Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Co tam ? jak tam ?

Witam serdecznie,

Kilka dni mnie tu niestety nie było. Nie chciałam pisać ciągle o tym samym. Ten miesiąc jest dla mnie miesiącem wyzwań. Bardzo dużo myślę o życiu. Poznałam też nową osobę z którą dużo rozmawiałam  i uświadomiła mi parę ważnych  spraw do przemyślenia.

Wreszcie ustaliłam sobie jakieś dobre cele, mam dobrą motywację do ich spełnienia. Wszystko idzie w dobrym kierunku. Codziennie 80% dnia to sportowe emocje, a jak nie to pomagam rodzicom w domu. Nie mam czasu nawet otworzyć komputer. Dopiero po 22 kiedy już  nic mi się nie chce. Teraz też ledwo żyję. Chodzę z pieskiem na spacery. Cieszę się, że mogę się nim zajmować. Czas spędzam daleko od komputera i codziennie o Was myślę. Chciałabym pisać każdego dnia.

Zamówiłam paczkę do robienia kolczyków i idzie całkiem nieźle. Już mam kilka par dokończonych i wyglądają na starannie wykonane. Zajmuję się sklejaniem tego wszystkiego.

W sobotę byłam cały dzień na świeżym powietrzu bez telefonu. Pojechałam do miejsca, gdzie mamy jeszcze jeden domek i część polną. Na tej części  najpierw zbierałam mniszek lekarski, a następnie walczyłam z pokrzywą. Chciałam zebrać. Ubrałam się jak na wojnę i poszłam. Zostałam nastraszona, że tam są żmije, robaki i w każdej chwili mogą wyskoczyć. Nie myślałam o tym, ale później się bałam i śmiesznie wyglądałam. Udało mi się zebrać.

Po powrocie zawiązałam kępki pokrzywy i powiesiłam do suszenia. Kwiaty mniszka też suszyliśmy na słońcu i później w specjalnej suszarce. Z pokrzywy chcę parzyć dobrą herbatkę, a z mniszka będę robić tonik do twarzy.

Jak u Was ? Jak się czujecie ? ?

Postaram się już wrócić do pisania, ale potrzebowałam czasu na to wszystko. Zamówiłam z Internetu mnóstwo ciuchów i od czwartku mają być u mnie  w domu i  5 par butów. Życzcie powodzenia.

 




I warmly welcome,

Unfortunately, I wasn't here for a few days. I didn't want to write about the same thing all the time. This month is a month of challenges for me. I think about life a lot. I also met a new person with whom I talked a lot and made me aware of some important things to think about.

Finally, I set some good goals, I have good motivation to meet them. Everything goes in the right direction. Every day 80% of the day is sporting emotions, and if I don't, I help my parents at home. I don't even have time to open my computer. It is only after 10 PM when I don't want anything anymore. I can barely live now. I go for a walk with my dog. I'm glad I can take care of him. I spend time away from the computer and think of you every day. I would like to write every day.

I ordered a package for making earrings and it goes pretty well. I already have a few finished pairs and they look carefully made. I am gluing all this.

On Saturday I was outside all day without a telephone. I went to a place where we have another house and a field part. In this part I first gathered dandelion, and then I fought nettle. I wanted to gather. I dressed as for war and left. I was scared that there are vipers, worms and they can pop out at any moment. I didn't think about it, but later I was scared and looked funny. I was able to gather.

After returning, I tied nettle tufts and hung for drying. We also dried dandelion flowers in the sun and later in a special dryer. I want to make a good tea from nettles, and I'll make a facial tonic from dandelion.

How are you ? How do you feel ? ?

I will try to get back to writing, but I needed time for all this. I ordered a lot of clothes from the Internet and from Thursday they will be at my house and 5 pairs of shoes. Wish me good luck.









 

Ich begrüße herzlich,

Leider war ich einige Tage nicht hier.  Dieser Monat ist ein Monat voller Herausforderungen für mich. Ich denke viel über das Leben nach. Ich traf auch eine neue Person, mit der ich viel sprach und einige wichtige Dinge erkannte, über die ich nachdenken musste.

Am Ende habe ich mir gute Ziele gesetzt, ich habe eine gute Motivation, diese zu erreichen. Alles geht in die richtige Richtung. Jeden Tag sind 80% des Tages sportliche Emotionen, und wenn nicht, helfe ich meinen Eltern zu Hause. Ich habe nicht einmal Zeit, meinen Computer zu öffnen. nach  22 Uhr will ich nichts mehr zu tun . Ich kann jetzt kaum noch leben nach 22 und ich bin mude . Ich gehe mit dem Hund spazieren. Ich bin froh, dass ich auf ihn aufpassen kann. Ich verbringe Zeit außerhalb des Computers und denke jeden Tag an dich. Ich würde gerne jeden Tag schreiben.

Ich habe ein Paket für die Herstellung von Ohrringen bestellt und es geht ganz gut. Ich habe bereits ein paar fertige Paare und sie sehen sorgfältig aus. Ich klebe alles.

Am Samstag war ich den ganzen Tag ohne Telefon. Ich ging zu dem Ort, an dem wir ein anderes Haus und einen Feldteil haben. In diesem Teil sammelte ich zuerst einen Löwenzahn und kämpfte dann gegen Brennnessel. Ich wollte mich versammeln. Ich zog mich wie für den Krieg an und ging. Ich hatte Angst, dass es Vipern und Käfer gibt, die jederzeit herausspringen können. Ich habe nicht darüber nachgedacht, aber später bekam ich Angst und sah lustig aus. Ich konnte mich versammeln.

Nach meiner Rückkehr büschelte ich Brennnesselbüschel und hängte sie zum Trocknen auf. Wir haben auch Löwenzahnblüten in der Sonne und später in einem speziellen Trockner getrocknet. Ich möchte einen guten Brennnesseltee machen und ein Löwenzahngesichtsstärkungsmittel machen.

Wie geht's ? Wie geht es dir ?

Ich werde versuchen, wieder zu schreiben, aber ich brauchte Zeit für all das. Ich habe viele Klamotten aus dem Internet bestellt und ab Donnerstag werden sie bei mir zu Hause sein und 5 Paar Schuhe. Wünsch mir Glück.








Saúdo calorosamente

Infelizmente eu não estava aqui por alguns dias. Este mês é um mês desafiador para mim. Eu penso muito na vida. Também conheci uma nova pessoa com quem conversei bastante e reconheci algumas coisas importantes em que pensar.

No final, estabeleci bons objetivos, tenho boa motivação para alcançá-los. Tudo vai na direção certa. Todos os dias, 80% do dia é uma emoção esportiva e, se não, ajudo meus pais em casa. Eu nem tenho tempo para abrir meu computador. depois dos 22 eu não quero fazer nada. Eu mal posso viver depois das 22:00 e estou cansado. Vou passear com o cachorro. Estou feliz por poder cuidar dele. Passo um tempo fora do computador e penso em você todos os dias. Eu gostaria de escrever todos os dias.

Eu pedi um pacote para fazer brincos e está indo muito bem. Eu já tenho vários pares e eles parecem atenciosos. Eu guardo tudo.

Eu não tinha telefone o dia todo no sábado. Eu fui para um lugar onde temos outra casa e parte do campo. Nesta parte, peguei um dente de leão e lutei com urtiga. Eu queria me reunir. Vesti-me como para a guerra e fui embora. Eu temia que houvesse víboras e besouros que podem sair a qualquer momento. Não pensei nisso, mas depois fiquei com medo e pareci engraçado. Eu fui capaz de reunir.

Quando voltei, colei pedaços de urtiga e os pendurei para secar. Também secamos flores de dente de leão ao sol e depois em um secador especial. Eu quero fazer um bom chá de urtiga e fazer um tônico de rosto leitoso.

Como vai você?

Encomendei muitas roupas pela Internet e, na quinta-feira, elas estarão em minha casa e 5 pares de sapatos. Me deseje sorte.









 

 


Komentarze

  1. Wygląda na to, że zbiory sie udaly! Ja sie tak ubieram na buszowanie po lesie. Strasznie boję sie kleszczy i potem wyglądam jakbym miala w kosmos poleciec... albo przynamniej wyprowadzic sie na biegun :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę sobie zamówić trochę ciuchów w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Isso prova que é uma rapariga de coragem, que vai à luta, e nem as urtigas lhe fazem comichão. Nem as cobras a amedrontam mais. Por vezes sabe bem descobrir em nós certas facetas que, n em nós próprios, conhecíamos.
    .
    Uma noite feliz
    Cuide-se

    OdpowiedzUsuń
  4. Most Excellent Goals - Looking Forward To The New Earrings - Stay Strong

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  5. Querida amiga, aí tem Urtiga? Poderia fotografar um pé de Urtiga e me mostrar?
    Vi Urtiga, que queima muito, quando era criança. Nunca mais vi.
    Vi pedindo para as pessoas que encontrarem Urtiga, me mostrar.
    Chá de Urtiga serve para que?

    E dente de Leão, também não conheço.
    Posso pegar fotos aqui pela internete. Mas vê eles nas suas fotos vai ser mais real.
    Beijo,
    Liliane

    E dente

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, widzę że mimo wszystko masz pracowity czas.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałuje, że u siebie nie mam żadnego sprawdzonego miejsca, w którym mogłabym zbierać zioła. Pozostaje mi tylko mięta z ogórka od cioci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie sobie zrobic detoks od telefonu :) Ni jestem ciekawa tych ciuchów :D Ja ostatnio też zamówiłam i większość prawie pasuje haha :P Udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Norbert Weisner15 maja, 2020 17:18

    Theres this place called John Lobb where they charge £1000 for a pair of shoes.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oi! Eu também sumi um pouco de circulação. Não estava com vontade de escrever. Essa situação mundial, em muito nos incomoda. Tenha um bom fim, de semana. Beijos.

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś mi się wydaje, że ze wsią ci do twarzy :-) Mnie też pochłonęło życie w realu i ledwie znajduję czas by włączyć laptopa, czasami dopiero po 19 siadam przy biurku ale jestem wtedy dość znużona i mam ochotę już tylko na serial albo książkę. Bo tak jak piszesz, ciągle jest coś do zrobienia poza domem. Sezon ogrodowy. No i od początku maja mam szczeniaka, który wymaga naszej obecności :-) Pokaż może te kolczyki na blogu, aż jestem ciekawa, co wymodziłaś :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa tych kolczyków! Też kiedyś robiłam swoją biżuterię ;) 5 par butów? ale szalejesz! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki detoks od komputera i mediów też jest dobry. Ja sama czasem go potrzebuję, odstawiam wszytko i idę na spotkanie z przyrodą. Powodzenia w robieniu kolczyków i powrocie do pisania :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Robienie kolczyków, to musi być odstresowujace

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyzwania są po to,by je pokonać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieję, że pochwalisz się tymi kolczykami na blogu? ;) jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter