Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Placki ziemniaczane na obiad















Witam serdecznie,
Jak się macie ? Dzisiaj byłam w mojej pracy i powiem, że było naprawdę super. Bardzo mi się to podobało. Przygotowujemy obiekt do otwarcia i czuję się jak byśmy budowali go od samego początku. To fantastyczne uczucie ! Muszę kiedyś  zbudować własny obiekt turystyczny , bo od tej strony jest świetnie. W poprzedniej pracy po nocach malowałam ściany, wierciłam dziury w ścianach, czyściłam wszystko w każdym tygodniu w jeden dzień.  Wtedy zawsze słyszałam, że jak coś umyłam to jeden pan mówił " Lepiej niż wtedy, kiedy było kupione "  i dzisiaj też to słyszałam. Widocznie, gdzieś, kiedyś  nauczyłam się  i zostało hahahaha, nawet nie wiedziałam o tym, aby doczyszczać dokładnie.                           
Lubię mieć wkład własny, to uczy dużo. Inaczej się patrzy na wszystko, oglądając zrobione rzeczy jesteśmy bardziej zżyci z tym miejscem i naprawdę uczymy się czegoś.
Mam już powoli w głowie pomysły na scenariusz do filmu. Pomysły jak zawsze są super, ale teraz trzeba tylko dobrać je w odpowiednie słowa, aby zaciekawiły tych, którzy czytają. hahaha i oby zrozumieli o co chodzi ! Więc tutaj na plus.

Zrobiłam placki ziemniaczane na obiad i zasupłam patelnię. Tylko rączka została. .. Pochlapałam się olejem. Krople oleju dotarły na moją bliznę po oparzeniu i to swędzi najbardziej... Mam dwie stałe blizny po oparzeniu.
Idę na zakupy dzisiaj. Fitness mamy o 19.00 i chyba zamówię sobie coś do tworzenia sztuki. Najgorsze jest to, że chcę wszystko do wszystkiego i oglądam wszystko. ..... Myślę, a może będę wyszywać ? A może zrobię biżuterię ? A może ozdobie krzesła ? Albo, robię zabawki  lub lalki. Znalazłam ubrania dla lalek i ooo może będę szyć ubrania dla lalek, które zrobię ? O to chodzi, że ciężko wybrać dziedzinę. Nie wiem do czego mnie ciągnie. ....







I warmly welcome,
How do you do ? Today I was at work and I would say it was really great. I liked it very much. We are preparing the object for opening and I have the impression that we were building it from the very beginning. It's a fantastic feeling! I have to build my own tourist facility sometime, because it is great from this site. In my previous work at night, I painted the walls, drilled holes in the walls, cleaned everything weekly in one day. At that time, I always heard that when I washed something, one man said "Better than when it was bought" and I heard it today. Apparently I learned somewhere once and became hahahaha, I didn't even know to clean it thoroughly.
I like to contribute, teach a lot. You look at everything differently, looking at the things you do, we are more familiar with this place and we are really learning something.
I'm slowly getting ideas for a movie script. Ideas, as always, are great, but now you just need to match them with the right words to get them interested in readers. hahaha and let them understand what's going on! So here a plus.
I made potato pancakes for dinner and broke the pan. Only the handle remained. .. I was also in oil. The oil drops reached my burn scar and itch it the most ... I have two permanent burn scars.

I'm going shopping today. We have fitness at 19.00 and I think I will order something to create art. The worst thing is that I want everything and watch everything. ..... I think maybe I will embroider? Or maybe I will make jewelry? How about decorating a chair? Or I make toys or dolls. I found doll clothes and oh, maybe I will sew doll clothes that I will make? It is difficult to choose a field. I don't know what attracts me. ...








Hallo,

Wie geht es dir Heute war ich auf der Arbeit und ich würde sagen, es war wirklich toll. Mir hat es sehr gut gefallen. Wir bereiten das Objekt für die Eröffnung vor und ich habe den Eindruck, dass wir es von Anfang an gebaut haben. Es ist ein fantastisches Gefühl! Ich muss irgendwann meine eigene Touristeneinrichtung bauen, weil es von dieser Seite aus großartig ist. Bei meiner vorherigen Nachtarbeit habe ich die Wände gestrichen, Löcher in die Wände gebohrt und alles wöchentlich an einem Tag gereinigt. Zu dieser Zeit hörte ich immer, dass ein Mann beim Waschen sagte "Besser als beim Kauf" und ich hörte es heute. Anscheinend habe ich einmal irgendwo gelernt und wurde hahahaha, ich wusste nicht einmal, dass ich es gründlich reinigen sollte.

Ich trage gerne bei, unterrichte viel. Sie sehen alles anders, sehen die Dinge, die Sie tun, wir kennen diesen Ort besser und wir lernen wirklich etwas.

Ich bekomme langsam Ideen für ein Drehbuch. Ideen sind wie immer großartig, aber jetzt müssen Sie sie nur noch mit den richtigen Worten abgleichen, um sie für Leser zu interessieren. hahaha und lass sie verstehen was los ist! Also hier ein Plus.
Ich machte Kartoffelpuffer zum Abendessen und brach die Pfanne. Nur der Griff blieb übrig. Ich war auch in Öl. Die Öltropfen erreichten meine Brandnarbe und juckten am meisten ... Ich habe zwei bleibende Brandnarben.
Ich gehe heute einkaufen. Wir haben um 19.00 Uhr Fitness und ich denke, ich werde etwas bestellen, um Kunst zu schaffen. Das Schlimmste ist, dass ich alles will und alles sehe. ..... ich denke vielleicht werde ich sticken? Oder mache ich vielleicht Schmuck? Wie wäre es mit einem Stuhl dekorieren? Oder ich mache Spielzeug oder Puppen. Ich habe Puppenkleider gefunden und oh, vielleicht werde ich Puppenkleider nähen, die ich machen werde? Es ist schwierig, ein Feld auszuwählen. Ich weiß nicht, was mich anzieht. ...







Olá

O que há Eu estava no trabalho e diria que foi realmente ótimo, adorei. Estamos preparando a propriedade para a abertura e tenho a impressão de que a construímos desde o início. É uma sensação fantástica! Em algum momento, tenho que construir minha própria instalação turística, porque é perfeita neste site. No meu trabalho noturno anterior, pintei as paredes, fiz buracos nas paredes e limpei tudo semanalmente em um dia. Naquela época, eu sempre ouvi o homem dizer "Melhor do que comprar" hoje durante a lavagem e a escuta. Aparentemente, eu aprendi em algum lugar e me tornei hahahaha, eu nem sabia que deveria limpá-lo completamente.

Gosto de contribuir, ensino muito. Você vê tudo de forma diferente, as coisas que faz, conhecemos melhor esse lugar e realmente aprendemos algo.

Eu tenho idéias para o script. Como sempre, as idéias são ótimas, mas agora você precisa combiná-las com as palavras certas para interessar aos leitores. hahaha e deixe-os entender o que está acontecendo! Isto é uma vantagem.

Fiz panquecas de batata para o jantar e quebrei a panela. cpermaneceu. Eu também estava em óleo. Gotas de óleo atingem minha cicatriz e coçam mais ... Tenho duas cicatrizes permanentes.

Eu vou fazer compras hoje. Temos condicionamento físico às 19h  acho que vou pedir algo para criar arte. O pior é que quero tudo e vejo tudo. ..... acho que talvez eu vou bordar? Ou talvez eu faça jóias? Ou talvez decorando com uma cadeira? Eu faço brinquedos ou bonecas. Encontrei roupas de boneca e, ah, talvez eu costure roupas de boneca que eu vou fazer? É difícil escolher um curso. Não sei o que me atrai. ..











Komentarze

  1. Super, że pójście do pracy sprawiło Ci tak wiele radości :)
    A placki ziemniaczane uwielbiam :)
    Znam ból po oparzeniu :/ Nie jest fajny :(

    pozdrawiam i życzę miłego i kreatywnego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  2. As panquecas ficaram com um aspecto divino. Imagino dar-lhes uma dentadinha, lool
    As queimaduras é que já não fazem - ou não deveriam fazer - parte do menú, digo eu ...
    .
    Cumprimentos.

    OdpowiedzUsuń
  3. To super,że Twoja praca sprawia Ci ogromną radość i przyjemność, ja za moją tęsknię, bo niestety moja księgarnia jest zamknięta od dwóch tygodni...
    Smakowicie wyglądają te placuszki, ja jeszcze nigdy nie robiłam sama, ale często od teścia je dostaje więc w sumie nie musze robić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam placki ziemniaczane i chodzą już za mną od czasu wiec muszę w końcu zrobić. JA tez się kilka dni temu oparzyłam i bolało niemiłosiernie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Minha amiga, que já é uma amiga querida, mesmo morando tão longe de onde moro.
    Você vai fazer um Roteiro de filme?
    Você está trabalhando? Vai de máscaras? Aqui estou presa em casa. Só saio quando é realmente preciso.
    Ontem fui atender uma pessoa que chegou aqui no Edifício.

    Enferrujar é o mesmo que oxidar.
    Como moro em frente a praia, o ar da Praia, estragar tudo que tiver metal (geladeira, fogão, freezer, etc.)
    Beijo,
    Liliane

    OdpowiedzUsuń
  6. Odnosząc się do ostatniego akapitu, o chceniu wszystkiego - jak ja Cię rozumiem... Niestety, to droga donikąd, tylko koncentracja na jednym doprowadzi nas do sukcesu :-) Mówię to tez do siebie - ciągle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gostei do seu blogue, e de haver também textos em português (já tentei aprender a língua polaca - polski no Duolingo e pareceu-me muito difícil

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam placki ziemniaczane. Niestety, na razie ścisła dieta i suchary w ramach posiłku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Ty masz talentów Wesoła! z mi ciepło na sercu, bo lubię ludzi z pasją i zaangażowanych w to, co robią. No i oczywiście takich, którzy identyfikują się z firmą. A jeszcze wtedy, gdy to nie jest ich własna firma, ooo... to już jest wspaniałe i rzadkie oczywiście... Ściskam...

    OdpowiedzUsuń
  10. najwazniejsze ze praca sprawia ci frajde

    mi kiedys wylal sie goracy olej na brzuch
    bardzi to bylo nieprzyjemne i bolesne
    do dzis mam blizne

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta gwiazdka to favikon. Możesz skorzystać z tej instrukcji albo poszukać bardziej przystępnej: https://vademecumblogera.pl/jak-stworzyc-favikon-i-dodac-do-bloga-na-bloggerze/
    Nie pamiętam już gdzie znalazłam swoją gwiazdkę, po prostu wpisałam w wyszukiwarkę: favikony na bloggera (to musi być w odpowiednim rozmiarze). Zresztą Blogger poprowadzi :-) Powodzenia! Ciekawa jestem co sobie wyszukasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ;) ja też jestem ciekawa ale to już jutro najwcześniej hahahaha

      Usuń
  12. holla.
    great day and nice post my friend
    Stay Safe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Great exercise with healthy food. Stay safe. I followed your blog now. Thx

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet za pracą człowiek się stęskni w dzisiejszych czasach :D

    Szycie jest super. Ostatnio mam fazę na piękne torby i torebki... tylko że szyć totalnie nie umiem :D ale chcę. I tak myślę, że postawię to sobie za cel na ten rok. Zaprzyjaźnić się z maszyną i zrobić coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter