Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Witam serdecznie, 
Co tam u Was moi kochani? 
U mnie dzisiaj na obiad bedzie zapiekanka. 
Jesli nie macie pomyslu to zapraszam do korzystania. 
Usmażyłam na patelni grzybki z cebulka, a na kolejnej dodalam masło czosnek i zrobilam sosik. Do niego dodalam żółtą paprykę, cukienie, kukurydzę i salami. Następnie wszystko zpaieke w piekarniku i na wierzch roztopie ser. 
Wczoraj bylam na wspaniałej imprezie u znajomych... uff jak dobrze ze dzis wolny. Hahaha
Przygotowałam na impreze ciasteczka owsiane z czekolada i dodalam migdały oraz posypalam sezamem. Kolezanka zrobila dodatkowo z słodkości babeczki i szaszłyki z truskawkami. 

 


Staram się wszystko poukladac w zyciu wiec chwilowo jest balagan ale idzie wszystko w dobrym kierunku ;) 
Kocham Was i pracujmy nad soba ;) 

Komentarze

  1. Ta zapiekanka wygląda niezwykle apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aspecto delicioso. Deixou-me a salivar...
    .
    Um domingo feliz
    Felicidades

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie jadłam zapiekanki. Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dawno nie jadłam zapiekanki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale smaczne dania!😊 Te ciasteczka z chęcią bym zjadła 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej zapiekanki nie jadłam, zazwyczaj robię albo kupuję z pieczarkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo ale super musi byc ta zapiekanka

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie robiłam zapiekanki. Zaraz biore się do dzieła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wygląda smakowicie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w organizowaniu się. ;)

    U mnie dzisiaj na obiad była pizza. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapiekanki zwykle jadam zimą ale i tak narobiłaś mi na nią ochoty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale apetycznie wszystko wygląda! Te szaszłyki też mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie zapiekanka super. Dawno nie jadłam takiej domowej. Teraz przy tych opałach to by pasowało coś lżejszego ale... co tam. Pychota

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfect Summer Time Dish - Beautiful Photos For Sure

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  15. Smakowicie wszystko się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter