Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Praca zdalna czy chałupnicza ?









Wiram serdecznie, 
Ten miesiąc jest dla mnie straszny. Mam do pracu ciagle na rano na 4.15 . Pracuje w obsłudze klienta, gdzie ludzie mogą chodzić pływać. Już o tej porze zawsze jest kolejka i ludzie czekają na mnie. Musze wstawać o 3 i w domu jestem o 3. Pracuje również 10 godzin. Wracam muszę zrobić obiad i już jest.pozno i nic mi sie nie chce. Po całym miesiacu i ok 200 godzin etatu przepracowanych dzisiaj nie mam siły na nic. Czuje sie bardzo źle i nawet nie mam siły nic mowic. Na umowie o pracę etat w lipcu kszdy mial taki duży.  
Niestety musialam sobie jakoś radzić, spotkania ze znajomymi byly kosztem zmęczenia. Nie ma co mi sie dziwić, że ze mną ostanii trochę słabo. Kolejne miesiące zapowiadają się lepiej. 
Mam czas na organizację swoich spraw ale jestem bardzo zmeczona wszystkim. 

Dzisiaj chcialabym zapytac Was czy korzystacie z prscy chalupniczej ? Uważacie ze jest ona nadal modna czy niestety już nie ?? 
Z tego co wiem, to teraz bardzo duzo jest oszustów i przestrzegam Was przed nimi. Ktos daje ogłoszenie o pracy chalupniczej ale aby moc korzystać z zleceń nalezy dac wpisowe. To może byc 50 zł od osoby i nastepnie ta osoba znika, a my sami daliśmy komus pieniądze za nic. Dlatego zawsze jestem daleko od prac gdzie trzeba dawac wpisowe. 
Boje sie oszustów i ze nic z tego nie będzie. 
Czasami sa uczciwe prace, gdzie trzeba płacić wpisowe  ale jesli ktos szuka pracy i chce zarabiac, to dlaczego pracodawca chce wpisowego ??? Z gowy wiadomo ze taka osoba chce dorobić a nie stracić. 

Niektórzy uważają, że praca chalupnicza to praca zdalna. Nie kestem pewna czy można łączyć te dwa pojęcia. Praca zdalna polega na dalekiej pracy od miejsca pracy przy użyciu komputera i pracy z nim. Pracodawca nie zapewnia nam sprzetu. 
W pracy chalupniczej prscodawca powinien dostarczyć nam narzędzia. 

Czy znacie jakieś uczciwe prace chałupnicze? 
Ja nigdy nie pracowalam ale mogę wymienić 
Skladanie długopisów, skladanie zabawek, kierowanie, robienie zaproszeń, projektowanie zaproszeń, skladanie bizuterii, skladanie kopert, pakowanie. 
Szzystko przywozi i odbiera kurier na koszt firmy a dodatkowo mozna cos zarobic. Jesli ktos sie nudzi to zawsze moze poszukac takiej prscy. Ale przy niej trzeba tez robic dokladnie wszystko, bo pozniej po odbiorze oakzuje się ze trzeba robić duzo poprawek i nie wszystko podoba się pracodawcy. 
Ja uważam że takie prace są bardzo dobre i jak ktos oglada jaksi film to przy okazji moze cos porobic takiego, ja moja biżuterie robie kiedy ogladam tv wiec mozna polaczyc przyjemne z użytecznym.  Dodatkowo mysle ze te rzeczy są nam potrzebne i fajnie dodatkowo cos takiego porobic. 



Kolacja 





Komentarze

  1. Przy tego typu ogłoszeniach trzeba bardzo uważać na oszustów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pracowałam nigdy w pracy chałupniczej. Współczuje tego wczesnego wstawania ;p to środek nocy

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie nie wierzę w takie ogłoszenia, pic na wodę. Trzymam kciuki za więcej odpoczynku i Twojego oddechu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że więcej kobiet decyduje się na pracę zdalną, aby spędzać więcej czasu w domu z rodziną.
    https://www.wpsonline.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter