Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Przygotowania do Wielkanocy

Witam serdecznie,
Zdecydowałam że jednak przygotuje Wielkanoc. Nie wiedziałam co robić i nie miałam nawet zakupów. Ale ... stwierdziłam że jednak idę do sklepu. Udało się bo w naszym sklepie nie ma kolejek . Dłużej zastanawiałam się co chce kupić niż czekałam w kolejce. Zrobiłam za jednym zamachem wszystko co jest potrzebne na samą Wielkanoc. 
Okazało się że współlokatorzy też będą więc zaprosiłam ich na sniadanko. Na Ucztę Mistrza hahahaha. Słuchajcie co ja teraz wymyśliłam .Zrobiłam już babkę, którą każdy mi zazdrości i się pytali gdzie kupiłam hahahaha. Co ??? To ja zrobiłam przecież. Mam w planach jakieś ciasteczka z makiem. Myślę o chlebku. Upiekę go. Zrobię barszcz bialy na białej kiełbasie z boczkiem.   Ugotuje jajka z majonezem. Mam szynkę i będzie z chrzanem i z buraczkami .  
Posprzątam w pokoju i będziemy dzielić się jajcami. Huhuhuu. 
Mam koszyczek i w Sobotę będę świecić sama. Mam też dwa baranki i w sumie kupiłam jakieś dodatki. To wszystko w ciągu jednych zakupów. Teraz już naprawdę nie potrzebuje niegdzie chodzić. . . 
Muszę zjeść w końcu to co nakupowalam . Jestem ciekawa na ile mi to wystarczy . 
Ok 22 wymyśliłam że zrobię pranie i jeszcze inni się dorzucili więc życie zaczęło się o tej porze, a większość dnia ...tragedia.  Tak że w Wielkanoc nie ćwiczymy a sprzątamy i gotujemy. 

Jak wyglądają wasze zwyczaje ? Co robicie ?.Jak spędzacie w tym roku Wielkanoc ? Czy znacie jakieś zabawy? ? 
Hahaha Jaki jest Wasz ulubiony sposób na pisankę ????





I warmly welcome,

I decided that I would prepare Easter. I didn't know what to do and I didn't even have shopping. But ... I found that I was going to the store. It worked because there are no queues in our store. I wondered what I wanted to buy longer than I waited in line. I did everything I needed for Easter.

It turned out that the roommates would also be so I invited them for breakfast. For Master's Feast hahahaha. Listen to what I came up with now. I've already made a” grandmother” cake , which everyone envies me and asked where I bought hahahaha. What ??? I did it. I'm planning some poppy seed cookies. I think about bread. I'll bake him. I will make white borscht on white sausage with bacon. Cook eggs with mayonnaise. I have ham and it will be with horseradish and beetroot.

I will clean the room and share the eggs. Huhuhuu.

I have a basket and on Saturday I will do it  alone in my house -  blessing Easter food. I also have two lambs and I bought some additions in total. All in one purchase. Now he really doesn't need to walk anywhere. . .

I finally have to eat what I bought. I wonder how much it is enough for me.

Ok 22 I thought that I would do the laundry and others added in, so life began at this time, and most of the day ... tragedy. So we don't train at Easter, we clean and cook.

What are your habits? What are you doing? How do you spend Easter this year? Do you know any games? ?


Hahaha What is your favorite way to make an easter egg ????


Hallo,

Ich beschloss, Ostern vorzubereiten. Ich wusste nicht, was ich tun sollte und ich hatte nicht einmal Einkäufe. Aber ... ich ging in den Laden. In unserem Shop gibt es keine Warteschlangen. Ich fragte mich, was ich länger kaufen wollte, als ich in der Schlange wartete. Ich habe alles getan, was ich zu Ostern brauchte.

Es stellte sich heraus, dass die Mitbewohner auch sein würden, also lud ich sie zum Frühstück ein. Zum Master's Breakfast hahahaha. Hören Sie, was ich mir jetzt ausgedacht habe. Ich habe bereits einen Kuchen gemacht - eine "Großmutter", auf die alle eifersüchtig sind und fragte, wo ich hahahaha gekauft habe. Was ??? Ich habe es getan Ich plane Mohnkekse. Ich denke an Brot. Ich werde ihn backen. Ich werde weißen Borschtsch auf weißer Wurst mit Speck machen. Eier mit Mayonnaise kochen. Ich habe Schinken und es wird mit Meerrettich und Rüben sein.

Ich werde das Zimmer putzen und die Eier teilen. Huhuhuu.

Ich habe einen Korb und am Samstag werde ich das Essen alleine opfern. Ich habe auch zwei Lämmer und ich kaufte einige Beläge. Alles in einem Kauf. Jetzt muss er wirklich nirgendwo hingehen. . .

Am Ende muss ich essen, was ich gekauft habe. Ich frage mich, wie viel mir das reicht.

Ok 22 Ich dachte, ich würde die Wäsche waschen und andere fügten hinzu, also begann das Leben zu dieser Zeit und für den größten Teil des Tages ... eine Tragödie. Wir trainieren also nicht für Ostern, wir waschen und kochen.



Was sind deine Gewohnheiten? Was machst du Wie verbringst du Ostern in diesem Jahr? Kennst du irgendwelche Spiele? ?

Hahaha Was ist deine Lieblingsmethode, um Ostereier zu machen ????






Olá

Eu decidi preparar a Páscoa. Eu não sabia o que fazer e nem tinha compras. Mas ... eu fui à loja. Não há filas em nossa loja. Eu me perguntei o que eu queria comprar por mais tempo do que esperei na fila. Fiz tudo o que precisava para a Páscoa.

Acabou que os colegas de quarto também estariam, então eu os convidei para o café da manhã. Para o café da manhã do mestre hahahaha. Ouça o que eu criei agora. Eu já fiz um bolo - "vovó" todo mundo tem ciúmes e perguntou onde eu comprei hahahaha. O que ??? Eu fiz isso, estou planejando biscoitos de sementes de papoula. Eu penso em pão. Eu vou assar. Vou fazer borsch branco com lingüiça branca com bacon. Cozinhe os ovos com maionese. Eu tenho presunto e será com rábano e beterraba.

Vou limpar o quarto e compartilhar os ovos. Huhuhuu.

Eu tenho uma cesta e no sábado vou dedicar comida para mim. Eu também tenho dois cordeiros e comprei algumas coberturas. Tudo em uma compra. Agora ele realmente não precisa ir a lugar algum. . .

No final, tenho que comer o que comprei. Eu me pergunto o quanto isso é suficiente para mim.

Ok 22 Eu pensei que lavaria a roupa e outros acrescentaram, então a vida começou naquela época e durante a maior parte do dia ... uma tragédia. Então não treinamos para a Páscoa, lavamos e cozinhamos.

Quais são seus hábitos O que você faz, como passa a Páscoa este ano? Você conhece algum jogo? ?

Hahaha, qual é a sua maneira favorita de fazer ovos de Páscoa?










Komentarze

  1. Ja w tym roku raczej Wielkanocy nie obchodzę. Bede jeść słodycze i oglądać seriale :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najczęściej mam leniwe święta i nic nie przygotowuję. Zawsze dużo przed pojawiają się pyszności w związku z blogiem i najemy się tego z 1-3 tygodnie wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku to Wielkanoc w bardzo okrojonym gronie, trochę smutno ale co zrobić... Dzisiaj dokupimy kilka rzeczy, spędzimy wielkanocny poranek jak zawsze i już. Natomiast jedno jest pewne, będzie leniwie i miło a ten trudny dla nas wszystkich czas wierzę, że szybko minie i tego nam wszystkim życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. The Pauline Hickey obsessed looney10 kwietnia, 2020 08:18

    Happy Easter Wesola, have a great four days of Easter magic. BTW, that chocolate cake looks absolutely stunning.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna baba! Kwiska będzie się łączyć świątecznie!😊
    K.S😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu na Kamiennej impreza jak zawsze u Diody .... Pozdrawiam Pana M.

      Koń Okoń i Wesoła

      Usuń
  6. Your cake look amazing and so delicious. Thank you for sharing and Happy Easter.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/04/nikel-eye-cream-with-chestnut_10.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Vou passar a Páscoa sossegadinho em casa, a ver tv, algum filme, aqui no pc e na net, almoçar borrego no forno com batata assada, comer um bocadinho de folar que já comprei ho hipermercado, e... continuando o afastamento social. Eu cumpro: """ FICO EM CASA ""
    .
    Dento dos condicionalismos conhecidos,
    desejo-vos uma doce e feliz Páscoa
    extensivo a familiares e amigos

    OdpowiedzUsuń
  8. Myśmy już wszystko przygotowali. Jakoś to poszło. Bez przesady z umiarkowaniem. Jutro byśmy szły z moją mamą do święcenia... gdyby żyła i gdyby nie było koronawirusa.

    Dużo zdrowia Kochana. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jako tako nie obchodzę, zazwyczaj gotowałam dla męża 😛, a że on został w Anglii to my z dziewczynami tylko babka, galaretka z owocami i upiekłam bułeczki drożdżowe, wyszły pyszne i pachnie w całym domu :).
    Resztę meni takie jak zwykle bo moje dzieci nie gustują w tych tradycyjnych potrawach... Twoja babka wygląda świetnie 😘 - cieszę się, że masz te energię i chęci. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku spędzam święta z rodzicami i mi smutno, że nie było ze mną narzeczonego, który mieszka w innej miejscowości, ,,aż" 6 km ode mnie ;/ Ale tak pilnowali wyjazdów, że by się nawet nie przecisnął chlip.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter