Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Co dalej ?






Witam serdecznie,
Dzisiaj miałam od rana wiele spraw do załatwienia. Teraz mam wiele spraw do przemyślenia. . . Dowiedziałam się na czym stoję i muszę zaplanować sobie najbliższy określony już czas . Muszę pomyśleć co będę robić, czym się zająć siedząc w domu aby wyjść na tym pozytywnie. Po pierwsze chciałabym dużo ćwiczyć i chciałabym zakupić sobie jakiś sprzęt do domu. Taki podstawowy jeszcze. Myślę o kupieniu jakiś fajnych rzeczy do handmade i w końcu znajdę czas żeby się tym zająć i pobawić tak naprawdę w skupieniu bez pośpiechu. Mój pokój jako siłownia i pokój artystyczny. Nie jest duży nie jest mały ale śmiesznie będzie połączyć cały ten bałagan. . . . Muszę się zastanowić co chce kupić z suplementów diety . .. Hm... Właśnie muszę się zorientować jak wyglądają ceny samego błonnika. Wszystko z internetu póki jeszcze można coś kupić. Jeśli chodzi o jedzenie no to mam wszystko i mam dużo droższy i dużo dodatków do nich i wszystko nakupowałam . Teraz w sumie można tylko gotować.  Z mojej pracy jestem zadowolona naprawdę na ten moment mogę powiedzieć że jest super.  ... Wczoraj poszłam spać i przez noc w łóżku zgubiłam moje okulary. ... Nie mogę nosić soczewek. Hahaha. Ostatnio jak sprzątałam to się tak zdenerwowałam jak je zobaczyłam że wyrzuciłam. . . . .Miałam kilka razy w życiu z tego raz mi wpadła pod powiekę i aby ją wyciągnąć trzeba było całą powiekę wywinąć bo się tak schowała i oko tak piekło kilka dni i już nigdy nie będę nosić . Dobrze że mam inne okulary w zapasie to użyłam ich no ale .....  Jak można zgubić okulary z nocy ? Wszystko przeszukałam i nic ..... 
Muszę poszukać i muszę pokładać sobie wszystko i jeszcze chce zrobić jakiś chlebek ... Mam ostre przyprawy więc chcę ich użyć hahahaha. Jutro do pracy na 8.00 więc mam mało czasu aby porobić to co mam zaplanowane na dziś. . . Fitness będzie jutro na 19.00 !!! 










I warmly welcome,

Today, I had many things to do since morning. Now I have many things to think about. . . I found out where I am and I have to plan the nearest time. I have to think what I will do, what to do while sitting at home to be positive. First of all, I would like to practice a lot and would like to buy some home equipment. So basic yet. I am thinking of buying some nice things to do  handmade items and I will finally find time to take care of it and have fun in concentration with rush. My room as a gym and art room. It is not big, it is not small but it will be funny to combine all this mess. . . . I need to think about what I want to buy from dietary supplements. .. Hm ... I just need to know what the prices of fiber itself are. Everything from the internet while you can still buy something. When it comes to food, I have everything and I have  a lot of additions to them and I bought everything. Now all you can do is cook. I am really satisfied with my work at the moment and I can say that it's great. ... I went to bed yesterday and lost my glasses overnight in bed. ... I can't wear lenses. Hahaha. Recently, when I was cleaning up, I got so nervous when I saw them that I threw them away. . . . .I had  one times in my life from this once it fells under my eyelid and in order to pull it out you had to roll out the entire eyelid because it hid and my  its eye so hell for a few days and I will never wear it again. It's good that I have other glasses in stock, I used them well but ..... How can you lose glasses in the night ? I searched everywhere and nothing .....


 I still want to make some bread ... I have hot spices so I want to use them hahahaha. Tomorrow to work at 8.00 so I have little time to do what I have planned for today. . . Fitness will be tomorrow at 19.00 !!!






Hallo,

Heute hatte ich seit dem Morgen viel zu tun. Jetzt muss ich über viele Dinge nachdenken. . . Ich habe herausgefunden, wo ich bin und ich muss die nächste Zeit planen. Ich muss mir überlegen, was ich tun soll, was ich tun soll, wenn ich zu Hause sitze, um positiv zu sein. Zunächst möchte ich viel üben und geräte kaufen.  Ich denke darüber nach, coole Dinge zu kaufen, um handgefertigte Gegenstände herzustellen, und schließlich werde ich Zeit finden, mich darum zu kümmern und Spaß mit Konzentration zu haben. Mein Zimmer als Fitness- und Kunstraum. Es ist nicht groß, es ist nicht klein, aber es wird Spaß machen, all dieses Durcheinander zu kombinieren. . . . Ich muss darüber nachdenken, was ich von Nahrungsergänzungsmitteln kaufen möchte. ... Hmm ... ich muss nur die Preise der Faser selbst kennen. Alles aus dem Internet, solange Sie noch etwas kaufen können. Wenn es um Essen geht, habe ich alles, ich habe viele Extras und ich habe alles gekauft. Jetzt können Sie nur noch kochen. Im Moment bin ich sehr zufrieden mit meiner Arbeit und ich kann sagen, dass es großartig ist. ... Ich bin gestern ins Bett gegangen und habe meine Brille für die Nacht im Bett verloren. Ich kann keine Linsen tragen. Hahaha. Vor kurzem, als ich aufräumte, war ich so verärgert, als ich sie sah, dass ich sie wegwarf. . . . Ich hatte diesmal einmal in meinem Leben, als es unter mein Augenlid fiel und um es herauszuziehen, musste man das gesamte Augenlid entwickeln, weil es sich versteckte und mein Auge mehrere Tage brannte und ich es nie wieder tragen werde. Es ist gut, dass ich andere Brillen auf Lager habe, ich habe sie gut benutzt, aber ... Wie können Sie Ihre Brille nachts verlieren? Ich habe überall gesucht und nichts .....

Ich möchte immer noch Brot machen ... Ich habe scharfe Gewürze, also möchte ich sie verwenden, hahahaha. Morgen um 8.00 Uhr arbeiten, also habe ich wenig Zeit, um das zu tun, was ich heute geplant habe. . . Fitness wird morgen um 19.00 Uhr sein !!!









Olá

Eu tenho muito o que fazer desde a manhã. Agora eu tenho que pensar em muitas coisas. . . Descobri onde estou e preciso planejar .... Eu tenho que pensar sobre o que fazer, o que fazer quando estiver em casa para ser positivo. Antes de tudo, quero praticar muito e comprar equipamentos. Estou pensando em comprar coisas legais para fazer à mão e, eventualmente, vou encontrar tempo para fazê-lo e me concentrar bem. Meu quarto como sala de fitness e sala de arte. Não é grande, não é pequeno, mas será divertido juntar toda essa bagunça. . . . Eu tenho que pensar sobre o que eu quero comprar de suplementos. ... Hmm ... só preciso saber os preços da fibra em si. Tudo a partir da Internet, desde que você ainda possa comprar alguma coisa. Quando se trata de comida, tenho tudo, tenho muitos extras e comprei tudo. Agora tudo que você pode fazer é cozinhar. No momento, estou muito feliz com o meu trabalho e posso dizer que é ótimo. ... Fui dormir ontem e perdi meus óculos pela noite. Eu não posso usar lentes. Hahaha Recentemente, quando eu estava limpando, fiquei tão nervoso quando a vi que a expulsei. . . . Eu tive um momento na minha vida em que ela caiu sob a minha pálpebra e, para puxá-la, você teve que desenvolver toda a sua pálpebra, porque estava escondida e meu olho ardia por vários dias e nunca mais voltarei a colocá-lo. É bom que eu tenha outros óculos em estoque, usei-os bem, mas ... Como você pode perder seus óculos à noite? Eu estava procurando em todos os lugares e nada .....

Eu ainda quero fazer pão ... Eu tenho especiarias quentes, então eu quero usá-las, hahahaha. Trabalho às 8:00 amanhã, para não ter tempo de fazer o que planejei hoje. . . Fitness será amanhã às 19:00 !!!



Komentarze

  1. Niektórzy to teraz się nagotują. Jak nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak ! hahahaha nagotują ! Ja właśnie przygotowuje chlebek ziołowy :D

      Usuń
    2. The Pauline Hickey obsessed looney06 kwietnia, 2020 23:42

      So you weren't joking about the glasses, i thought you were just larking about.

      Usuń
  2. Olá:- Por vezes temos tanto tempo livre, que o tempo para fazermos o que planeamos... escasseia :)
    .
    Uma semana Santa feliz

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w weekend zrobiłam pizzę, sałatkę i ciasto:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrzebne okulary do szukania okularów :D

    Ostatnio zrobiłam zakupy do warsztatu... dopiero jak sie okazalo, ze moj wymarzony koszyk zakupow wyczysci mi konto do zera, troche sie przerazilam :D uzupelnialam papiery, tekturki, wstazki, rozne takie przydasie do kartek i albumow. Tu 2zl, tu 3zl, a na rachunku 500... no jak?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie xD ja tak mam w sklepie stacjonarnym hahahaha

      Usuń
  5. jesli o suplementy chodzi to polecam sklepy SFD i KFD
    maja tam ogromny wybor absolutnie wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Noszę okulary od dziecka, więc wiem jak to jest :) W sumie to jestem od nich uzależniona. Nigdy nie miałam soczewek. Miałam raz jedną parę ale nie potrafiłam ich założyć, więc musiałam z tego zrezygnować :/ Ja mam tylko dwa opakowania drożdży i to tylko dlatego, że pracuję w hipermarkecie. W mojej okolicy bardzo trudno o drożdże :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Aqui também sempre muito a fazer e que bom parece estar esse teu pão! bjs, chica

    OdpowiedzUsuń
  8. Nada como planear algumas coisas do nosso dia, para que ele decorra conforme desejamos!
    Faço votos de que o seu quarto fique o mais possível, conforme o idealizou! Passamos imenso tempo no nosso quarto, especialmente se lá reunirmos, tudo o que esteja relacionado com as actividades que mais apreciamos fazer em casa... seja um espaço para fazer exercício, desenvolvermos as nossas artes, ou como escritório, ou se desejamos passar algum tempo no computador...
    Por estes dias, aqui em Portugal, está todo o mundo em casa, por algum tempo... estamos aqui com o problema desta epidemia que surgiu, e as autoridades governamentais, assim o exigem, para conter o número de vitimas...
    Gostei imenso do seu espaço! E vim agradecer a sua simpática visita, no outro dia, em artandkits.blogspot.com
    Tentarei vir espreitar as novidades por aqui, sempre que me for possível!... No momento, ando um pouco mais ocupada, tentando manter a minha mãe, sem problemas de saúde, por conta do novo vírus, que nos veio retirar a normalidade dos nossos dias! Não sei como estará por aí a situação, mas faço votos de que não seja preocupante, e que se encontre bem, assim como todos os seus!...
    Beijinhos! Feliz semana! E até breve!
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  9. The Pauline Hickey Obsessed Looney07 kwietnia, 2020 03:23

    Seeing that bread put me in the mood for two turkey sandwiches, cheers they were great.

    OdpowiedzUsuń
  10. Olá , bom dia! Bom encontrar utilidade para o tempo que está sobrando. Deu vontade de comer esse pão ai. Rsrs para aproveitar o tempo estou fazendo um trabalho de Luthier aqui em casa. Grande beijo. Se cuide.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż mnie oczy zaczęły boleć od Twojej opowieści :p Dobrze, że nie mogę nosić soczewek, bo i tak bym ich pewnie nie założyła :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kiedyś zgubiłam długopis w pościeli. I dyktafon :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter