Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Jak reagowac na negatywne opinie marki






Witam serdecznie, 
Dzis troszkę później niż ostatnie dni. Szukałam inspirscji na jakieś tematy. 
Słuchacie mojej historii. Jakiś czas temu odiwedziłam pewną restaurację. 
Bylam na wycieczce z osobą towarzyszącą i mielismy wspólnie spedzic milo czas. Na obiad wybraliśmy się przejadzem do znanej reastauracji, ale nie nocowaliśmy tam. Obiekt zadbany, ładny taki jak uwielbiam styl. Celem wyjazdy była rocznica. To bylo jakiś czas temu, ale zapamietlaam ten wyjazd bardzo dobrze. Ostatnio postanowilam wrocic pamięcią do niego i napislalam co czuje w opinii. Wiecie co mnie spotkało?? 
W odpowiedzi napisali ze jestem z konkurencji i ze chce zepsuć im reputację i ze wyciągna wnioski. 
Nic z tego nie rozumiem. Czasami trzeba uważać z wrażliwością właścicieli firm. 
Standardowo jak pisze megatywna opinie to dzwonią do mnie i pytają co się stało i prowadzimy mile rozmowy i zawsze jakos sie dogadujemy. 
Zawsze najpierw sprawdzają kto pisze opinie, a nie zarzucają ze jestem z konkurencji. Chcialabym prowadzic obiekt hotelarski i restauracje kiedys ale jeszcze tego nie zrobilam, ale juz jestem konkurencja. 
Poprostu jestem zaskoczona. 
Kazdy ma prawo ooisac swoje wrazenia. 

Czasami mysle o miejscach w których bylam dawno. Pamietam jak pracowlaam w.jensym hotelu 5 lat temu i dzisiaj moglabym napisac jakie mialam wtedy wrazenia. 

Na negatywne opinie nalezy reagowac, ale tak żeby pozostawić pozytywne wrazenia po sobie i zeby kednak budować pozytywny wizerunek marki, najlepiej poprosić o kontakt zwrotny i mozna porozmawiac z niezadowolonym klientem co było niejasne o wtedy mamy pewność jaki to był klient. 
Nigdy nie nalezy unosić się emocjami. 
To one powodują największe szkody. 
Jako osoby, które prowadzimy firmę musimy mieć regulamin, ale też taki zeby był dla dobra klientów. 
Abysmy nie naciągali swojego regulaminu, a każdy z nas hylby zadowolony. 
Czasami opinie.sa wazne, poniewaz nie jesteśmy idealni caly vzas, kazdy popelnia błędy. Zdarza się tak, ze jako pracodawcy zatrudniamy zle osoby i nie sprawdzamy jakości ich pracy. A może faktycznie ktos z obsługi byl niemily danego dnia. Jako właściciele nie sprawdzamy tego, a chcielibyśmy mieć jaknajwyzsza jakość obiektu. Niestety trzeba dbac o kazdy szczegol sie liczy. Pierwszy kontakt klienta jest z obsługą. Właściciele nie są w stanie skontaktowac sie z klientami i nie wiedzą co robi obsługa wiec nie zawsze negatywne opinie wynikają ze złośliwości albo z czegos innego. 

Czlowiek chce spokojnie spedzic czas, a ma megatywne sytuacje a pozniej dostaje negatywne odpowiedzi. 


Jako dobrzy właściciele obiektu, dobrze zarządzający patrzacy sercem na świat mamy szansę na sukces. Chociaz.wiadomo trzeba miec twarda dupkę 

Moje snaidanko z dzisiaj oj oj pycha 





Komentarze

  1. Sniadanko mniam mniam
    Co do tej sytuacji no to bardzo złe zachowanie. Właśnie dobrze, jeśli dostaję się skonstruowaną krytykę, bo można wtedy sie mocno poprawić, bo często nie zauważa się swoich błędów

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektórzy krytykują nawet bez powodu..

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie słabo, ze tak od razu naskoczyli, ze konkurencja. Osoby w tej branży powinny mieć świadomość ze mogą być negatywne opinie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter