Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Wyzwanie blogowe 24.07













Witam serdecznie, 
Kolejny dzień, jak ten czas szybko leci. Dzisiejszy temat do dyskusji to pytanie o magiczne moce. 
Kim chcialbys sie stać, gdybyś miał magiczne moce ??? 
Jesli zaciekawi Was temat smialo mozecie pisac na te same tematy udostępniając moj baner ;) . 

Chcialabym byc jakimś mitycznym rzadkim stworzeniem. Wolalabym byc w paczce kilku osób i miec wspolna tajemnice. To byłoby ciekawsze. Chcialabym znac rozne zaklęcia i produkować wszelkiego rodzaju eliksiry w mojej pracowni.  Moje eliksiry pochodziłyby z naturalnych darów natury i odpowiedniej wiedzy. Chcialabym posiadać kule, ktora pokazuje dowolne miejsce na ziemi i teraźniejszość. Co aktualnie dzieje się w danym miejscu hahahah. Raczej byłabym po dobrej stronie i moje eliksiry i zaklęcia pomagałyby innym ludziom. 
Marzy mi sie magiczne miejsce gdzies daleko dostepne na środku jeziora i mialabym własną jaskinie. 
Prowadziłabym nirmalne zycie w ciagu dnia, a w wolnym czasie podróżowałabym do mojej jaskini. Pomagałabym moim przyjaciołom i nigdy nie wiedzieliby ze to ja podając im zaklecia przy trudnych sytuacjach. 
Bylabym bardzo pomocna osoba i starala sid znienic swiat na lepsze. 


juz mozna kupic takie kolczyki cena to 10 zł plus przesyłka 

Komentarze

CHAT

Mapa

Flag Counter