Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Lany Poniedziałek







Witam serdecznie, 
Jak tam przebiegają u Was Święta Wielkanocne ?? 
U mnie całkiem nieźle. Pierwszy raz sama miałam do przygotowania wszystko co jest związane z Wielkanocą. Mogłam zaplanować jak chciałam i udało się. 
Dzwoniłam do rodziców żeby mi poradzili jak przygotować niektóre potrawy i mi doradzili i nauczyłam się czegoś nowego. Nigdy nie robiłam ciasta babka, bo u Nas chodziły pogłoski że to trudne i nie robiłam, a jak już jest to naprawdę dobra. Nigdy nie robiłam barszczu białego i tak się bałam go robić. Nie brałam przepisu z Internetu hahah, tylko raz przeczytałam co do tego potrzebne, popatrzyłam co może mi się przydać w sklepie i trochę mi rodzice doradzili .... Bałam się spróbować ale ... Wyszło super ! Nie spędziłam sama tego dnia, więc osoby, które były nie mogły się doczekać na jedzenie ! ! To dla mnie super wooow. 
Chlebek jaki zrobiłam to smakuje jak chleb i wygląda jak chleb hahahaha. Tak że naprawdę coś cudownego. ...
Jaja z majonezem były dobre. Mieliśmy jeszcze mięsko, które było wędzone domowej roboty ! Mieliśmy też super ciasto bananowo - nutellowe, które ktoś przygotował i było świetne. Bardzo mi smakowało ;) . Kocham ciasta ..  Mi elismy coś takiego jak czekoladki Ptasie Mleczko oraz czekoladowe jajeczka. 
Miałam spotkania online. Udało mi się połączyć tak aby wiele osób było jednocześnie na chacie. Więc połączyliśmy się z rodziną. 
W domu w ramach odpoczynku oglądaliśmy bajki, a później malowałam. Dzisiaj mamy Lany Poniedziałek. 
Też zaproponowałam abyśmy obejrzeli bajki  dziś hahaha.  Więc jedzenia mamy, odpoczywamy, nie gotujemy.... Wszyscy jak zawsze najedzeni, nie chce się nic jeść. 
Jak spędzacie dzisiejszy dzień ? 
Dzisiaj możemy oblewać się nawzajem wodą.
Czy macie tradycje robienia prezentów na tak zwanego Zajączka ? Jeśli tak to co dostaliście ?
Ja sama sobie zrobiłam i czekam na dostawy.  Kupiłam rzeczy do artystycznych relacji, tak że myślę że zrobię osobny temat co kupiłam jak przyjdzie. Będę się bawić. Wymyśliłam, że zrobię kilka par kolczyków bardzo prostych więc zamówione rzeczy są właśnie do tego. Nie wiem co z tego wyjdzie. .. . Wymyśliłam sposób robienia kolczyków i jestem ciekawa efektu. Hahahaha czy będzie wyglądać jak z sklepu za 2zl czy jak u jubilera . Kiedyś już robiłam kolczyki ale innym sposobem. Teraz to naprawdę można tyle cudnych rzeczy kombinować i tworzyć że jestem w szoku. ... Moja dusza jest jak majster i szalony doktor z laboratorium. Chciałabym odkrywać, tworzyć i bawić się.  
Wybierzcie sobie mnie jako szaloną Pani Doktor hahahahah. 







I warmly welcome,

How are your Easter holidays going there?

I am pretty good. For the first time I had everything to prepare for Easter. I could plan as I wanted and succeeded.

I called my parents to advise me on how to prepare some dishes and advise me and learn something new. I never made cake, because we had rumors that it was difficult and I didn't, and when it is really good. I have never made white borscht and I was so afraid of doing it. I didn't take the recipe from the internet hahah, I just read it once, looked at what might be useful in the store and my parents advised me a bit .... I was afraid to try but ... It came out great! I didn't spend alone that day, so people who were looking forward to the food! ! It's super wooow to me.

The bread I made it tastes like bread and looks like bread hahahaha. So really something wonderful. ...

Eggs with mayonnaise were good. We still had homemade smoked meat! We also had a great banana - nutell cake, which someone prepared and was great. It was very tasty ;) . I love cakes .. We've eaten something like Bird's Milk chocolates and chocolate eggs.

I had meetings online. I managed to connect so that many people were at the same time in the chat. So we joined the family.

At home as a rest we watched fairy tales, and later I painted. Today is Lana Monday.

I also suggested that we watch the fairy tales today hahaha. So we have food, we rest, we don't cook .... Everyone is full as always, we don't want to eat anything.

How do you spend today?

Today we can pour water on each other.
Do you have a tradition of making gifts for the so-called Bunny? If so, what did you get?

I did it myself and I am waiting for delivery. I bought things for artistic relationships so that I think I will do a separate topic what I bought when it comes. I will have fun. I thought I would make a few pairs of earrings very simple so the ordered items are for that. I don't know what will come of it. ... I came up with a way to make earrings and I'm curious about the effect. Hahahaha whether it will look like from a store for 2 PLN or like a jeweler. I used to make earrings before but in a different way. Now it is really possible to combine so many wonderful things and make me shocked. ... My soul is like a foreman and crazy doctor from the laboratory. I would like to discover, create and have fun.

me as crazy madam hahahahah.










Hallo,

Wie ist dein Osterurlaub?
Ich bin ziemlich gut Zum ersten Mal hatte ich alles, um mich auf Ostern vorzubereiten. Ich konnte planen, wie ich wollte und Erfolg haben.
Ich rief meine Eltern an, um mich zu beraten, wie man einige Gerichte zubereitet, mich berät und etwas Neues lernt. Ich habe "Baba" nie gemacht, weil wir Gerüchte hatten, dass es schwierig war und ich nicht, und wenn es wirklich gut ist. Ich habe noch nie weißen Borschtsch gemacht und hatte solche Angst davor. Ich habe das Rezept nicht aus dem Internet genommen, hahah, ich habe es nur einmal gelesen, mir angesehen, was im Laden nützlich sein könnte, und meine Eltern haben mir ein wenig geraten ... Ich hatte Angst, es zu versuchen, aber ... es kam großartig heraus! Ich habe diesen Tag nicht alleine verbracht, also Leute, die auf Essen warteten! ! Es ist super wow für mich.

Das Brot, das ich gemacht habe, schmeckt wie Brot und sieht aus wie hahahaha Brot. Also wirklich etwas Wunderbares. ...

Eier mit Mayonnaise waren gut. Wir hatten immer noch hausgemachtes Räucherfleisch! Wir hatten auch einen tollen Bananen-Nuss-Kuchen, den jemand zubereitet hat und der großartig war. Es war sehr lecker;). Ich liebe Kuchen. Wir haben so etwas wie Vogelmilchpralinen und Schokoladeneier gegessen.

Ich hatte Online-Meetings. Ich habe es geschafft, eine Verbindung herzustellen, sodass viele Leute gleichzeitig plauderten. Also haben wir uns der Familie angeschlossen.

Zu Hause sahen wir uns Märchen als Pause an und malten dann. Heute ist Wasser  Montag

Ich schlug auch vor, dass wir uns heute die Märchen ansehen, hahaha. Also haben wir Essen, wir entspannen uns, wir kochen nicht ... Jeder ist wie immer voll, wir wollen nichts essen.

Wie verbringst du heute?

Heute können wir uns gegenseitig mit Wasser übergießen.
Haben Sie die Tradition, Geschenke für den sogenannten Hasen zu machen? Wenn ja, was hast du bekommen?
Ich habe es selbst gemacht und warte auf die Lieferung. Ich habe Dinge für künstlerische Beziehungen gekauft, also denke ich, dass ich ein separates Thema machen werde, was ich gekauft habe, wenn es darum geht. Ich werde Spaß haben Ich dachte, dass ein paar Paar Ohrringe ich sehr einfach machen würde, also sind die bestellten Produkte dafür gedacht. Ich weiß nicht, was passieren wird. ... Ich habe mir eine Möglichkeit ausgedacht, Ohrringe herzustellen, und bin gespannt auf den Effekt. Hahahaha, ob es wie in einem Geschäft für 2 PLN oder wie ein Juwelier aussehen wird. Früher habe ich Ohrringe gemacht, aber auf andere Weise. Jetzt können Sie wirklich so viele großartige Dinge kombinieren und mich schockieren. ... Meine Seele ist wie ein Vorarbeiter und verrückter Arzt aus dem Labor. Ich möchte erforschen, kreieren und Spaß haben.

ich als verrückte Frau hahahahah.













Olá

Como está seu feriado de Páscoa?

Sou muito bom, e pela primeira vez tinha tudo para me preparar para a Páscoa. Consegui planejar como queria e ter sucesso.

Liguei para meus pais para me aconselhar sobre como preparar alguns pratos, me aconselhar e aprender algo novo. Eu nunca fiz Baby porque tínhamos rumores de que era difícil e eu não, e quando é realmente bom. Eu nunca fiz borsch branco e estava com tanto medo disso. Não peguei a receita da Internet, hahah, li apenas uma vez, olhei o que poderia ser útil na loja e meus pais me aconselharam um pouco ... Eu tinha medo de tentar, mas. ... saiu ótimo! Não passei o dia sozinho, as pessoas estavam esperando por comida! ! É incrível para mim.

O pão que eu fiz tem gosto de pão e parece pão hahahaha. Então, realmente algo maravilhoso. ...

Ovos com maionese eram bons. Ainda tínhamos carne defumada caseira! Também tivemos um ótimo bolo de banana com nozes que alguém fez foi ótimo. Foi delicioso;). Eu amo bolos. Comemos algo como chocolates com leite de pássaro e ovos de chocolate.

Eu tive reuniões online. Consegui conectar tantas pessoas conversando ao mesmo tempo. Então nos juntamos à família.

Em casa, assistimos desenhos animados como uma pausa e depois pintamos. Hoje é segunda-feira

Eu também sugeri que olhássemos contos de fadas hoje, hahaha. Então, nós temos comida, relaxamos, não cozinhamos ... Todo mundo está cheio como sempre, não queremos comer.

Como você passa hoje

Hoje podemos derramar água um sobre o outro.

Você tem uma tradição de fazer presentes para o chamado coelho? Se sim, o que você recebeu?

Eu fiz isso sozinho e estou aguardando a entrega. Eu comprei coisas para relacionamentos artísticos, então acho que farei um tópico separado para o que comprei quando se trata disso. Vou me divertir, achei alguns brincos muito fáceis de fazer, então pedi os produtos. Não sei o que vai acontecer. ... Eu criei uma maneira de fazer brincos e estou animado para ver o efeito. Hahahaha, vai parecer uma loja para 2 PLN ou um joalheiro. Fiz brincos, mas de uma maneira diferente. Agora você pode realmente combinar tantas coisas boas e me chocar. ... Minha alma é como um capataz e um médico louco do laboratório. Quero pesquisar, criar e me divertir.










Komentarze

  1. Jestem pod wrażeniem żurku! I chlebek, wow! Ale się pochwalę, że mimo mniej spektakularnego menu, też wyszło nam pyszne śniadanko! :)

    Zajączek jest i u nas. Ale u jednych w sobotę, u jednych w niedzielę. Zazwyczaj sa to słodycze :) ale raz dostaliśmy z bratem od zajączka ksiażki. To było cos nietypowego :D ale chyba zajączek wiedzial, ze bardzo chcemy przeczytac „Wladce Pierscieni” i dlatego przytargal ksiazki :) radosnego swietowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amiga estou tendo dificuldade de comentar no seu blog.
    Leio todas as suas postagens mas quando vou comentar aparece uma seta cheia de estrelas e a mensagem não segue.
    Beijo,

    OdpowiedzUsuń
  3. Maravilha! As estrelas que ficavam atrás da seta desapareceram.
    Agora posso comentar.
    Nossa Páscoa foi simples aqui em casa com a família que vive comigo.
    Comemos um arroz com camarão.
    Beijo,
    Liliane

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie te święta niestety mało świąteczne. Ja nie brałam sie zbytnio za gotowanie świątecznych potraw ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ogóle nie czuję tegorocznych Świąt. Bez spotkania z rodziną, ten czas stracił dla mnie urok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdążyłam wrócić na blogi przed upływem Świąt, więc skorzystam z okazji i życzę udanego lanego poniedziałku! W jakim sensie udanego? Cóż, dla każdego może to oznaczać coś innego :-) Ja cieszę się, że moja rodzinka zupełnie o tej tradycji zapomniała i nie rozlewa mi w domu wody haha :-D Za to za oknem trwa pierwsza burza w tym roku i mamy naprawdę lany poniedziałek - dla wszystkich roślinek i zwierząt, które na pewno z tego się cieszą :-) Wesołych Świąt, żeby ostatnie ich godziny były super udane!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie te swięta takie sobie bo ich nie czuje. Dzień jak co dzień. Ale fajnie, że mogłaś spędzić dzień po swojemu.

    OdpowiedzUsuń
  8. I actually didn`t bother with any Easter eggs or chocolate Bunnys this year, i just bought an expensive box of Thorntons chocolates and a bar of Lindt milk chocolate Hazel nut, they were both quite superb.

    OdpowiedzUsuń
  9. Esta Páscoa foi diferente. Já sabíamos que ia ser assim. Mas, quando a imaginação é forte, consegue-se arranjar formas de que a solidão não seja tão... solitária.

    Iniciemos uma semana em Paz e feliz harmonia

    Fique bem

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że święta naprawdę spędzasz w spokojnej atmosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w tym roku skromnie, co nie oznacza, że mniej radośnie. Mam nadzieję, że za rok tegoroczne święta będą tylko wspomnieniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. W ilu językach Ty mówisz dziewczyno :O!? Zbieram szczękę z podłogi :D.... Cieszę się, że mimo samotnych świąt celebrowałaś jakoś ten dzień :). Warto zachować chociaż pozory normalności!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też rozmawiałam z rodzeństwem i tatą na czacie, fajna sprawa móc się tak zobaczyć :D Życzę powodzenia w majsterkowaniu ! Ja niestety z kolczyków musiałam zrezygnować, bo akurat mam w domu małe dwa skarby, które mogą zjeść tylko elementy :( Jestem ciekawa efektów !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter