Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Wyzwanie blogowe 22.07







Witam serdecznie, 
Jak sie czujecie ??? Jak oceniacie zmiany na blogu ?? Wszystko ciagle jest w wersji roboczej, ale chcialabym zadbac o mojwgo bloga na powaznie ;). Codziennie się zmienia wszystko, bo patrze jak to ma wyglądać;), staram się już zrobic treści lepszej jakości i aby strona wyglądała ciekawiej. Poświęcam moim stronom teraz dosc sporo czasu ;). 
W dzisiejszym wyzwaniu proszę o opisanie siebie w 3 słowach. 
Niby to proste, ale jednak niestety wybrać 3 słowa to za mało. 
Ja jestem kreatywną osobą. Kocham uczyć się nowych rzeczy i lubie sama dochodzić dlaczego cos jest tak zrobione. Lubie kazdy rodzaj sztuki i chce nauczyc się w zyciu jaknajwiecej tworzyc. Marze o warsztacie i prawdzieym sklepie artystycznym. 
Nigdy nie mialam problemu z treściami artystycznymi bo zawsze wszystkim sie podobalo. 
Kreatywna ale artystycznie, a nie kesli ktos mi zada pytanie np. Co byś zrobila jak bys byla ołówkiem i co byś myslala ? 

Kolejne slowo to pracowita
 Kestem pracowita, ale mam niepoukładane sprawy i mimo ciężkiej pracy efekt nie jest zawsze odpowiedni. S strony internetowe wkładam duzo wysiłku, a pozniej okazuje się ze jest teczowo a nie jednokolorowo. Jednokolorowe strony są bardziej eleganckie i sprawiają lepsze wrazenie a ja jezzcze troche jak dziecko wrzucam co chce. 
Chociaz juz duzo mysle o zmianach i jak widać wprowadzam je. 
Jak coś aovie psptanowie to potrafie to zrobic, dopóki cos mi nie przerwie pewnej sprawy. 
Pracowałam w ciężkich pracach i nauczylam sie pracowac za kilka osób ale za jedną wyplate. 

Jestem dobra. Tylko moi rodzice i jedna osoba o mnie dbali w zyciu. Tak niestety musialam uczyć się wszystkiego sama.  Muslalam tylko o przetrwaniu sama, nikt mnie nigdy nie wspierał i bylo mi ciezko. Teraz chcialabym dla wszystkich jaknajepiej. Daje z siebie 300% i nic nie oczekuje w zamian. Musze o kogos dbac, bo brakuje mi czegos. Jesli sa ludzie, którzy potrafią się odwdzięczyć to milo a jeśli ktoś chce moją dobroć tylko whkorzystac ?? 





Komentarze

  1. Ja opiszę siebie tak: introwertyczka, ambitna, uparta w dążeniu do celu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oto ja: optymistka, empatyczna, pamiętliwa

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobra to ja też spróbuję: kreatywna, ambitna, pragmatyczna
    Co do bloga to powodzenia ze zmianami obyś w końcu doszła do finalnej wersji :D

    Zapraszam do mnie:
    http://czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter