Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Wuhan - 400 ??











Witam serdecznie,
Dzisiaj miałam w głowie wiele tematów do pisania. Mam też zapisane w wersjach roboczych i przetłumaczone, przygotowane różności. Jednak w obecnej sytuacji mam czas na pisanie nowych tematów każdego dnia do końca tygodnia. Więc co mi przyjdzie do głowy to napiszę i opublikuję szybko , a co później to zapiszę . Później będę korzystać z zasobów i udostępniać to co mam.
Miałam pisać o zwierzętach, miałam w głowie jeden wiersz …. Opowieści co mi się mogło zdarzyć … w domu ? … Ale postanowiłam jednak napisać na najbardziej popularny temat w świecie. Nie sposób nie nawiązać do dyskusji kiedy mnie tak bardzo ciekawi ten temat. O niczym innym nie myślę…. Cóż chyba muszę o tym popisać.
Dzisiaj w sumie ciekawostka. Może już o tym słyszeliście, bo robi się to bardzo popularne. W Internecie krąży strona z książki, w której  40 lat temu ktoś nawiązał do obecnej sytuacji.
Czytałam później informacje, że pisarz nie mógł przewidzieć tego co się wydarzy za 40 lat.
To prawda, nie mógł przewidzieć i nie o to chodziło bo jeszcze jej nie czytałam, ale w opiniach nie było  nic o tym, że opisywał co się wydarzy… tyko że znał osobę, która miała dostęp do niebezpiecznych danych .
Książka już stała się bestsellerem  i wszyscy namiętnie ją kupują.
Jestem ciekawa naprawdę czy ją czytaliście albo czy zamierzacie przeczytać i jaka jest Wasza opinia ?
Taka książkę można kupić już za 11.05 zł :D – więc jak prawie za darmo to czemu się nie pokusić ?
Bardzo podoba mi się jej tytuł i recenzja jest zachęcająca. Bardziej podoba mi się jej opis z głównych mrocznych  wydarzeń .
Ja chętnie poczytam, bo lubię takie klimaty w książkach.

Jeśli jesteście ciekawi więcej to klikajcie w tę stronkę : 

klik

O tak zdjęcia jakie ostatnio dodaje nie maja nic wspólnego z tematem .... oh szkoda, no ale chciałam umilić przeglądanie tej strony dodatkowymi obrazkami ... Czyż to nie fajne ? ? Jakoś oddzielić każdy kolejny przetłumaczony tekst ... Szukam zdjęć co mi się podoba i dodaje. Przynajmniej robiłam je sama.








I warmly welcome,

Today I had many topics to write. I also saved and translated projects, prepared various ones. However, in the current situation, I have time to write new topics every day until the end of the week. What comes to my mind, I will write and publish quickly and then save. Later, I will use resources and share what I have.
I was supposed to write about animals, I had one poem in my head ... Stories, what happened to me ... at home? ... But I decided to write about the most popular topic in the world. I can't refrain from referring to the discussion when I am so interested in this topic. I don't think about anything else ... I think I have to show it.
Today, total curiosity. Maybe you've heard of it because it is getting very popular. There is a book on the Internet in which someone mentioned the current situation 40 years ago.
I read later that the writer could not predict what would happen in 40 years.
It is true that he could not foresee it and that was not the point, because I had not read it yet, but in the reviews there was nothing about that he described what would happen ... only that he knew a person who had access to dangerous data.
The book has already become a bestseller and everyone is buying it with passion.
I am really curious, do you read it and what is your opinion?
You can buy such a book for only PLN 11.05: D - so if it's almost free, why not be tempted?
I like the title very much and the review is encouraging. I like her description of the main dark events more.
I read with pleasure, because I like such vibes in books.
If you are interested in more, please click this page:



Oh, yes, the photos I added recently have nothing to do with the subject ... oh, it's a shame, but I wanted to make browsing this site more enjoyable with additional photos ... Isn't that cool? ? Somehow I separate each subsequent translated text ... I'm looking for photos, which I like and add. At least I did them myself.














Hallo

Heute hatte ich viele Themen zu schreiben. Ich habe Projekte gespeichert und übersetzt, ich habe verschiedene vorbereitet. In der aktuellen Situation muss ich jedoch bis Ende der Woche jeden Tag neue Themen schreiben. Was auch immer mir in den Sinn kommt, ich werde schnell schreiben und veröffentlichen und die nächsten speichern. Später werde ich Ressourcen nutzen und teilen, was ich habe.
Ich sollte über Tiere schreiben, ich hatte ein Gedicht im Kopf ... Geschichten, was ist mit mir passiert ... zu Hause? ... Aber ich habe beschlossen, über das beliebteste Thema der Welt zu schreiben. Ich kann nicht anders, als mich auf die Diskussion zu beziehen, wenn ich an diesem Thema sehr interessiert bin. Ich denke an nichts anderes ... Ich denke, ich muss es zeigen.
Totale Neugier heute. Sie haben vielleicht davon gehört, weil es sehr beliebt wird. Es gibt ein Buch im Internet, in dem jemand die aktuelle Situation vor 40 Jahren erwähnte.
Ich las später, dass der Autor nicht vorhersagen konnte, was in 40 Jahren passieren würde.
Es ist wahr, dass er es nicht hätte vorhersehen können und das war nicht der Punkt, weil ich es noch nicht gelesen hatte, aber in den Kritiken über ihn gab es nichts, was beschreiben würde, was passieren würde ... nur dass er eine Person war, die es wusste Wer hat Zugriff auf gefährliche Daten.
Das Buch ist bereits zum Bestseller geworden und wird von allen leidenschaftlich gekauft.
Ich bin wirklich neugierig, liest du das und was ist deine Meinung?
Sie können ein solches Buch für nur PLN 11.05: D kaufen. Wenn es also fast kostenlos ist, probieren Sie es einfach aus.
Ich mag diesen Titel wirklich und die Bewertung ist ermutigend. Ich mag ihre Beschreibung der wichtigsten dunklen Ereignisse mehr.
Ich lese gern, weil ich solche Schwingungen in Büchern mag.
Wenn Sie weitere Informationen wünschen, klicken Sie bitte auf diese Seite:




Oh ja, die Fotos, die ich kürzlich hinzugefügt habe, haben nichts mit dem Thema zu tun ... Oh, es ist eine Schande, aber ich wollte das Surfen auf dieser Website mit zusätzlichen Fotos angenehmer machen ... Ist das nicht cool? ? Irgendwie trenne ich jeden nachfolgenden übersetzten Text ... Ich suche nach Fotos, die mir gefallen und füge ich hinzu. Zumindest habe ich es selbst gemacht.











Olá

Hoje eu tinha muitos tópicos para escrever. Salvei e traduzi projetos, preparei vários. No entanto, na situação atual, tenho que escrever novos tópicos todos os dias até o final da semana. O que vier à minha mente, escreverei e publicarei rapidamente e economizarei mais. Mais tarde, usarei recursos e compartilharei o que tenho.

Eu deveria escrever sobre animais, tinha um poema na cabeça ... histórias, o que aconteceu comigo ... em casa? ... mas eu decidi escrever sobre o tópico mais popular do mundo. Não posso me referir à discussão se estou muito interessado neste tópico. Não penso em mais nada ... acho que tenho que mostrar.

Total curiosidade hoje. Você pode ter ouvido falar sobre isso, porque está se tornando muito popular. Há um livro na Internet em que alguém mencionou a situação atual há 40 anos.

Li mais tarde que o autor não podia prever o que aconteceria em 40 anos.

É verdade que ele não poderia ter previsto, e esse não era o objetivo, porque eu ainda não o havia lido, mas nas resenhas sobre ele não havia nada que descrevesse o que aconteceria ... apenas que ele estava com uma pessoa conhecida . quem tem acesso a dados perigosos.

O livro já se tornou um best-seller e é apaixonadamente comprado por todos.

Estou realmente curioso, você leu isso e qual é a sua opinião?

Você pode comprar esse livro por apenas PLN 11.05: D. Então, se é quase gratuito, por que não experimentá-lo?

Eu realmente gosto deste título e a avaliação é encorajadora. Eu gosto mais da descrição dos principais eventos sombrios.

Eu gosto de ler, porque gosto de tais vibrações nos livros.

Se você quiser obter mais informações, clique nesta página:




Ah, sim, as fotos que adicionei não têm nada a ver com o assunto ... É uma pena, mas eu queria tornar a navegação neste site mais agradável com outras fotos ... Isso não é legal? ? De alguma forma, separo cada texto traduzido subsequente ... Estou procurando fotos que eu gosto e adiciono. Pelo menos eu fiz isso sozinho.















Hallo

Vandaag had ik veel onderwerpen om te schrijven. Ik heb projecten opgeslagen en vertaald, ik heb er verschillende voorbereid. In de huidige situatie moet ik echter tot het einde van de week elke dag nieuwe onderwerpen schrijven. Wat er ook in me opkomt, ik zal snel en meer schrijven en publiceren. Later zal ik bronnen gebruiken en delen wat ik heb.

Ik zou over dieren moeten schrijven, ik had een gedicht in mijn hoofd ... verhalen, wat is er met me gebeurd ... thuis? ... maar ik besloot te schrijven over het populairste onderwerp ter wereld. Ik kan niet naar de discussie verwijzen als ik erg geïnteresseerd ben in dit onderwerp. Ik denk aan niets anders ... Ik denk dat ik het moet laten zien.

Totale nieuwsgierigheid vandaag. Je hebt er misschien van gehoord omdat het erg populair wordt. Er staat een boek op internet waarin iemand de huidige situatie 40 jaar geleden noemde.

Later las ik dat de auteur niet kon voorspellen wat er over 40 jaar zou gebeuren.

Het is waar dat hij het niet had kunnen voorzien, en dit was niet het doel omdat ik het nog niet had gelezen, maar in de recensies over hem was er niets dat zou beschrijven wat er zou gebeuren ... alleen dat hij een vriend ontmoette die heeft toegang tot gevaarlijke gegevens.

Het boek is een bestseller geworden en iedereen koopt het met passie.

Ik ben heel benieuwd, heb je dit gelezen en wat is jouw mening?

Je kunt zo'n boek kopen voor slechts PLN 11.05: D. Dus als het bijna gratis is, waarom zou je het dan niet proberen?

Ik hou echt van deze titel en de recensie is bemoedigend. Ik hou meer van de beschrijving van de belangrijkste duistere gebeurtenissen.

Ik hou van lezen omdat ik van boeken hou.

Als je meer informatie wilt, klik dan op deze pagina:

klik

Oh ja, de foto's die ik heb toegevoegd hebben niets te maken met het onderwerp ... Het is jammer, maar ik wilde het browsen op deze site leuker maken met andere foto's ... Is dat niet cool? ? Op de een of andere manier scheid ik elke volgende vertaalde tekst ... Ik ben op zoek naar foto's die ik leuk vind en toevoeg. Ik heb het tenminste zelf gedaan.











Komentarze

  1. nie słyszałam o tej książce, niezła sprawa z tym:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej książce ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. To książka Koontza. To niesamowite i nieco niepojące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będę czytać właśnie inne, które otrzymałam po napisaniu wpisu :):)

      Usuń
  4. Ei, ei! Bom dia! Gosto das suas fotos! Você gosta de pescaria , que tanto gosto!Quanto aos seus desenhos, sem demagogias penso que tem talento e deveria expandi-lo . beijo.

    OdpowiedzUsuń
  5. The Pauline Hickey obsessed looney17 marca, 2020 13:30

    Green top and beige shorts, very nice little darlin'. BTW, where is that lake ?, it looks picturesque.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Why didn't you tell me yesterday that it was Patrick's day? ? ? ? ? ? ? ?

      Usuń
  6. Holii! I just found your blog, and I liked what you write. From now on you have a new follower. I encourage you to stop by my blog and follow me.
    Bssss!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Holii! I just found your blog, and I liked what you write. From now on you have a new follower. I encourage you to stop by my blog and follow me.
    Bssss !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Holii! I just found your blog, and I liked what you write. From now on you have a new follower. I encourage you to stop by my blog and follow me.
    Bssss !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki nie czytałam, ale być może nadrobię to w przyszłości. Jednakże słyszałam o tej sprawie z opisaniem tam pewnej sytuacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie dostałam inne książki tego autora po tym jak napisałam wpis na blogu i mogłam zaktualizować zdjęcia i zabieram się za czytanie :) . Póki co inne książki w tym klimacie mi wystarczą dla określenia czy mi się podoba jak pisze autor.

      Usuń
    2. Ja bym też chciała bliżej przyjrzeć się jego twórczości. Nazwisko dobrze kojarzę, ale niestety jakoś tak wyszło, że póki co widziałam tylko bodajże ze 2 filmy na bazie książek tego autora.

      Usuń
  10. czytalam o jakiejs medium (kobitka niestety nie juz nie zyje) ktora w swojej ksiazce przepowiedziala ze na poczatku 2020 wybuchnie epidemia atakujaca pluca i zdziesiatkuje ludzkosc
    wirus ten ma powrocic za nastepne 10 lat
    niestety nie pamietam jej nazwiska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zainteresować tym tematem bo brzmi ciekawie

      Usuń
    2. Bardzo ciekawe, lubię takie historie. Szkoda, że nie pamiętasz jej nazwiska.
      Czasem trzeba pozbierać różne informacje i skleić w jedną całość.

      Natalia, jak zwykle świetny wpis, a książki mogą się przydać do poczytania na długie tygodnie, które są przed nami.
      Mam nadzieję, że ta pandemia nie dotknie nas, aż tak bardzo :(.

      Usuń
  11. Hola saludos cordiales desde Ecuador , gracias por pasarte por mi espacio , agradezco tus palabras, lamento no entender tu idioma pero bueno aquí estoy para saludarte . Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubisz wedkowac? Ksiazke postaram sie osiagnac, ale najpierw zapoznam sie z opiniami, czy warto:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka razy byłam na rybach :D . Miałam zdjęcia i wydały mi się dość ciekawe i postanowiłam opublikować dla urozmaicenia. Lubię wodę, lubię naturę i lubię siedzieć w skupieniu nad czymś. Miło jest posiedzieć nad jeziorkiem :) . Byłam na wakacjach z tatem i on własnie chodził na rybki więc tutaj akurat uczyłam się trzymać wędkę :D . hahaha tak jak bym miała iść z kimś teraz to prędzej bym złapała na haczyk kogoś kto ze mna idzie niż wrzuciła do wody :D haahhaha

      Usuń
  13. I try to write differently and everyday, I invite you tomorrow :) I have a funny text for tomorrow

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wypady na ryby, tęsknię za tym. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej książce, ale kilka lat temu sama napisałam jedną o podobnej tematyce(do szuflady, nie licząc znajomych, którzy ją przeczytali) i teraz wszyscy którzy ją przeczytali śmieją się, że z powodzeniem mogłabym zostać jasnowidzem(chociaż moja wizja epidemii jest dużo bardziej apokaliptyczna i mam nadzieję, że się nie sprawdzi). Lubię czytać, więc teraz nadrabiam zaległości w tej dziedzinie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Nunca li livros futuristas.
    Gosto mais de biografias, de cartas, de mémorias.

    Você conseguiu pegar um peixe.
    E depois jogou-o no rio ou no lago?
    Beijo,

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tej książce, ale według mnie to zwykły zbieg okoliczności. Bujda na resorach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wrażeniem twoich umiejętności w tłumaczeniu i szczerze zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czy wszystko jest zrozumiałe ale staram się i faktycznie zajmuje mi to dość sporo czasu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter