Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Drzewo w Zambii




Zaczynamy o 19.00 - Zapraszam 










Witam serdecznie,

Dzisiaj trening będzie o 19.00, nawet może być jakiś krótki. Dzisiaj jestem dość rozkojarzona. Tka naprawdę nic mi się nie chce. Ale ma trochę spraw do załatwienia. Musze sprzątać mieszkanie, bo mamy wyznaczone kolejki, kto kiedy sprząta i teraz moja kolej.
W poniedziałek idę budować moje miejsce pracy. Bardzo się cieszę. W domu jest okej, mogę robić co chcę, czuję się lepiej, ale brakuje jednak spotkań i normalnego życia. Czuje się dobrze, ale moje Zycie jest pełne wyzwań i kocham wyzwania i chcę coś robić. Czuje się dobrze, to jedyne pocieszenie na ten czas.

Co dzisiaj z kulinarnych relacji ? ? Mam ochotę na ciasteczka wyciskane z różnych kształtów z wyciskania foremek. Ozdobione zdrowymi bakaliami. Gotowanie, malowanie mi pomaga i uspokaja mnie. Lubię się czymś zająć.

Co dobrego zrobiłam dla świata ? Posadziłam drzewo w Zambii.










I warmly welcome,

Today the training will be at 19.00, it can even be short. Today I am quite distracted. I really don't want anything. But he has some things to do. I have to clean the apartment because we have queues, who cleans up and now it's my turn.
On Monday I'm going to build my workplace. I am very happy. It's okay at home, I can do what I want, I feel better, but I miss meetings and a normal life. I feel good but my life is full of challenges and I love challenges and want to do something. I feel good, it's the only consolation at this time.
What about culinary relations today? ? I feel i would like  to do  cookies squeezed out of various shapes from the squeeze molds. Decorated with healthy delicacies. Cooking and painting help me and calm me down. I like to do something.

What good have I done for the world? I planted a tree in Zambia.







Hallo,

Heute wird das Training um 19.00 Uhr sein, es kann sogar kurz sein. Heute bin ich ziemlich abgelenkt. Ich will wirklich nichts. Aber er hat einige Dinge zu tun. Ich muss die Wohnung putzen, weil wir Warteschlangen haben, die aufräumen und jetzt bin ich an der Reihe.
Am Montag werde ich meinen Arbeitsplatz bauen. Ich bin sehr glücklich Zuhause ist es okay, ich kann machen was ich will, ich fühle mich besser, aber ich vermisse Meetings und ein normales Leben. Ich fühle mich gut, aber mein Leben ist voller Herausforderungen und ich liebe Herausforderungen und möchte etwas tun. Ich fühle mich gut, es ist der einzige Trost zu diesem Zeitpunkt.

Was ist mit den kulinarischen Beziehungen heute? ? Ich fühle , mochte ich  Kekse zubereiten , die aus  verschiedenen Formen aus den Quetschformen gepresst wurden. Mit gesunden Köstlichkeiten dekoriert. Kochen und Malen helfen mir und beruhigen mich. Ich mache gerne etwas.


Was habe ich für die Welt getan? Ich habe in Sambia einen Baum gepflanzt.







Olá

Hoje o treinamento será às 19h00, pode até ser curto. Hoje estou bastante distraído. Eu realmente não quero nada. Mas ele tem algumas coisas a fazer. Eu tenho que limpar o apartamento porque temos filas, quem limpa e agora é a minha vez.

Na segunda-feira eu vou construir meu local de trabalho. Eu estou muito feliz Está tudo bem em casa, posso fazer o que quero, me sinto melhor, mas sinto falta de reuniões e de uma vida normal. Sinto-me bem, mas minha vida é cheia de desafios, adoro desafios e quero fazer algo. Eu me sinto bem, é o único consolo neste momento.

E as relações culinárias hoje? ? biscoitos espremidos de várias formas a partir de moldes. Decorado com iguarias saudáveis. Cozinhar e pintar me ajudam e me acalmam. Eu gosto de fazer alguma coisa

Que bem eu fiz pelo mundo? Plantei uma árvore na Zâmbia.






Ciasto drożdżowe z kisielem i wiórkami smażonymi w miodzie. Przyprawa do kawy i błonnik bananowy ;) ciężko jest opisać przepis jak ja dodaję co ja chcę i ile chce na oko. 

Komentarze

  1. Olá:- Um dia que se espera que seja brevemente tudo voltará a ser como dantes e a vida será vivida em todos o seu esplendor. Nós merecemos
    .
    Fraternas saudações

    OdpowiedzUsuń
  2. The Pauline Hickey obsessed looney04 kwietnia, 2020 11:50

    So what kind of comedy movie is it going to be ?, straightforward, surreal, physical, verbal, zany, subtle, obvious, offensive, innocuous, cartoony, reality based, fantasy oriented ?, you tell me Wesola then maybe i can start thinking of some ideas for scenes and sequences.

    OdpowiedzUsuń
  3. The Pauline Hickey obsessed looney04 kwietnia, 2020 11:53

    That's quite a nice picture of you on the mountainside Wesola, cool red jacket by the way.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hola guapa, me ha gustado mucho tu blog, a partir de ahora tienes una seguidora más. Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chyba maseczke zaczne nosic w domu
    bo bez niej ciagle jem
    wiec kusisz tymi ciasteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też gotowanie uspokaja. Uwielbiam też piec, narobiłaś mi smaka na ciasteczka. W czwartek będę piec ciasteczka na Wielkanoc w kształcie kwiatuszków, bo tylko taką wiosenną foremkę mam :D Trening jak zwykle bardzo fajny :) Super, że udało Ci się zasadzić drzewko w Zambii :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantástico post! com os deliciosos biscoitos a aula de ginástica veio muito bem .
    Beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciasto wygląda mega apetycznie :D No i jaka Ty jesteś piękna ! Aż miło się patrzy na taki piękny uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dzięki ;) jutro będę odpisywać na komentarze i jutro Cię odwiedzę ;) Księżyc święci mocno i przez to nie mogę się na niczym skupić przez jego energię później w ciągu dnia .Przy odpowiednim makijażu wszystko wygląda ładnie hahahaha. Bez makijażu .... Hahahahahah jak kupa xD xD . To zdjęcie z dzisiaj. Do sklepu szlam 200 m i się wymalowalam xD hahahahahaha. Nic z tym zdjęciem nie robiłam później i ogólnie lubię robić sobie zdjęcia jak się przygotuje .

      Usuń
  9. Ciacho wygląda mega apetycznie. JA muszę kupić jaką blache do ciast bo jeszcze sie jej nie dorobilam na nowym mieszkaniu ... juz jakies 8-9 miesiecy ją kupuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Os teus posts, acabam sempre com algo delicioso!!! Mais uma verdadeira tentação, esse bolo, que parece super delicioso! Adoro!!! Tens imenso jeito para apresentar coisas boas!... :-P
    E agora que temos de passar mais tempo em casa... estes vídeos de ginástica são super úteis. Também costumo fazer alguns exercícios de vez em quando... quando tenho alguma disponibilidade... mas confesso ser um pouco preguiçosa para o exercício... :-)
    Beijinhos! Cuida-te bem! Tudo de bom!
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  11. Chwali Ci się za to drzewo, brawo. Ja się cieszę że w końcu można wyjść gdzieś dalej niż do sklepu. Wczoraj wróciłam z Gorców, byłam w Bacówce na Maciejowej (852). Przepiękne widoki. Moje Gorce.

    Pozdrawiam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter