Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

praca

Witam serdecznie, 
Od kilku dni pracuje bardzo ciezko
 Zero czasu na odpoczynek i nude. Ostatnie dni dały mi duzo do myślenia i nauczylam sie wielu nowych rzeczy. Ale.dam rade. Zrobie wszystko to o czym zawsze.marzylam tylko mialam lęki. Lęki odeszły, jest nowa dziewczyna. 

Zapraszam do mojego sklepu na imstagramie @wesolakomorka . W przyszlosci planuje miec osobna stronę sklepu, ale poki co czytam jak to robic i testuje. 

Oto moje produkty :




Mozna skladac zamówienia w każdy sposób. Mozna pisac do mnie na e mail, mozna w komentarzach. 
Biżuteria jest unikatowa. To sa moje początki wiec boje sie o opinie, ale chcialabym eu hodzic naprzeciw klientom i sluchac ich opinii. Zawsze trzeba przyjmować nawet negwtywne  komentarze. 

A tutaj są moje nowe projekty na kolczyki. W kllejnym miesiacu beda sklejane dalej. Ponieważ musze zakupic dodatkowe elementy do nich i czekam na wypłatę, a po wypłacie dalej bede mogla skleić. 
Nowych projektów mam dość sporo, poniewaz szkiełek  kupilam do 100 sztuk hahahaha. 
Sama zamykam obrazki w tych szkiełkach dlatego uważam że są wyjatkowe i ciężko to powtórzyć. 

Rowniez bede wyszywac i robic bransoletki z muliny. 
Ale robota idzie ze hohogo
 Zabieram się za wyszywanie hahahahaha
 


Komentarze

CHAT

Mapa

Flag Counter