Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Diety


at 12.00 

















Witam serdecznie,
Dzisiaj chciałabym nawiązać do tematu redukcji wagi.
Chciałabym wiedzieć jakie macie doświadczenia w dietach ?
Jakie znacie diety ?
Chciałabym opisać moje doświadczenie z tym  związane. Kiedyś miałam okazję skorzystać z wizyty u dietetyczki.  
Pani była bardzo miła i na pierwszej wizycie przeprowadziła ze mną wywiad, co jem ,o moje nawyki żywieniowe, co lubię. Zrobiliśmy test wagi. Wszystko było rozpisane ile mam wody w organizmie, ile waży każdy kawałek mojego ciała,  ile mam mięśni i ile tkanki tłuszczowej. 
Moim zadaniem było  zrobienie badań krwi rozszerzonych. 
Moja krew zawsze była słaba i moje wyniki często wskazują na przyłożone do anemii. Mam zbyt
niską wartość żelaza. Pani dietetyk ustaliła mi dietę na dwa tygodnie. Miałam rozpisany każdy posiłek na każdą godzinę, co mogę zjeść jak będę głodna oraz witaminy do suplementacji.
Nie było to dla mnie wyrzeczeniem. Waga szybko zaczęła spadać i czułam efekty już po kilku dniach.
Na początku chodziłam częściej i miałam badanie wagi. 
Faktycznie udało mi się w normalnym tempie, zdrowym dla ciała zredukować wagę. 
W moim jadłospisie produkty  z przewagą zawierały żelazo. Nie jadłam wtedy słodyczy i całkowicie odrzuciłam cukier.  Nie piłam mleka. Najważniejsze to to że nie czułam się źle podczas tego procesu  i nie czułam się chętna na podjadanie. 
To ważne, nie podjadamy wtedy kiedy mamy zaspokojone wszystkie składniki odżywcze i organizm nie domaga się niczego. Przez kolejne tygodnie jadłam posiłki o tej samej porze. Bardzo mi się to podobało i dodało mi satysfakcji. Miałam faktycznie więcej energii i przepisy były ciekawe i doskonale dobrane.  
Później moje koleżanki chciały namiary i podałam dalej. 
Później faktycznie u nich też były.efekty i dowiedziały się o swoim ciele wiele ciekawych rzeczy .  Czasami warto spojrzeć  na badania krwi i dodać do diety takie składniki jakich mamy deficyty. 

Czy Wy korzystaliście z pomocy dietetyczki ? Co sądzicie na takie tematy ?? 
 Skorzystalibyście ?? 
Co sądzicie o najbardziej restrykcyjnych dietach ?? 
Czy wierzycie w magiczne przemiany ??? 

Dzisiaj ćwiczenia sportowe o 12.00. Zapraszam serdecznie ;) 


Mam fajne przepisy na na całkiem babeczki ;) ale muszę poszukać moich foremek i chyba ma weekend zrobię coś dobrego, bo muszę zrobić zakupy a teraz wszystko mam. Na weekend akurat coś kupię. Ja robię zakupy z dostawą do domu więc o tak nie wychodzę ale i tak wolę zamówić na dłuższy czas ;) 



I warmly welcome,
Today I would like to refer to the topic of weight reduction.
I would like to know what experience you have in diets?
What diet do you know?
I would like to describe my experience with this. Once I had the opportunity to visit a dietitian.
The lady was very nice and during the first visit she interviewed me what I eat, my eating habits, what I like. We did a weight test. Everything was written out how much water I have in my body, how much each piece of my body weighs, how much muscle I have and how much fat.
My job was to do extended blood tests.
My blood has always been weak and my results often indicate applied to anemia. I have too low iron value. Your dietitian set me a diet for two weeks. I had every meal for every hour, which I can eat if I'm hungry and vitamins for supplementation.
It was not a sacrifice to me. The weight started to drop quickly and I felt the effects after a few days.
At first I walked more often and had a weight test.
In fact, I was able to reduce weight at a normal pace, healthy for the body.
In my menu, iron products predominantly contained. I did not eat sweets then and I rejected the sugar completely. I didn't drink milk. The most important thing is that I didn't feel bad during this process and I didn't feel willing to snack.
It is important that we do not eat when we have all the nutrients satisfied and the body does not demand anything. For the next
I was eating meals at the same time for weeks. I liked it very much and gave me satisfaction. I had more energy and the recipes were interesting and perfectly selected.
Later my friends wanted to contact me and I passed it on.
Later, they actually were with them. Effects and they learned many interesting things about their body. Sometimes it is worth looking at blood tests and adding to the diet the ingredients we have deficits.
Have you used the help of a dietitian? What do you think about such topics ??
Would you use ??
What do you think about the most restrictive diets ??

Do you believe in magical changes ???
Today sports exercises at 12.00. I cordially invite you ;)
I have nice recipes for quite cupcakes;) but I have to look for my molds and probably have a weekend I will do something good because I have to do shopping and now I have everything. I will buy something on the weekend. I do shopping with home delivery so I don't go out like that but I prefer to order it for a long time;)
















Hallo,

Heute möchte ich auf das Thema Gewichtsreduktion verweisen.

Ich würde gerne wissen, welche Erfahrungen Sie mit Diäten haben?
Welche Diät kennst du?
Ich möchte meine Erfahrungen damit beschreiben. Einmal hatte ich die Gelegenheit, einen Ernährungsberater zu besuchen.
Die Dame war sehr nett und interviewte mich beim ersten Besuch, was ich esse, meine Essgewohnheiten, was ich mag. Wir haben einen Gewichtstest gemacht. Alles wurde aufgeschrieben, wie viel Wasser ich in meinem Körper habe, wie viel jedes Stück meines Körpers wiegt, wie viel Muskeln ich habe und wie viel Fett.
Meine Aufgabe war es, erweiterte Blutuntersuchungen durchzuführen.
Mein Blut war immer schwach und meine Ergebnisse deuten oft auf eine Anämie hin. Ich habe einen zu niedrigen Eisenwert. Ihr Ernährungsberater hat mir zwei Wochen lang eine Diät gemacht. Ich hatte jede Mahlzeit für jede Stunde, die ich essen kann, wenn ich hungrig bin, und Vitamine zur Ergänzung. Es war kein Opfer für mich. Das Gewicht begann schnell zu sinken und ich spürte die Auswirkungen nach ein paar Tagen.
Zuerst ging ich öfter und hatte einen Gewichtstest.
Tatsächlich konnte ich in normalem Tempo Gewicht reduzieren, gesund für den Körper. In meiner Speisekarte waren überwiegend Eisenprodukte enthalten. Ich habe damals keine Süßigkeiten gegessen und den Zucker komplett abgelehnt. Ich habe keine Milch getrunken. Das Wichtigste ist, dass ich mich während dieses Prozesses nicht schlecht fühlte und mich nicht bereit fühlte, etwas zu essen.
Es ist wichtig, dass wir nicht essen, wenn wir alle Nährstoffe zufrieden haben und der Körper nichts verlangt. Für den nächsten
Ich aß wochenlang zur gleichen Zeit. Ich mochte es sehr und gab mir Befriedigung. Ich hatte mehr Energie und die Rezepte waren interessant und perfekt ausgewählt.
Später wollten meine Freunde mich kontaktieren und ich gab es weiter.

Später waren sie tatsächlich bei ihnen. Effekte und sie lernten viele interessante Dinge über ihren Körper. Manchmal lohnt es sich, sich Blutuntersuchungen anzuschauen und die Zutaten, die wir Defizite haben, zur Ernährung hinzuzufügen.

Haben Sie die Hilfe eines Ernährungsberaters in Anspruch genommen? Was denkst du über solche Themen?
 Würden Sie verwenden?
Was denkst du über die restriktivsten Diäten?
Glaubst du an magische Veränderungen ???
Heute Sportübungen um 12.00 Uhr. Ich lade Sie herzlich ein;)

Ich habe schöne Rezepte für ganz Cupcakes;) aber ich muss nach meinen Formen suchen und wahrscheinlich ein Wochenende haben. Ich werde etwas Gutes tun, weil ich einkaufen muss und jetzt alles habe. Ich werde am Wochenende etwas kaufen. Ich kaufe mit Lieferung nach Hause ein, damit ich nicht so ausgehe, aber ich bestelle es lieber für eine lange Zeit;)







Olá

Hoje eu gostaria de me referir ao tópico da redução de peso.

Gostaria de saber que experiência você tem em dietas?
Que dieta você conhece?
Eu gostaria de descrever minha experiência com isso. Uma vez tive a oportunidade de visitar uma nutricionista.
A moça foi muito simpática e, durante a primeira visita, me entrevistou o que eu como, meus hábitos alimentares, o que eu gosto. Fizemos um teste de peso. Estava escrito tudo quanta água eu tenho no meu corpo, quanto pesa cada pedaço do meu corpo, quanto músculo tenho e quanta gordura.
Meu trabalho era fazer exames de sangue prolongados.
Meu sangue sempre foi fraco e meus resultados geralmente indicam aplicação à anemia. Eu tenho um valor muito baixo de ferro. Seu nutricionista me deu uma dieta por duas semanas. Tomei todas as refeições a cada hora, que posso comer se estiver com fome, e vitaminas para suplementação.Não foi um sacrifício para mim. O peso começou a cair rapidamente e senti os efeitos depois de alguns dias.
No começo, andei com mais frequência e fiz um teste de peso.
De fato, consegui reduzir o peso em um ritmo normal e saudável para o corpo. No meu menu, produtos de ferro predominantemente contidos. Eu não comi doces então e rejeitei o açúcar completamente. Eu não bebi leite. O mais importante é que não me senti mal durante esse processo e não estava disposto a fazer um lanche.
É importante não comermos quando tivermos todos os nutrientes satisfeitos e o corpo não exigir nada. Para o próximo
Eu estava comendo refeições ao mesmo tempo por semanas. Gostei muito e me deu satisfação. Eu tinha mais energia e as receitas eram interessantes e perfeitamente selecionadas.
Mais tarde, meus amigos quiseram entrar em contato comigo e eu o repassei.

Mais tarde, eles realmente estavam com eles, efeitos e aprenderam muitas coisas interessantes sobre seu corpo. Às vezes, vale a pena fazer exames de sangue e adicionar à dieta os ingredientes que temos déficits.

Você já usou a ajuda de um nutricionista? O que você acha desses tópicos?
 Você usaria ??
O que você acha das dietas mais restritivas?
Você acredita em mudanças mágicas ???
Hoje ostenta exercícios às 12h00. Convido você cordialmente;)

Tenho boas receitas para cupcakes;), mas tenho que procurar meus moldes e, provavelmente, no fim de semana, farei algo de bom, porque tenho que fazer compras e agora tenho tudo. Eu comprarei algo no fim de semana. Eu faço compras com entrega em domicílio para não sair assim, mas prefiro comprá-lo por um longo tempo;)











Komentarze

  1. Patty Duke (circa 1965)22 kwietnia, 2020 12:28

    You have to climb Mount Everest to reach the valley of the dolls and when you get to the summit the sense of elation and euphoria is beyond belief.

    OdpowiedzUsuń
  2. OK, that sounds quite impressive, but Patty, how is it relevant to weight loss ?.

    OdpowiedzUsuń
  3. That bird in the purple dress is a stunner, i`d love to bum her off ! ! !.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy z pomocy dietetyka nie korzystałam. Sama jestem dla siebie dietetykiem :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Já escrevei um email para você hoje.

    Não, nunca fiz consulta com Nutricionista.
    Acho que as vezes elas orientam você para coisas tão diferentes de sua vida alimentar.
    Prefiro comer tudo saudável.
    Aqui não gostamos de doces ou bolos o que já é uma boa ajuda.
    Nunca fui gorda.
    Mantenho meu peso em 63 ou 64kg e tenho 1.62 cm.
    Já fui mais alta.
    Com a idade aumentando a altura vai diminuindo.
    Beijo,
    Liliane

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam jedną dietę sprawdzoną od lat, czyli nie jem po godzinie 18.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam na żadnej diecie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wierze w to, że dietetyk może zdziałać cuda. Jestem ciekawa czy czy często chodzą do niego osoby, które chcą przytyć. Sama bym poszła właśnie z tego powodu. Nie wiem co jeść żeby przybrać na wadze i jednocześnie nie schrzanić sobie zdrowia. Tylko niestety zarówno wizyty jak i same diety tanie nie są. Mojej cioci takie dania wymyślała, że aż mi się odechciało ;p.

    OdpowiedzUsuń
  9. Confesso que nunca fui a um nutricionista... mas creio fazer uma alimentação saudável!
    Como pouco pão, não abuso muito nos doces, como imensas saladas de fruta, e saladas de verduras, muita sopa, gosto de peixe e carne acompanhados com vegetais, e sempre que posso, evito batatas e arroz, e bebo bastante água... e no momento também chás... que gosto de variar...
    Beijinhos! Continuação de uma boa semana!
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ta Szostak schudła. Super wygląda - nie wiedziałam, że wydała książkę. Ona chyba była na keto. Ja próbowałam różnych diet, ale najlepiej się czuję na poście przerywanym 8/16 który właśnie zaczęłam i staram się odstawić węglowodany. Zobaczymy jak mi pójdzie tym razem. U dietetyczki nigdy nie byłam jakoś wolę jeść to na co w dany dzień mam ochotę niż odgórnie - zawsze takie jedzenie z przymusu kończy się u mnie jo-jo 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter