Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Prawdziwe wyzwanie to walka,a nie zdobycie trofeum Diana Palmer, W czułych objęciach



Witam serdecznie, 
Mam dla Was propozycje. Od jutra 21.07 do 28.07 poprowadzę pierwsze  Wyzwanie blogowe. 
Pamiętam jak kiedys prowadziłam blogi i brałam udział w wyzuwaniach blogowych i dawały mi frajdę hahahah. Lubicie brac udzial w.takich akcjach ??? Ostatnio szukałam podobnych i teraz niestety bardzo rzadko widzę takie akcje. 
 Teraz ja postanowilam prowadzic akcje. Po skończonej akcji powiecie mi co o tym sadzicie ;)

Mam juz calkiem niezlu humor i wraca powoli moja Natalka hahahhahah.  Gdzies gleboko w.sercu schowała się dawna osoba pelna energii, radości , motywacji,  krestywnej energii. Cos ją stłumiło, ale teraz postanowilam realizować.marzenia, walczyc i duzo pracowac na kazdy temat. ;) 



Jestem ciekawa co tam u Was ??? Jak sie czujecie? 







Reagulamin

1. Podczas trwania wyzwania pisz na tematy podane przez Wesołą Komórkę. ( Jesli piszesz rzadziej, nie bój się, możesz w dowolnym terminie skorzystać z tematów ) Udostepniaj banery z tematem , które będą się pojawiały kazdego kolejnego dnia do 28 lipca 

2. Codziennie dodaj do obserowoanych 10 blogow. 

3. Skomentuj od serca 5 blogow dziennie

4. Baw się dobrze i rozwijaj



Kawa biala czy czarna na poranek ??? 


Komentarze

  1. Człowiek czasem musi sobie na chwilę zgasnąć. Wprawdzie osobiście nie cierpię tego stanu, ale jaka radość jest wtedy, gdy się znów rodzimy i to nawet całkiem bez wyraźnego powodu. Dobrze, że i Ty masz tak teraz.

    Trwaj w tym jak najdłużej,
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter