Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Już w domku

Witam serdecznie,
Dzisiaj wróciłam do domu do rodziców . Nie wiadomo jak długo tutaj będę . Chciałabym jak najdłużej . Nie mogłam się doczekać kiedy tu będę. Tęsknię za rodzicami kiedy długo się nie widzimy. ... 
 Rano pakowałam się i sprzątałam, a później spacerowałam po okolicznych wioskach. 
Następnie zastanawiam się czego mi brakuje do biznesu i zaczynam robić próbne elementy . Wymyśliłam że same zrobimy paletkę do  kolczyków z kartoników, a kolejne sama chciałabym zrobić opakowania. Więc dzisiaj próbowałam i podoba mi się.  Co sądzicie o takim opakowaniu ? ? 
Babka była bardzo dobra w smaku, ale zrobiłam kolejną hahaha. Naprawdę mi się podobało. 
Jednak smutno mi bo się postaram ale nikt nie pochwalił... Dowiedziałam się tylko że za dużo cukru w niej jest ... Dałam 3/4 szklanki i trochę miodu . 
Kupiłam droższe czekoladki bo bardzo mi zależało żeby było miło i fantastycznie , ale dowiedziałam się że ja j za dużo słodyczy. 
Od dłuższego czasu mało płakałam lub ani trochę . Dzisiaj 1.5 godziny. Nie mam dobrego humoru. Nie wiem co mam ze sobą zrobić.  Czuję się bardzo dziwnie psychicznie. 



I warmly welcome,

Today I came home to my parents. It is not known how long I will be here. I would like as long as possible. I couldn't wait to be here. I miss my parents when we don't see each other for a long time. ...

 In the morning I packed and cleaned, and then in my city at 16.00 walked around the surrounding villages.

Then I wonder what I miss for business and start doing test items. I came up with the idea that we will make a palette for earrings out of cardboard boxes, and another one thing  I would like to make packaging. So today I tried and I like it. What do you think about this packaging? ?

Grandmother cake  had a very good taste, but I made another hahaha. I really enjoyed it.

However, I am sad because I will try but no one bragged ... I just found out that there is too much sugar in it ... I gave 3/4 cup and some honey.

I bought more expensive chocolates because I really wanted it to be nice and fantastic, but I learned that I am eating  too many sweets.

For a long time, I didn't cry a bit or even a little. Today 1.5 hours. I don't have a good mood. I don't know what to do with myself. I feel very strange mentally.




Hallo,

Heute bin ich  nach Hause gekommen. Es ist nicht bekannt, wie lange ich hier sein werde. Ich möchte so lange wie möglich. Ich konnte es kaum erwarten, hier zu sein. Ich vermisse meine Eltern, wenn wir uns nicht lange sehen. ...

Am Morgen packte und putzte ich und ging dann um 16.00 Uhr durch die Stadt in den umliegenden Dörfern.

Dann frage ich mich, was ich im Geschäft vermisse und beginne Testpersonen zu machen. Ich hatte die Idee, aus Ohrringen eine Papppalette zu machen und noch etwas, was ich gerne in der Verpackung machen würde. Also habe ich es heute versucht und es gefällt mir. Was denkst du über dieses Paket? ?

Omas Kuchen hatte einen sehr guten Geschmack, aber ich habe noch einen gemacht, hahaha. Ich habe es wirklich genossen.

Ich bin jedoch traurig, weil ich es versuchen werde, aber niemand rühmt  ... Ich habe gerade herausgefunden, dass zu viel Zucker darin ist ... Ich gab 3/4 Tasse und etwas Honig.

Ich habe teurere Pralinen gekauft, weil ich wirklich wollte, dass sie schön und fantastisch sind, aber ich habe gelernt, dass ich zu viele Süßigkeiten esse.

Ich habe lange nicht ein bisschen geweint. Heute 1,5 Stunden. Ich habe keine gute Laune. Ich weiß nicht, was ich mit mir anfangen soll. Ich fühle mich mental sehr seltsam.






Olá

Eu voltei para casa hoje. Não se sabe quanto tempo vou ficar aqui. Eu quero o maior tempo possível. Eu mal podia esperar para estar aqui. Sinto falta dos meus pais quando não nos vemos por muito tempo. ...

De manhã, arrumei as malas e limpei, e depois fui para as aldeias vizinhas às 16:00.

Então me pergunto o que sinto falta nos negócios e começo a fazer testes. Tive a ideia de fazer um palete de papelão com os brincos e gostaria de fazer outra coisa na embalagem. Então eu tentei hoje e gostei. O que você acha deste pacote? ?

O bolo da vovó tinha um gosto muito bom, mas eu fiz outro, hahaha. Eu realmente gostei.

No entanto, estou triste porque vou tentar, mas ninguém elogia ... Acabei de descobrir que há muito açúcar ... Dei 3/4 de xícara e um pouco de mel.

Comprei chocolates mais caros porque realmente queria que fossem lindos e fantásticos, mas aprendi que como muitos doces.

Não choro há muito tempo. Hoje, 1,5 horas. Não estou de bom humor. Não sei o que fazer comigo mesma. Eu me sinto muito estranho mentalmente.


















Komentarze

  1. My jutro jedziemy do moich rodziców na cały weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  2. That garden looks so cosy and magical.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jennifer Croissant02 maja, 2020 16:38

      And that little purse with the rose is cute.

      Usuń
  3. ja byłam u narzeczonego wczoraj, był grill, dużo jedzenia i picia:) a dziś odpoczywanko:D mam ciasto zamiar piec, ale to dopiero na wieczór:) Twoja babka wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Quando você não encontrar comentários meus aqui, lembre-se que foi a dificuldade de envia-los.
    Mas eu leio tudo que você escreve.
    Seus pais e avó devem está feliz com você voltando para casa.
    Gostei de ver a foto da aldeia.
    Esse é o estilo de fotografia que gosto de ver.
    Beijo, minha amiga linda.
    Liliane

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne i apetyczne ciasto. Nie martw się tym, że ktoś kręcił co nieco nosem. Niektórzy czasami wolą mniej słodkie, a Ty zrobiłaś po prostu inną wersję. No i przypominam, że babka wygląda naprawdę zachęcająco. Następnym razem najwyżej spróbujesz przygotować coś z innymi proporcjami, jeśli chodzi o składniki. A co do gorszego nastroju, swoje może robić też pogoda, bo nie sprzyja szerokiemu uśmiechowi. U mnie np. nadal jest smętnie na dworze. Mam nadzieję, że wkrótce humor Ci się poprawi. Trzymaj się. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Elvis Presley02 maja, 2020 15:05

    Wesola, what's your favourite "Kid Creole and the Coconuts" number ?.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesola komorka02 maja, 2020 15:09

    "Geena, Geena, hes just a ski-instructor" of course ! ! !.

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu wszędzie dobrze, ale w rodzinnym domu najlepiej. A babeczka wygląda naprawdę smakowicie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że jesteś u rodziców. Trzeba się trzymać razem jeśli tylko można, ja za swoimi też tęsknię. Śliczne opakowania, a czasem duża ilość cukru jest potrzebna zwłaszcza na gorsze dni. Przytulam mocno, choć mogę tylko wirtualnie. Czasem też tak mam, muszę się wypłakać nawet bez powodów, lub znajdę jakiś błahy, czasem trzeba się z tym przespać a na drugi dzień znów wstanie słońce. Jeśli będziesz potrzebowała pogadać daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, że jesteś już z rodzicami :) W tych czasach rodzina obok to największy skarb :) Ciesz się jak najdłużej obecnością w swoim rodzinnym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach ten humor to jak majowa pogoda. Słońce miesza się z deszczem jak uśmiech ze łzami. Ale pamiętaj, że efektem bywa tęcza więc trzeba szukać jasnych stron! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter