Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

kolczyki

Witam serdecznie,
Jak się czujecie ? Ja dość ciężko, już za długo jestem w izolacji. Miałam w kratkę raz chodziłam do pracy raz nie ale więcej nie i już naprawdę za długo. Nie czuję się dobrze.
Coraz więcej czasu spędzam na nauce języków sporcie gotowaniu i sztuce.
Mimo sportu i tak czuję się niezbyt dobrze, nie mam złej diety , mam ruch i chodzę po mieszkaniu ale nie czuję się ok. 
Muszę dzisiaj posprzątać w pokoju bardziej generalnie tak że będę zajęta na wiele godzin .

Co sądzicie o kolczykach ? Jak dla mnie są naprawdę ładne i już mierzyliśmy i na uszach są naprawdę super. 
Z tego jestem zadowolona. 






I warmly welcome,

How do you feel ?  I have been isolated for too long. I was checked once, I went to work once but I had later  break  and it was too long. I do not feel well.

I spend more and more time learning languages. I spednt time in sport, cooking and art.

Despite the sport, I still feel very bad, I do not have a bad diet, I have movement and I walk around the apartment, but I do not feel ok.

I have to clean the room more generally today so that I will be busy for many hours.


What do you think about earrings? For me they are really pretty and we've already measured it and they are really great on  ears.

I'm happy with that.













allo,

Wie geht es dir Ich bin zu lange isoliert gewesen. Ich wurde einmal zu Arbeit gehen , als ich zur Arbeit ging, aber später hatte ich eine Pause und es war zu lang. Mir geht es nicht gut

Ich widme immer mehr Zeit dem Sprachenlernen. Ich habe Zeit in Sport, Kochen und Kunst verbracht.

Trotz des Sports fühle ich mich immer noch sehr schlecht, ich habe keine schlechte Ernährung, ich habe Bewegung und ich gehe durch die Wohnung, aber ich fühle mich nicht gut.

Ich muss heute das Zimmer aufräumen und mich stundenlang beschäftigen.


Was denkst du über Ohrringe? Für mich sind sie wirklich hübsch und wir haben es bereits bewertet und sie sind wirklich großartig in den Ohren.

Damit bin ich zufrieden.













Olá

Como vai Estou isolado há muito tempo. Eu costumava ir trabalhar, mas depois tive uma folga longa demais. Não me sinto bem

Dedico cada vez mais tempo ao aprendizado de idiomas. Passei algum tempo em esportes, culinária e arte.

Apesar desse esporte, ainda me sinto muito mal, não tenho uma dieta ruim, faço exercícios e ando pelo apartamento, mas não me sinto bem.

Eu tenho que limpar o quarto hoje e passar horas nele.


O que você acha dos brincos? Para mim, eles são realmente bonitos e já o classificamos e são realmente ótimos nos ouvidos.

Estou feliz com isso.





















Komentarze

  1. The Pauline Hickey obsessed looney18 kwietnia, 2020 10:49

    Those earrings look very nice Wesola, i think Pauline Hickey would've been proud to wear them circa 1985.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguarelas sue-géneres. Muito bonitas.
    .
    Feliz fim de semana

    OdpowiedzUsuń
  3. Gostei dos brincos,lindos! Fica bem! Tudo de bom,bjs, chica

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu możesz zaszaleć twórczo! :) piękne kolczyki :) ja teraz pracuję co drugi dzień. Wstaje się gorzej, niż gdybym chodziła codziennie. Jednego dnia śpię do 8, kolejnego pobudka o 6... a i tak się dziennie zastanawiam, czy dzisiaj mam iść do pracy? czy jednak jutro?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolczyki. Ja już od ponad miesiąca kiszę się w domu. A końca nie widać. Na szczęście, pomimo leżenia w łóżku, zawsze staram się znaleźć sobie coś do roboty.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful earrings! It's hard to stay at home, especially when it's spring and the weather is nice, but I hope it will all be over by summer
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. Novamente tive dificuldade de abrir a caixa de mensagens para comentar no seu blog.
    Não sei porque a seta vem acompanhada de montes de estrelas, no rabo da seta.
    Será por isso? Essas estrelas estão atrapalhando/

    Sim os brincos é bonito.

    Agora vou olhar minha gatas (são 6 gatas) e vou costurar.
    beijo,

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niedawno zaczęłam pracę, pomogło mi to wiele :) Już nie czuję odosobnienia :)
    Kolczyki bardzo ładne, podobają mi się :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki przypominają mi takie przyklejane z dzieciństwa - fajne, są... Ja osobiście od jakiegoś czasu nie noszę kolczyków hmm, sama nie wiem czemu 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter