Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

25.07 Sposoby zarabiania przez internet









Witam serdecznie, 
Dzisiaj napiszę o moich znanych sposobach zarabiania przez internet. 
Ja osobiście jestem na początku tej drogi, poniewaz nie mialam żadnych planów na siebie. Dopiero sie uczę i rozwijam. 
Dopiero teraz mam teoche odwagi na robienie to czego chce, chociaż jeszcze jeszcze brakuje. Idzie coraz lepiej.  Dopiero teraz staram się wszystko ułożyć jak trzeba. 
Duzo pracuje nad zmianami wiec jestem srednio dostepna, ale wszustko sie udkłada na donrej drodze. 

1.  Ankiety 
Bardzo dobrym sposobem są ankiety internetowe. Jesli spełniamy kryteria grupy docelowej mozemy przystąpić do badań ankietowych. Za kazda ankietę otrzymamy punkty, a jeśli nazbieramy ich duzo to pozniej mamy mozliwosc wymiany punktów na prezenty albo na gotówkę. Platformy są międzynarodowe i czasami zbieramy płatnosći w dolarach. 
Musimy spełnić prog punktowy aby móc wymienić to na pieniążki. Czas oczekiwania jest rozny i trzeba mieć na to na uwadze. 


Ysense 
https://www.ysense.com/?rb=77526855
 Za samo zarejestrowanie sie otrzymujemy 0,5 dolara 


Univox 
https://www.univoxcommunity.com/Account/Join?ref=4ZakKG+pIG7+n39ZKdmvHQ==&aid=3

Ten program bardzo mi się podoba, jest przejrzysty i nawet jak nie pasujemy do grupy docelowej otrzymujemy punkty 


Opinie 
https://rejestracja.opinie.pl/zapros.htm?u=76883203

Przejrzysty panel, bardzo mi się podoba 

Panel Ariadna 
http://panelariadna.pl/register?ref=988510693

Ten panel oferuje zbieranie punktów, a następnie mamy możliwosc wyboru nagrody rzeczowej. Magrody są atrakcyjne i warto zbierać na nie punkty. Od książek po profesjonalne sprzęty kucharskie 

Let Shops 
Po zareskertowaniu sie na tej aplikacji i dokonaniu zakupu ma niej otrzymamy zwrot kilka procent, ale jeśli robimy czesto zakupy to sie opłaca i zalezy od wysokości kwoty na jaką robimy. 

https://letyshops.com/soc/sh-1/?r=13169346





2. Bardzo dobre są wspolprace, jednak bardzo ciężko jest sie wybić i pokazać
 Trzeba dbac o swoje strony i kontakty z ludzmi. Nawazeniejsze to być prawdziwym i kochać robic to co się lubi i spełniać swoje marzenia jednocześnie. Najlepiej pokazywac na blogach swoje sukcesy. 

Ja zaczelam wspolprace z sklepem demanfing store. Od kolejnwgo miesiąca bedzie to akttwniejzza wspolpraca na stale. 


Dodatkwoo podoba mi się storna reachablogger. 
To jest platforma wspólprac. Dla osób, które aktywnie prowadza swoje strony maja szanse na atrakcyjne wspolprace. Warto dbac o swoje media. 
Jest prezentowany katalog ofert i kazdy zarejestrowany moze zgłosić swoją ofertę. Jesli mamy predyspozycje to platforma jest idealna. 


https://panel.reachablogger.pl/blog/https-szczesliwekomorki-blogspot-com-m-1

Oczywiście jeśli ktoś ma jakieś.hobby, jest w czymś dobry i potrafi sprzedawac to fajnym pomysłem jest sklep. Ja kiedys go zrobie jak moje produkty beda jeszcze lepsze. Juz mam zestaw do sprzedazy ale chcialabym wszystko udoskonalic na bardziej profesjonalne. Juz moge sprzedwac, ale też chce rozwijac swoja sprzedaz np o listy logo i dodatki ;)

Kiedys chcialabym stworzyc własny warsztat pracowniczy i marze o nim od dziecka ;) 
 Jesli ktos jest komunikatywny to zarobi spory hajs bo da się tylko trzeba być aktywnym i aby czulo sie od nas szczerosc. 

Jakie Wy znacie ??? 






Komentarze

  1. Dziękuję za odwiedziny. Udanej współpracy życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zyczę owocnej współpracy. Z takich form jak ankiety czy wystawianie opinii nie korzystam bo wymaga to bardzo dużo czasu a "wypłata" raczej jest niewielka ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Natalio - wesoła dziewczyno ! Brawo ! Widać, że szybko się uczysz i szybko rozwijasz. Podejrzewam, ż jeszcze nie raz nas zaskoczysz. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mile slowa
      Zapraszam na instsgram
      @wesolakomorka

      Usuń
  4. Zarabiam pracując na etacie, czas wolny poświęcam na hobby. Szkoda mi czasu na szukanie możliwości zarabiania w internecie:-) Dziękuję za odwiedziny, życzę powodzenia i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter