teilen, was ich habe.

Oh und sag mir, wie das Wetter ist? ? ? ? ? ?





Ein kriechendes Reptil
Meine Seele ruft dich
Aber ihre Anrufe werden nicht gehört
Sie sind mit anderen Angelegenheiten beschäftigt
Du kannst mich nicht sehen
Ich bin ein unsichtbares Wesen in dieser kranken Welt
Eine in Täuschung geborene Blume
Ich gehe, schreie, schreie
Ich zähle bis 10 und nichts
Nichts ändert sich
Mein Herz ist immer noch aus Stein
Ich schreie laut und erstaunlich
Jemand hörte dieses Geräusch
Die Leute irren sich definitiv nicht
Ich bin ein unsichtbares Wesen
Ich wandere um diese Welt
Sie wissen nichts darüber
Ich spiele die Rolle eines kleinen Mannes
Mama wird etwas Milch geben
Die Momente werden warm sein
Beeil dich später
Ich bin eine starke Person
Die Leute sehen mich
Jeder kann mich sehen
Endlich kann ich jemandem Liebe anbieten
Ich bin voller Freude
Ah, dieses Gefühl ist wunderschön
Ich habe dich auf dieser Seite der Welt getroffen
Ich habe geschrien, als du mich nicht gesehen hast

Ich habe dich in kurzer Zeit getroffen
Du bist die Erleichterung meines Herzens
Ich rufe dich beim Namen
Aber du antwortest immer noch nicht
Ich denke, eine Schlange hat dich gebissen
Das Gift kam von einem Reptil, das auf dem Boden krabbelte
Er hat deine Erinnerungen von mir genommen
Du hast mich verständnislos angesehen
Sie nähern sich mir leicht
Du wirst schnell an mir vorbei gehen
Du kannst meinen Ruf immer noch nicht hören
Du kannst mich nicht sehen
Ich folge dir immer noch
Eine kranke Schlange folgt uns
Er wird die Schlange sofort töten
Vielleicht wird das Schicksal meinen Mann zurückgeben?
Ein Stück Glas liegt auf dem Boden
Das Reptil misst meine Augen
Niemand glaubt, was los ist
Mitternacht, dunkle Nacht, wir sind in einem dunklen Feld
Ein Sturm kommt
Windgeräusche sind zu hören
Es wird ein großartiger Blitz
Die Leute haben mich gesehen, es gab Lärm
Es gab ein Geräusch, ein Urknall war zu hören
Schrotflintenboom
Du hast mich getötet, du hast gedacht, ich wollte dich töten
Ich muss immer noch durch diese Welt wandern
Den Rauch vom Kamin aus beobachten

Ich werde sehen, wie glücklich du bist
Weit weg von mir
Ich werde bis zum Ende meiner Seele bei dir sein
Im menschlichen Körper wirst du in meinem Kopf sein
Der Tod tötet die Liebe nicht

Liebe tötet den Tod





Komentarze

  1. Myślę, że zakochać się można nie znając nawet danej osoby. Miłość to już inna bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśle, ze można sie kimś totalnie zauroczyć nie znając tej osoby. Obsesyjna miłość tez sie zdarza i to częściej niż by sie wydawało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokaldnie tak ;) to straszne i nie da się samemu kontrolować

      Usuń
  3. Myślę, że obsesja jest możliwa, jeżeli się w kimś zakochamy, a ten ktoś nas dopuści do siebie rozkocha i później znika i wraca i znika - jak "mój wiatr", momentami z tęsknoty myślałam, że oszaleje, ale nie aż tak by być agresywna. Poprostu bardzo tęsknilam.
    I tak, można się w kimś zakochac nie znając go, a nawet nie widząc można zakochac się w charakterze, chociaż wiele lat temu jak piorun strzeliło we mnie uczucie i wtedy to był wygląd tej osoby. Po latach jednak zauważyłam, że umysł człowieka potrafi mnie bardziej zainteresować niż wygląd :).
    Moja chwilowa "obsesja" minęła, ale miłość i tęsknota zostały ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze jedno, nie czytałam, żadnej z tych książek, muszę to nadrobić 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo szkoda. No tak to prawda. Charakter jest nawazniejszy, to ja wiedizlam od zawsze, ale mimo to ciągle widzę piękne rzeczy w wyglądzie danych osób i podziwiam dla mnie piękno innego człowieka. Wspaniealw jest jeśli ktoś ma super chamater. Jednak nie poznałam nikogo odpowiedniego. Wszyscy którzy mi się spodobało obrzucili mnie z błotem. Okazało się że szukają modelek. Teraz sama potrzebuje czasu. Najgorzej jest jeśli moi znajomi na siłę mówią mi że mam z kimś się spotkać i nie rozumieją kiedy ja.nie chce. Teraz jak miałbym się z kimś spotkać to przez 3 dni przed bym płakała. Niestety.

      Usuń
    2. Widzę, że masz złe doświadczenia. Jak chcesz to możemy pogadać napisz do mnie ;)

      ttabita79@gmail.com
      Buziaki 😘

      Usuń
  5. o jej... taka obsesja niszczy głównie tego, co ów obsesję ma, chyba, że zaczyna się jakaś psychopatia i nękanie, ale to raczej rzadko... warto ze sobą rozmawiać i mieć dobrych przyjaciół, którzy szarpną za szmaty i postawią do pionu SZKODA CZASU na pierdoły, tego kwiata jest pół świata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, takie podejście jest zdrowe i każdemu życzę aby tak było :)

      Usuń
  6. Bom dia:- O amor quando sentido e vivido na sua essência é lindo. Quando se torna obsessivo é doença perigosa.
    E existe, infelizmente, tanta "doença" dita ( ou encapuzada pelo ... ) de ... amor.
    .
    Cumprimentos poéticos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acabei de adicionar texto em inglês e adicionei meu antigo poema :)

      Usuń
  7. Hej :) fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Na miłość nie ma rady... ktoś kiedyś napisął chyba w piosence. A na miłość nieszczęśliwą lub niespełniona wiesz, co jest najlepsze? Nowa miłość! Tylu fajnych facetów chodzi po tym świecie :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie napisane ;) Chodzą ale się nie pokazują i nasze drogi się mijają i spotyka się tylko takich nie koniecznie dobrych ale całe życie jeszcze ;) czasami ciężko jest już komuś zaufać. Nawet ciężko jest sobie zaufa. Bo nie wiemy gdzie jesteśmy

      Usuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter