Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Koktajle




















Witam serdecznie ;)
Dziękuję za tak liczne komentarze i odwiedziny. Naprawdę piękne komentarze jestem bardzo wzruszona. Kocham Was wszystkich jednakowo . Czuję się super kiedy dajecie mi buzi i nazywacie przyjaciółką. Bardzo bardzo dziękuję. 

Od dzisiaj zaczynam robić coś żeby schudnąć. Jak już zobaczymy się na sezonie w czerwcu to bedzie już inna laska. Hahahahah. Tak że jeśli chodzi o pracę to będzie pokilka godzin tylko więc mam czas żeby w.koncu się zająć jakimiś tematami. Pierwszy to skupić się na redukcji wagi. Więc kto chce na sezonie spotkać się ze mną w dobrej formie ? Zaczynamy działać. 
Treningi nawet jak krótkie to i tak dla mnie są wystarczające na ten moment. Nie mam miejsca na coś wielkiego .
Więc każdy kto chce niech zrobi w domu zdjęcie swojej sylwetki i porównamy 15.05. Kazdy sam dla siebie dla wlasnego użytku hahah. 
Mam różne diety które są skuteczne. Ale teraz w ramach zatrzymania napadów głodu chciałam użyć koktajli blonnikowych. Czy macie koktajle błonnikowe w domach lub sam błonnik ? ? Jakie smaki są waszymi ulubionymi ?? 
Co znacie ? 
Ja piję ranosok z cytryny z woda, ale nie mogę już tak dużo tego robić bo później mam kaszel od tej cytryny. 
Teraz mam jakieś smakowe błonniki. Wiadomo nakupowalam tyle jędze ja, kocham gotować więc będzie jedzonko ;) ale musi być zdrowe hahahaha.



Do dyspozycji mam koktajl czekoladowy z dodatkiem porzeczki. I niestety porzeczka jest bardzo gorzka i muszę się nauczyć tego smaku. 

Koktajl z dodatkiem pokrzywy. 
Bardzo mnie  to cieszy bo właśnie pije też herbatkę z pokrzywy i jest dobre na krew.

Koktajl porzeczkowy. Ten raczej mi smakuje bo ma dodatek aronii i właśnie tu jest lepiej. 

Koktajl bananowo - wiśniowy i tamte smakują dobrze z wodą a ten lepiej smakuje z mlekiem.

Czy one coś dadzą? Nikt tego nie wie. Każdy organizm reaguje inaczej na składniki, na to jak jest stosowany czy zgodnie z zaleceniami ;) więc czy coś się zmieni dam znać. 

Bananowy koktajl mam od kilku dni i faktycznie mniej jem, ale może ... Miałam takie dni ?.Jak to możliwe żeby ktoś kto kocha jeść nie chciał jeść. Ja zawsze chce jeść. Z uzależnienia hahaha.  

Po za tym jak nie będę mogła iść do sklepu bo będą całkiem zamknięte to co wtedy ? Będę jadła sam błonnik z wodą ! Ja mam plan a Wy ???

Już niedługo u nas będzie pick   zachorowań, ale niestety w sklepie czułam się nieswojo. Bardziej boje się chodzić do sklepu teraz nie z powodu sytuacji, ale porostu boje się nie wiadomo dlaczego. 

Hahahaha. Oj pytanie.  
Jakie są wasze lęki i jak sobie z nimi radzicie ? Jakie macie fobie ? 
Ja mam wszystkie. 

Słuchajcie tego. Dzwoni do mnie numer który nie jest zapisany u mnie, ale ja nie mam zamiaru odbierać bo się boje, nie wiem kto dzwoni. No i też myślę że 80% to telemarketerzy. Ale też później szukam w internecie jak wyszukuje instytucje to ewentualnie oddzwaniam . A jak ja mam zadzwonić do kogoś zapytać się coś to szok. Naprawdę szok. Muszę nie myśleć o niczym, być sama w pokoju, usiąść, skupić się, nie mieć jakiegoś zajęcia tylko porostu wyluzować się na 2 minuty rozmowy informacyjnej lub do kogoś. A jak ktoś nie odbiera to myślę ok trudno ja dzwoniłam. 














I warmly welcome ;)

Thank you for so many comments and visits. Really beautiful comments I am very touched. I love you all equally. I feel great when you give me a kiss and call me a friend. Thank you very much.



From today I am starting to do something to lose weight. As we will see at the season in June, it wil be another lady. Hahahahah. So when it comes to work it will be several hours only so I have time to finally deal with some topics. The first is to focus on weight reduction. So who wants to meet me in good shape during the season? We're starting to act.

Even short trainings are enough for me at the moment. I don't have room for anything big.

So anyone who wants to take a picture of their figure at home and we will compare 15.05. Each for itself for personal use hahah.

I have different diets that are effective. But now, as part of stopping hunger attacks, I wanted to use fiber shakes. Do you have fiber cocktails at home or fiber alone? ? What flavors are your favorite ??

What do you know

I drink lemon ranosok with water, but I can't do that much anymore because later I have a cough from this lemon.

Now I have some flavor fibers. I know I bought so much food, I love cooking so it will be food;) but it must be healthy hahahaha.


I have a chocolate cocktail with the addition of currants. And unfortunately the currant is very bitter and I have to learn this taste.



Cocktail with the addition of nettle.

I am very happy because I also drink nettle tea and it is good for blood.



Currant smoothie. I like this one better because it has chokeberry and it's better here.



The banana-cherry cocktail and those taste good with water and this one tastes better with milk.



Will they give something? No one knows. Each body reacts differently to the ingredients, how it is used or as recommended;) so if something changes I will let you know.



I have had a banana cocktail for a few days and I actually eat less, but maybe ... I had such days? How is it possible that someone who loves to eat does not want to eat. I always want to eat. From addiction hahaha.



After that, after I can't go to the store because they will be completely closed, what then? I will eat fiber alone with water! I have a plan and you ???


 I felt uncomfortable in the store. I am more afraid to go to the store now because of the situation, but I am afraid I don't know why.



Hahahaha. Oh question.

What are your fears and how do you deal with them? What phobias do you have?

I have them all.


Hear this. I am called by a number that is not saved for me, but I do not intend to answer because I'm afraid, I do not know who is calling. Well, I think 80% are telemarketers. But also later I search the internet for institutions, I can call you back. And how do I call someone to ask something is a shock. Really shock. I have to think about nothing, be alone in the room, sit down, concentrate, not have any activity but just chill for 2 minutes of information talk or to someone. And if someone does not answer, I think ok, I called hard.

Sport classes today at 17.00 







Hallo, willkommen;)

Vielen Dank für so viele Kommentare und Besuche. Wirklich schöne Kommentare Ich bin sehr berührt. Ich liebe euch alle gleich. Ich fühle mich großartig, wenn du mich küsst und mich einen Freund nennst. Vielen Dank.



Ab heute beginne ich etwas zu tun, um Gewicht zu verlieren. Wie wir in der Juni-Saison sehen werden, wird dies eine andere Dame sein. Hahahahah Wenn es um die Arbeit geht, dauert es nur ein paar Stunden, also habe ich Zeit, mich endlich mit einigen Themen zu befassen. Die erste besteht darin, sich auf die Gewichtsreduzierung zu konzentrieren. Wer möchte mich in dieser Saison in guter Form kennenlernen? Wir fangen an zu handeln.

Im Moment reichen mir schon kurze Trainings. Ich habe keinen Platz für irgendetwas.

Also jeder, der zu Hause ein Foto von seiner Figur machen möchte und wir werden 15.05 vergleichen. Jeder für seinen persönlichen Gebrauch, hahah.

Ich habe verschiedene wirksame Diäten. Aber jetzt, um Hungerattacken zu unterdrücken, wollte ich Faserschocks verwenden. Haben Sie Ballaststoffcocktails zu Hause oder Ballaststoffe allein? ? Welche Geschmacksrichtungen bevorzugen Sie?

Was du weißt

Ich trinke morgens Zitronensaft mit Wasser, aber das kann ich nicht mehr, weil ich später einen Husten von dieser Zitrone habe.

Jetzt habe ich einige Geschmacksfasern. Ich weiß, dass ich so viel Essen gekauft habe, ich liebe es zu kochen, also wird es Essen sein;) aber es muss gesund sein hahahaha.


Ich habe einen Schokoladencocktail mit Johannisbeeren. Und leider ist die Johannisbeere sehr bitter und ich muss diesen Geschmack lernen.



Cocktail mit Brennnesselzusatz.

Ich bin sehr glücklich, weil ich auch Brennnesseln trinke und es gut für Blut ist.



Johannisbeer-Cocktail. Ich mag dieses besser, weil es Apfelbeere hat und hier besser ist.



Bananen-Kirsch-Cocktail und diese schmecken gut mit Wasser, und dieser schmeckt besser mit Milch.



Werden sie etwas geben? Niemand weiß es. Jeder Körper reagiert anders auf die Inhaltsstoffe, wie sie verwendet werden oder wie angegeben;) Wenn sich also etwas ändert, werde ich es Sie wissen lassen.



Ich hatte mehrere Tage lang einen Bananencocktail und aß tatsächlich weniger, aber vielleicht ... hatte ich solche Tage? Wie ist es möglich, dass jemand, der gerne isst, nicht essen will? Ich möchte immer essen. Von der Sucht hahaha.



Dann, nach dem ich nicht in den Laden gehen kann, weil sie komplett geschlossen werden, was dann? Ich werde Ballaststoffe allein mit Wasser essen! Ich habe einen Plan und du?


Ich fühlte mich im Laden unwohl. Ich habe aufgrund der Situation mehr Angst, jetzt in den Laden zu gehen, aber ich fürchte, ich weiß nicht warum.



Hahahaha. Oh die Frage.

Was sind deine Ängste und wie gehst du damit um? Welche Art von Phobien haben Sie?

Ich habe sie alle.
Hör dir das an. Ich werde von einer Nummer angerufen, die nicht für mich gespeichert ist, aber ich habe nicht vor zu antworten, weil ich Angst habe, ich weiß nicht, wer anruft. Ich denke, 80% sind Telemarketer. Aber dann suche ich im Internet nach Institutionen, ich kann Sie zurückrufen. Und wie man jemanden mit einer Frage anruft, ist ein Schock. Wirklich Schock. Ich muss an nichts denken, alleine im Raum sein, mich hinsetzen, mich konzentrieren, nichts tun, mich einfach für 2 Minuten eines Informationsgesprächs oder mit jemand anderem entspannen. Und wenn jemand nicht antwortet, finde ich gut, habe ich stark angerufen.

Traning at 17.00 



















Olá, seja bem-vindo;)

Obrigado por tantos comentários e visitas. Comentários muito bons, estou muito emocionado. Eu amo todos vocês do mesmo jeito. Eu me sinto ótimo quando você me beija e me chama de amigo. Muito obrigado



A partir de hoje, estou começando a fazer algo para perder peso. Como veremos na temporada de junho, essa será outra senhora. Hahahahah Quando se trata de trabalho, leva apenas algumas horas, então tenho tempo para finalmente lidar com alguns problemas. O primeiro é focar na perda de peso. Quem quer me conhecer nesta temporada? Estamos começando a agir.

No momento, sessões curtas de treinamento são suficientes para mim. Não tenho espaço para nada.

Então, quem quiser tirar uma foto de sua figura em casa e compararemos 15.05. Tudo para uso pessoal, hahah.

Eu tenho várias dietas eficazes. Mas agora, para suprimir ataques de fome, eu queria aplicar choques de fibra. Você tem coquetéis de fibra em casa ou sozinho? ? Que sabores você prefere?

O que você sabe

De manhã, tomo suco de limão com água, mas não consigo, porque depois tossi com esse limão.

Agora eu tenho algumas fibras de sabor. Eu sei que comprei tanta comida, adoro cozinhar, então será comida;) mas deve ser saudável hahahaha.


Eu tenho um coquetel de groselha de chocolate. E infelizmente a groselha é muito amarga e eu tenho que aprender esse gosto.



Cocktail com adição de urtiga.

Estou muito feliz porque também bebo urtigas e é bom para o sangue.



Coquetel de banana-cereja e bom gosto com água e melhor com leite.



. Cada corpo reage de maneira diferente aos ingredientes, da maneira como são usados ​​ou dados;) Então, se algo mudar, eu o informarei.



Tomei um coquetel de banana por vários dias e realmente comi menos, mas talvez ... eu tivesse esses dias? Como é possível que alguém que goste de comer não queira comer? Eu sempre quero comer. Do vício hahaha.



Então, quando eu não posso ir à loja porque eles estão completamente fechados, o que então? Vou comer fibra sozinha com água! Eu tenho um plano e você?


Eu me senti desconfortável na loja. Tenho mais medo de ir à loja agora por causa da situação, mas tenho medo de não saber o porquê.



Hahahaha Oh, pergunta.

Quais são seus medos e como você lida com eles? O que você tem fobias

Eu tenho todos eles.
Escute isso Está me ligand um número que não está salvo para mim, mas não pretendo responder, porque tenho medo de não saber quem está ligando. Eu acho que 80% são operadores de telemarketing. Mas então estou procurando uma instituição na Internet, posso ligar d volta. E como ligar para alguém com uma pergunta é um choque. Realmente choque. Não preciso pensar em nada, ficar sozinho na sala, sentar, concentrar-se, não fazer nada, apenas relaxar por 2 minutos em uma conversa informativa ou relaxar com outra pessoa. E se alguém não responder, acho que é bom, liguei definitivamente.
Treinamento às 17.00








Komentarze

  1. Ha haha też mam tak z nieznanymi numerami - boję się odbierać telefon gdy widzę kompletnie nieznany mi numer (hitem był telefon w zeszłym tygodniu, z aresztu śledczego z Bytomia-oczywiście pomyłka)
    Podobne uczucia towarzyszą mi gdy słyszę domofon- oczywiście wtedy gdy nie jestem z nikim umówiona, ani nie czekam na kuriera.
    Powodzenia w robieniu formy 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś piłam dużo naparu z pokrzywy. Muszę wrócić do tego zwyczaju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fazer comidas deliciosas com chocolate decerto que não servirá muito como dieta, lol

    Sabe qual é a melhor dieta que se pode fazer? Pois é essa...."passar fome ""
    .
    Uma quarta-feira feliz

    OdpowiedzUsuń
  4. Piątkę Ci przybijam zestresowana dziewczyno, ja od obcego numeru też nie odbiorę :P. Zresztą wieloma rzeczami się stresuję i wielu rzeczy się boję, zwłaszcza ludzi. W tej sytuacji też bardziej niż wirusa po prostu boję się ludzi i ich reakcji.
    Powodzenia w dążeniu do wymarzonej wagi. Ja też dążę ale (nie zjedz mnie) do wyższej wagi. Jestem za chuda i nie potrafię przytyć (pewnie właśnie przez ciągły stres). Mimo wszytko walka podobna, liczę kalorie, żeby było ich coraz więcej, dobieram składniki i nie jest łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jetem ciekawa czy te koktalie coś dadzą ? Ja bym chciała spróbować, już w sumie wielu rzeczy próbowałam. Ciągle zaczynam od nowa i ciągle mi nie wychodzi. Każdy poniedziałek jest tym od którego zacznę nową walkę hihi :P Życzę powodzenia i sobie i Tobie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Też przydałoby mi się zrzucić kilka kilo, tak z 10 :-D Wiem, jak ciężko jest nieść 10 kg bagażu, więc zrzucenie takiej wagi na pewno wyszłoby mi na zdrowie. Nie piłam tych koktajli, za to na kolację często zjadam naturalny jogurt z chia, owocami i miodem, jest dość sycący. Aczkolwiek :-D jak wyczytałam, nasiona chia i jogurt to nielegalne połączenie (nie przeprowadzono procedury autoryzacyjnej). Prawo zezwala na dodawanie nasion chia do pieczywa czy płatków śniadaniowych oraz soków, ale nie do deserów i jogurtów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę uzyskania zamierzonych efektów! Buziak zostawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam wręcz na odwrót - powinnam coś przytyć, no ale nie daję rady.
    Też nie odbieram z obcych numerów, szczególnie tych zaczynających się od dziwnych cyfr. Nie i koniec!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w chudnięciu i aby udało ci się osiągnąć zamierzone efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter