Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Coaching

Witam serdecznie, 
Dzisiaj chcialam nawiazac do tematu coachingu. Na studiach mialam zajecia coaching i mentoring. Uczyliśmy się jak wyznaczać cele. To sa bardzo przydatne zajęcia do zycia. Teraz jest taki zawod jak Coach. A wiecie na czym on polega ? Na tym ze jedna osoba zaczyna wierzyc w nasza zmianę i Nas motywuje do zmiany. Zamiast my sami wierzyc w to ze nam się uda, potrzebujemy innych osób abyśmy zaczęli wreszcie żyć. 
Na spotkaniach z coachem przeracowujemy wszystkie lęki i szukamy szczescia w głębi naszego ciała. Zastanawiamy się co czyni Nas szczęśliwym oraz co powinniśmy robic zeby się tak czuc. 
Niestety bardzo często chpdzimy nieszczeliwi z głupich podowow a nie zauważamy tego co może dać nam ogromna radosc. 
Taki zawod Mentora życiowego jest na topie. Okazuje się ze bardzo duzo ludzi potrzebuhe takiego wsparcia. Niestety wiecej ludzi jest takich, którzy potrafią tylko krytykować i rzadko kto potrafi nas wspierać. 
Bardzo podoba mi się zasada WJM poznana w wcześniejszej prscy. Mowi o na o tym ze Wszystko Jest Mozliwe. I tego się trzymajmy myszki kochane ;) 
Wierzmy, dzialajmy i osiagajmy swoje cele ;) 
Ja właśnie zamierzam cos zmieniac. 

Chce schudnąć i staram się pic kawe bez mleka i bez cukru, chociaż dla mnie to trudne ale ponoć taka najzdrowsza. Musze sie przekonać. 
Codziennie cos zmieniajmy w swoim życiu 




Komentarze

  1. Bom dia:- Que os treinos corram bem
    .
    Bom fim de semana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Delícia de blog!
    Bjins entre sonhos e delírios

    OdpowiedzUsuń
  3. Może codziennie dawaj coraz mniej mleka i cukru, aż w końcu nie zauważysz kiedy już w ogóle nie bedziesz używać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawa bez mleka i cukru kest najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam, że wszystko tkwi w głowie. Warto więc pozytywnie myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele problemów sami sobie stwarzamy i potem cały świat jest be, wszystko pod górkę i w ogóle beznadzieja. takie wsparcie otworzy oczy i zmobilizuje, zwłaszcza kiedy samemu tak trudno się podnieść z podłogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w moim tragicznym przypadku, to nawet coach nie pomoże :D jeśli się sama nie zmotywuję, nie zaplanuję, to niestety nic z tego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten coach to całkiem fajny zawód. Słyszałam o tym w jakiejś audycji. Warto wspierać i motywować innych, nie oceniać lecz doceniać. Bardzo ładnie o tym na
    napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. entuzjazm w osiągnięciu czegoś, co można osiągnąć zgodnie z twoimi życzeniami, pozdrowienia z Indonezji na wszystko

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas na studiach na krakowskim AWFie była nawet taka specjalność jak coaching, ale to chyba jednak nie dla mnie, tzn. nie byłabym dobrym coachem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. To mądre podejście . Ponoć ja dobrze motywuje ludzi do działania . Ale coaching to jednak coś skomplikowanego

    OdpowiedzUsuń
  12. Racja, warto zmienić coś codziennie w sowim życiu. Mnie brakuje właśnie tej samodyscypliny...

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim coachem jest dla mnie najbliższa rodzina. Wspólnie sie wspieramy , motywujemy siebie nawzajem i wierzymy w siebie. Bardzo podoba mi sie wspomniana przes Ciebie zasada WJM . Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem mi brakuje samodyscypliny,ale już kilka rzeczy zrobiłem :) czas na kolejne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter