Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Rozdanie

Witajcie kochani, 
Od dłuższego czasu namawiano mnie na założenie instagrama. Nie byłam na to gotowa i nie.chcialam tego, jednak od.pewnego czasu coś mi się.odmieniło. dwa dni temu postanowiłam że zakładam instagram @wesolakomorka i wiecie co ?? Dało mi to radosc. Nawet nie.mialam pojęcia, że to może być taka fajna zabawa. Już na początek dodałam posty i dostalam miłe wiadomości powitalne. 
Marzyłam o tym żeby zacząć robić rozdania na blogu i różne konkursy. Niestety było to tylko w marzeniach. Dzisiaj wstałam i postanowiłam że robie rozdanie i zabrałam się do prscy. I juz udostępniłam, to takie proste i uszczęśliwiło mnie hahaha. 
Wy też możecie brac udział. 
Do 3.08 można komentować na instagramie bądź tutaj chęć udziału a 3 odbędzie się losowanie i wysyłam nagrodę osobie z losowania. Trzeba dodać do onserwowanych, jesli ktos nir ma instagrama moze dodac na blogu onserwowanych
 Zachęcam do udziału i chciałabym w przyszłości organizować więcej takich wydarzeń
 Wracam do Was z podwójną energią i radością ;) 
Do wygrania rzeczy, które sama wykonałam 2 bransoletki z muliny oraz serwetka wykonana haftem krzyżykowym. 
Kocham Was 


Komentarze

  1. Najważniejsze, że obecność na IG daje Ci tyle radości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, skorzystanie z niego i zacząłem obserwować Twojego bloga. Jestem zwolennikiem 44. Chciałbym mieć przywilej podążania za tobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Adorei a arte manual. Quanto ao Instagram... tenho ... mas não ligo
    .
    Tenha uma semana feliz
    Cumprimentos poéticos

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ze spodobało Ci się prowadzenie Instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, trzymam kciiuki za rozwój na insta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne nagrody! Życze miłego użytkowania Instagrama hehe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter