Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Kolczyki



Witam serdecznie,

Jestem ciekawa co tam u Was? Codziennie o Was myślę i pamiętam, jednak chwilowo robię wiele rzeczy. Powiedzmy, ze również mam detox od Internetu i komputera haha. Bardzo tęsknię za moją pracą. Polubiłam pracę z klientami. Jeszcze nie otworzyliśmy Aquaparku. Polska gospodarka powoli jest odmrażana. Czy Wy już wracacie do siebie ? ? Jak tam wasze figury ? ? U mnie trochę lepiej, ale jeszcze nie jest tak jak bym chciała. Codziennie ćwiczę. Dzisiaj nawet ćwiczyłam na moim ogrodzie.

Brakuje mi mojego życia. Hahaha Słuchajcie, chciałam założyć instagram ale bez dodawania zdjęć napisałam WesołaKomorka i już kilka osób dodało mnie do obserwowanych i ja się pytałam skąd wiedzieli, że ja to ja haahah . Tak, bo było napisane Wesoła Komórka yeah !

Pytaliście mnie jak idą moje prace nad kolczykami. Tak, czytam wszystko co piszecie do mnie na poczcie, jakie piszecie komentarze i zawsze z chęcią wszystko czytam. Dziękuję Wam kochani, że jesteście ze mną.

Uważam, że moje projekty kolczyków są naprawdę piorunujące. Robienie kolczyków i innej sztuki sprawia mi radość. Zawsze marzyłam o tym, żeby rozwijać się w tym. Niestety nie było na to za dużo czasu. Zawsze coś innego. Ja mogłabym nosić wszystkie pary kolczyków. Wybrałam sobie jedne i noszę od tygodnia i nie uczulają mnie. Od czerwca zacznę je sprzedać. Cena jednej pary to 20 zł plus przesyłka. Myślę, że uda mi się stworzyć niesamowitą kolekcję biżuterii i rozwinąć biznes. Od czegoś trzeba zacząć.

Wczoraj miałam dość sporo ankiet do uzupełnienia z różnych stron, na których jestem zalogowana. Udało mi się zdobyć wiele wspaniałych nagród systemowych. Następnie mogę je wymienić na prawdziwe – pieniądze, bony do sklepów albo pomagać. Wczoraj postanowiłam zasadzić kolejne drzewo w Zambii. Sprawia mi to radość. Mam już dwa drzewa w Zambii. To wspaniałe uczucie. 


















I warmly welcome,

I'm curious, how are you? I think and remember about you every day, but I do a lot of things for now. Let's just say that I also have a detox from the Internet and computer haha. I miss my job very much. I liked working with clients. We haven't opened the Aquapark yet. The Polish economy is slowly being defrosted. Are you coming back to yourself yet? ? How are your gym? ? I'm a little better, but it's not what I would like yet. I exercise every day. I even practiced in my garden today.

I miss my life. Hahaha Listen, I wanted to set up an instagram but without adding photos I wrote WesołaKomorka and already a few people added me to the watched and I was asking how they knew that I was haahah. Yes, because it was written Happy Cell yeah!

You asked me how my work on earrings is going. Yes, I read everything you write to me at the post office, what comments you write and I always read with pleasure. Thank you, beloveds, that you are with me.

I find my earring designs really staggering. I enjoy making earrings and other art. I have always dreamed of developing myself in it. Unfortunately, there was not much time for this. Always something different. I could wear all pairs of earrings. I chose one and have worn it for a week and do not sensitize me. From June I will start selling them. The price of one pair is 20 PLN plus shipping. I think I can create an amazing jewelry collection and grow my business. You have to start somewhere.

Yesterday I had quite a few surveys to complete from various sites on which I am logged in. I have won many great system awards. Then I can exchange them for real - money, shopping vouchers or help. Yesterday I decided to plant another tree in Zambia. It makes me happy. I already have two trees in Zambia. It's a great feeling.

















 

Ich begrüße herzlich,

Ich bin neugierig, wie geht es dir? Ich denke jeden Tag an dich und erinnere mich an dich, aber ich mache vorerst viele Dinge. Nehmen wir an, ich habe auch eine Entgiftung aus dem Internet und einen Computer, haha. Ich vermisse die Arbeit wirklich. Ich habe gerne mit Kunden gearbeitet. Wir haben den Aquapark noch nicht geöffnet. Die polnische Wirtschaft wird langsam aufgetaut. Kommst du zu dir zurück? ? Wie geht es deinem Fitnessstudio? ? Ich bin ein bisschen besser, aber ich würde nicht wollen. Ich übe täglich. Ich habe heute sogar in meinem Garten geübt.

Ich vermisse mein Leben. Hahaha Hören Sie, ich wollte ein Instagram erstellen, aber ohne Fotos hinzuzufügen, schrieb ich WesołaKomorka und bereits einige Leute fügten mich der Uhr hinzu und fragten, woher sie wüssten, dass ich haahah bin. Ja, weil Happy Cell ja sagt!

Sie haben mich gefragt, wie meine Arbeit an Ohrringen verläuft. Ja, ich lese alles, was Sie mir bei der Post schreiben, welche Kommentare Sie schreiben und ich lese immer gerne. Danke, Geliebte, dass du bei mir bist.

Ich finde meine Ohrringdesigns wirklich atemberaubend. Ich mache gerne Ohrringe und andere Kunstwerke. Ich habe immer davon geträumt, mich darin zu entwickeln. Leider blieb dafür nicht viel Zeit. Immer etwas anderes. Ich könnte alle Paar Ohrringe tragen. Ich entschied mich für eine und trug sie eine Woche lang und sensibilisierte mich nicht. Ab Juni werde ich sie verkaufen. Der Preis für ein Paar beträgt 20 PLN zuzüglich Versandkosten. Ich denke, ich kann eine erstaunliche Schmuckkollektion erstellen und mein Geschäft ausbauen. Du musst irgendwo anfangen.

Gestern musste ich viele Umfragen von verschiedenen Seiten ausfüllen, auf denen ich angemeldet bin. Ich habe viele großartige Systempreise gewonnen. Dann kann ich sie gegen echtes Geld, Einkaufsgutscheine oder Hilfe eintauschen. Gestern habe ich beschlossen, einen weiteren Baum in Sambia zu pflanzen. Es macht mich glücklich. Ich habe bereits zwei Bäume in Sambia. Es ist ein tolles Gefühl.







Saúdo calorosamente

Estou curioso, como vai você? Penso em você todos os dias e lembro de você, mas faço muitas coisas por enquanto. Digamos que eu também tenha desintoxicação na Internet e um computador, haha. Eu realmente sinto falta do trabalho. Eu gosto de trabalhar com clientes. Ainda não abrimos o parque aquático. A economia polonesa está derretendo lentamente. Você está voltando para si mesmo Como está sua academia? ? Estou um pouco melhor, mas não o faria. Eu pratico diariamente. Eu até pratiquei no meu jardim hoje.

Sinto falta da minha vida. Hahaha Ouça, eu queria criar o Instagram, mas sem adicionar fotos, escrevi Wesolakomorka e algumas pessoas me adicionaram ao e perguntaram como elas sabem que eu sou Haahah. Sim, porque o Wesoła Komórka .

Você me perguntou como meus brincos funcionam. Sim, eu leio tudo o que você escreve para mim em um post, quais comentários você escreve e eu sempre gosto de ler. Obrigado, amado, que você está comigo.

Acho meus desenhos de brinco de tirar o fôlego. Eu gosto de fazer brincos e outras obras de arte. Eu sempre sonhei com desenvolvimento. Infelizmente, não havia muito tempo para isso. Sempre algo diferente. Eu poderia usar todos os pares de brincos. Eu escolhi um e usei por uma semana e não me sens. O preço de um par é de 20 PLN mais os custos de envio. Acho que posso criar uma incrível coleção de joias e expandir meus negócios. Você tem que começar de algum lugar.

Ontem tive que preencher muitas pesquisas de vários sites nos quais estou registrado. Eu ganhei muitos ótimos prêmios do sistema. Então eu posso trocá-los por dinheiro real, cupons de compras ou ajuda. Ontem decidi plantar outra árvore na Zâmbia. Isto me faz feliz. Eu já tenho duas árvores na Zâmbia. É uma sensação boa.



















































Komentarze

  1. Moja figura teraz z pewnościa lepiej niż po pierwszym miesiacu kwarantanny. Kolczyki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa rzecz z tymi drzewami w Zambii. Zainteresowałaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Os brincos são sem dúvida muito bonitos. Pura e sedutora arte manual
    Logo logo iniciar-se-á o trabalho como antigamente. Tenhamos fé e paciência.
    .
    Bom fim de semana
    Proteja-se

    OdpowiedzUsuń
  4. Olá! Aqui as coisas ainda estão um pouco tumultuadas. Muitas brigas politicas , mas vamos levando a vida. Em minha cidade, as lojas abrirão e o uso das mascaras e´obrigatório. Estive ausente por alguns dias, e igual a você, estou de volta. Os brincos são lindos. Grande beijo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki nie w moim stylu, ale lubię, gdy taka praca sprawia komuś radość. To najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eu prefiro brincos pendurados mas algumas vezes, esse estilo de brinco são necessários.
    beijo,
    Liliane

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolczyki tworzysz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne te kolczyki, zwłaszcza te niebieskie z motylkami w środeczku. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Najładniejsze kolczyki sowy ze wszystkich twoich pięknych kolekcji kolczyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Norbert Weisner28 maja, 2020 13:45

    Those butterfly ones are quite cool.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe kolczyki i wisiory :) tak jak mówisz, od czegoś trzeba zacząć :) ja też staram się ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolczyki i wisiory. Bardzo mi się podobają! :) Super, że nie marnujesz czasu, rozwijasz się i realizujesz pasje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe hobby sobie znalazłaś Wesoła :) Kolczyki i wisiory super!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne kolczyki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter