Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Raz marchewkę, raz buraczeki codziennie nowy smaczek! - cytat z strony intenretowej

Witam serdecznie, 
Posty najpiere będą publikowane w języku polskim, a pozniej będzie aktualizacja na inne języki. Najlepiej pisac odrazu we wszystkich zaplanowanych jednak nie zawsze mi to wychodzi. Bardzo za Wami tesknie ale mialam burzliwy czas. Przez Pandemie dyzo sie działo u mnie. Spedzalam czas bardziej dlaeko od komputera i komórki. Moje życie jak lazdego z Was wygladalo inaczej. Wszystko do tej pory na nowo sie uklada. To był dobry czas na nowe podejście do życia. 
U mnie zmienilo sie wszystko. Przez czerwiec starałam się zrobic porzadki w pokoju. Udało mi się wurzucic wiele niepotrzebnych rzeczy . Kazdy pewnie ma nawyk gromadzenia rzeczy które sie przydadzą a nigdy nie zostaną uzyte. Czasami mamy.do tego sentymenty,  czasami są to pamiątki a czasami gromadzimy z tego powodu ze szkoda nam wyrzucic. Ja tak mam ze nie lubie wyrzucać. Ale mialam odwagę na kapitalny remont wmoim życiu i juz wszysko bedzie zupełnie inaczej. Całe życie przewróciło się do góry nogami.  Mam nowe plany i zmieniam wiele rzeczy. 
Wszystko idzie do przodu i jestem pod wrażeniem. 

Juz 1.07 ide do lekarza w związku z lipodemia ;) . Cieszy mnie to ze zacznę cos z tym robic.
Hahaha. Pani w rejestracji w szpitalu byla niemiła ze podczas rejestracji doprowadziła pewna osobr do placzu i byl stres w ustaleniu daty.  Nie podoba mi się bycie niemiłym dla kogos kto nic złego nie zrobił. Awantura o nic z obca osoba. Nie ma to dla mnie sensu. 


Kupilam z internetu bardzo fajna wyciskarke wolnoobrotową.  Jestem z niej szczecliwa. Mialam sokowirowke ale niestety została popsuta. Szczerze nie ma co porównywać. To co mam teraz jest idealne. 
Teraz poznaje nowe smaki ;) .  Wcześniej pilam sok z marchewki i jabłka a teraz codziennie nowe smaki. Jest cicha i tworzenie nowych kompozycji sprawia mi naprawde przyjemność;) . Dzisiaj maialam isc do pracy na 4.00 i robilam przed pracą o 3 soczek marchewkowy i ojej czuje sie cudownie i taka porcja witamin na snaidanie umili każdemu dzien. 
Wyciskarka jest cudowna, mozna wyciskac sok z liści ;) . Szukałam czegos takiego kilka dni i kilka godzin dziennie. W końcu trafiło się takie cudo. Pierwszy raz wypilam z niej tak cudowny sok, smak jest idealny. Nigdy w zyciu mie pilam lepszego soku. 
Polecam spróbować wyciskarke wolnoobrotowa kazdemu smakowszowi ;) . Moje zycie dzoeki temu jest lepsze hahahaha. 





 

Komentarze

  1. Taka wyciskarka często przydaje się w domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. dentro do mau existe sempre algo de bom. Como as limpezas por exemplo
    .
    Saudações amigas

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeżo wyciśnięty sok z owoców - nic lepiej nie smakuje.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię soczki, zawsze robię��

    OdpowiedzUsuń
  5. Suco de laranja? Orange juice?
    Kiss,

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie takie generalne porządki w domu są takim swego rodzaju nowym etapem w życiu ? Przyznam, że wyciskarka wolnoobrotowa mi się marzy od dawna

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za nową droge zycia :D porzadki to swietny poczatek. Mniaaam, te soczki... :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter