Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Demanding store

Hej hej 
Od dzisiaj zostałam Ambasadorem Marki Demnading store. W kolejnym miesiącu zaprezentuje Wam ich produkty. 
https://demandingstore.com/
Na tej stronie można kupić biżuterię dodatki  oraz ubrania. Jestem cieakwa jakiej jakości będą produkty. A Wy ??? 
Wstępnie wybrałam pierścionek jaki mnie zachwycił ;), dostałam kod zniżkowy na ten zakup. W nastepnym miesiacu bede mogla pozwolić sobie coś zakupić i bede mogla wydać opinie ;) . Ceny w sklepie są podawane w $ . 
Jestem ciekawa czy Wy znacie ten sklep i czy ktoś z Was tam coś kupił? 
Trzeba probowac różnych rzeczy i warto dzielić się opiniami. 



Komentarze

  1. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie ale gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Jestem ciekawa ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Parabéns. Que tudo corra bem.
    .
    Um dia feliz
    Cumprimentos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym sklepie , ciekawa jestem co mają w swojej ofercie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie :-) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam ale gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter