Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Księżyc

Witam serdecznie,
jak Wasze przygotowania do Świąt ? Ja będę miała święta online .... Pierwszy raz mam sama przygotować Święta sama dla siebie. Dziwne uczucie. Brakuje mi całego obrzędu. Ale z tej sytuacji niestety nie da się.
Jak spędzacie Święta w tym roku ? Jakie potrawy przygotowujecie ?
Jak wyglądają zakupy ? Ja w tym tygodniu zakupy spożywcze  robiłam przez internet i chyba raz byłam w sklepie. A tak wszystko mam, bo wcześniej załatwiłam.

U mnie pogoda jest przepiękna. Na dworze jest cudownie, ale jak w więzieniu...

Chciałam nawiązać do tematu Superksiężyca. Czy znacie to pojecie ? Księżyc w tej nazwie to pełnia księżyca, kiedy on znajduje się najbliżej Ziemii. Prawdopodobnie w odbiorze jest większy o kilkanaście procent oraz świeci do do około 40% jaśniej. Położenie takiego Księżyca jest średnio raz na rok.
Kilka dni temu było to zjawisko. Czekałam na nie i naprawdę było piękne. Widziałam jaki ma śliczny blask. Poprosiłam znajomą osobę, żeby mi zrobiła zdjęcie. Telefonem niestety nie da się załapać u mnie tego co chciałam. Na moich zdjęciach widać białą plamę. Jednak osoba zgodziła się i zrobiła mi zdjęcia typowo dla Was. Powiedziałam, że chciałabym zdjęcie na bloga haahha i mam zgodę.
Wszystkie zdjęcia jakie mam to z mojego komputera.


Jak Wasze samopoczucie ? ?
A do jedzenia bananowe racuszki.








I warmly welcome,
How are your preparations for Easter? I will have them online .... For the first time I have to prepare Easter for myself. Weird feeling. I miss the whole rite. But this situation is unfortunately not possible.

How do you spend Easter this year? What dishes do you prepare?

What does shopping look like? This week I did grocery shopping online and I was probably in the shop once. And that's how I got it because I arranged it before.

I have beautiful weather. It's wonderful outside, but at home like a prison ...



I wanted to refer to the topic of the Super Moon. Do you know this concept? The moon in this name is the full moon when it is closest to Earth. It is probably greater by a dozen or so percent and the light is up to about 40% brighter. The location of such a moon is on average once a year.

A few days ago it was a phenomenon. I was waiting for them and it really was beautiful. I saw how beautiful it is. I asked a friend to take a picture of me. Unfortunately, you can't get what I wanted from my phone. In my photos you can see a white spot. However, the person agreed and took photos typical of you. I said I would like a photo on the haahha blog and I have permission.

All photos I have are from my computer.

How's your mood? ?


And banana pancakes to eat.


Hallo,
Was sind deine Vorbereitungen für Ostern? Ich werde sie online haben ... Zum ersten Mal muss ich Ostern für mich selbst vorbereiten. Seltsames Gefühl. Ich vermisse den ganzen Ritus. Diese Situation ist aber leider nicht möglich.

Wie verbringst du Ostern in diesem Jahr? Welche Gerichte bereiten Sie zu?

Wie sieht Einkaufen aus? Ich war diese Woche online einkaufen und war wahrscheinlich irgendwann im Laden. Und so habe ich es bekommen, weil ich es vorher gemacht habe.

Ich habe schönes Wetter. Draußen ist es wunderbar, aber zu Hause wie in einem Gefängnis ...



Ich wollte mich auf das Thema des Supermonds beziehen. Kennen Sie dieses Konzept? Der Mond in diesem Namen ist der Vollmond, wenn er der Erde am nächsten ist. Es ist wahrscheinlich um ein Dutzend Prozent größer und das Licht ist bis zu 40% heller. Der Standort eines solchen Mondes tritt durchschnittlich einmal im Jahr auf.

Vor ein paar Tagen war es ein Phänomen. Ich habe auf sie gewartet und es war wirklich wunderschön. Ich habe gesehen, wie schön es ist. Ich bat einen Freund, ein Foto von mir zu machen. Leider können Sie nicht von meinem Telefon bekommen, was ich wollte. Auf meinen Fotos sehen Sie einen weißen Fleck. Diese Person stimmte jedoch zu und machte für Sie typische Fotos. Ich sagte, ich möchte ein Foto auf dem haahha-Blog und ich habe die Erlaubnis.

Ich habe alle Fotos von meinem Computer.

Wie ist deine Stimmung? ?

Und Bananenpfannkuchen zu essen.








Olá
Quais são os seus preparativos para a Páscoa? Páscoa online ... Pela primeira vez, tenho que preparar a Páscoa para mim. Sentimento estranho.

Como você passa a Páscoa este ano? Que pratos você prepara?

Como são as compras? Eu estava comprando online maneira porque já havia feito isso antes.

 É maravilhoso lá fora, mas em casa como em uma prisão ...


Eu queria que eu me referisse ao tópico da super lua. Você conhece esse conceito? Lua nesse nome é lua cheia quando está mais próxima da terra. Provavelmente é vários por cento maior e luz é até 40% mais brilhante. A localização dessa lua ocorre em média uma vez por ano.

Alguns dias atrás, era um fenômeno. Eu estava esperando por ela e era realmente bonito. Eu vi como era bom. Pedi um amigo para tirar uma foto minha. Infelizmente você não pode obter o que eu queria do meu telefone. Nas minhas fotos, você pode ver uma mancha branca. No entanto, essa pessoa concorda e tira fotos típicas para você. Eu disse que queria uma foto no blog haahha e tenho permissão.

Eu tenho todas as fotos computador.
Qual é o seu humor
E bolinho de banana no café da manhã






Komentarze

  1. Ahhhh....pancakes....they're always fantastic (with lemon juice and sugar, obviously).

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nie czuję tych świąt... dziwnie tak;/

    OdpowiedzUsuń
  3. My też w tym roku będziemy tylko z mężem i córką. A rodzice u siebie. Pierwszy raz będę spędzała takie święta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Tak samo pierwszy raz spędzam święta bez rodziców za to sam na sam z moim P. Kupiłam barszcz bialy w proszku xD zrobię sałatkę, gotuję jajka i to będą nasze święta. Mi też strasznie brakuje tych rytuałów. Zawsze chodziłam do kościoła z koszykiem i ozdabiałam jajka. A lany poniedziałek był zawsze bardzo mokry. Damy radę :)
    Placuszki bananowe wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas był prawie pomarańczowy. Piękny widok. Nie mogłam się napatrzeć. Pierwszy raz w życiu widziałam taką pełnię. Co do świąt... Bez mamy bo zmarła i dziadkowie osobno to bez sensu trochę. Nie czuję radości. Wychodzę na dwór tylko do sklepu albo apteki i też jest to dla mnie takie dziwne. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter