Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Czy wierzysz w horoskopy?







Witam serdecznie, 
Oczekujcie dzisiaj odemnie postu, ale chciałam się pochwalić przepyszną sałatką na kolacje oraz nowy naszyjnik ;) Zdjecia robione telefonem, a takie fajnie ;)





Dzisiaj mam pytanie, 
Czy wierzycie w horoskopy i z jakiego jestescie znaku zodiaku ? Chcialabym poznac Wasze zdania na te tematy. Ponoć kazdy znak zodiaku ma określone cechy, energie nadane danej osobie pod względem daty urodzenia. 
 Ja jestem urodzona w listopadzie i jestem Skorpionem. Bardzo lubie moj znak zodiaku o cechy do niego przypisane. Czuje sie dokaldnei jak on. Lubie kąsać hahahah. 
Jesien i listopad ma dla mnie magiczne odzwierciedlenie i dokładnie wedlug mjie paduje do Skorpiona bo on wedlug mnie ukrywa sie w ciemnościach i nie lubi być zauważalny aby złapać ofiarę, jest mściwy i charakterny. Po mnie duzo dzeczy nie widać ale dosc czesto prscuje nad tym zeby opanować swoje emocje. Ale Co sobie pomysle.to sobie pomysle. Wiedzę w znaki zodiaku, ale nie wierzę w to co piszą w internecie badz w gazetach horposkop dzienny lub tygodniowy. W to, ze ktos prowadzi kanal tarot i z kart mowi co może sie wydarzyć jest trochę prawdopodobne ale i tak to nie jest na 100 % przyszłość. Nie jestesmy w stanie przewidzieć tego co się stanie. Mysle, ze mozemy sspolpracowac z energiami i od tego zależy nasza przyszłość. Nie od tego, co ktos powie.  Wszystko zależy od Nas. Wierzymy w to co inni powiedzą i bierzemy za bardzo do siebie i to co w glowie to w rzeczywistości. 
Nigdy w życiu nie bylam u wróżki. A Wy byliście??? 
Jestem ciekawa i jestem ciekawa. Ponoc sa osoby peawdziwe z takim darem i chodzi mi wlasnie o prawdizwe.osoby a nie udawane co naciągają. Co sądzicie o nich ??? 




Komentarze

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter