Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Działania ;)



Witam serdecznie, 
Oststnio moje życie zmienia się na lepsze. Dopiero docierają do mnie pewne sprawy co robiłam źle w życiu. Przykro mi że marnowałam czas na głupoty. Miałam depresję i naprawdę ona niszczy życie. Ciągle chciało mi się spać i nie miałam na nic siły. Moje priorytety nie były jasno określone. Bardzo chciałam być akceptowana, ale nie potrafiłam siebie akceptować. Oststnie dwa lata to był najgorszczy czas w moim życiu. Nie zrobiłam nic ciekawego i nie wykorzystałam czasu. Obudziłam się z ręką w nocniku. ... Zawsze marzyłam o pięknej miłości o tym że ktos mnie zaakceptuje taką jaką jestem że będę mogła być wspaniałą kobietą dla mężczyzny. Zawsze chciałam być wielkim wsparciem dla drugiej połówki i kibicować w dążeniu do wymarzonych postanowień. Chciałam być kimś ważnym i potrzebnym dla kogoś. .. Ci których spotykam na mojej drodze niestety nie chcą mieć nic wspólnego, nie chcą mieć takiej kobiety jaką jestem ani nawet nie chcą mnie poznawać. 
Najgorsze jest to że jest moda na 50 kg ... Jesli byłabym kobieta ktora tyle waży moglabym liczyć na kogos ale gdybym przytyla po roku związku to i tak by się to rozpadło. Nienawidze osòb którzy najpierw mówią że kochaja a pozniej znajdują sobie chudzza laske i zrywają po 2 latach wspólnego zycia. . . . .  Zamiast pomoc delikatnie porozmawiac z kims to lepiej wymienić na lepszy model. Dziewczyny pòzniej maja depresje z tych względów ze tak się.nie robi, ale niestety są takie chu..e..... 
W tym momencie jakim jestem nie wierze w to że ktoś by chciał taką osobę jaką jestem ale nie mam depresji z tego powodu. Ustalam sobie mini cele do zmiany. Pokaże wszystkim, ogarnę się i za rok będę już lepszą kobietą. 
Już zaczełam działać w każdym kierunku. Poczytałam o tym na co dostałam skierowania od lekarzy i zaczełam robić badania. One są dosc ciezkie i boje się wyników. Ale musze sobie radzić sama nawet jak będą nienajlepsze. ... W tym miesiacu mam 5 spraw medycznych do zrobienia, a w kolejnym już dziś.zrobilam rejestrację na 3 i musze jeszcze zrobić rejestrację do najważniejszego lekarza prowadzącego do lipodemii. 
 Skupiam się na sobie, na pracy nad sobą nad tym żeby udowodnić wszystkim moje zmiany .... 
Bardzo nie lubię sytuacji kiedy pytam kogos co ja zle zrobilam badz robie a kolezanki mowia ze nic albo nie są w stanie mi powiedzieć albo musimy się.spotkaci napic ale nigdy się nie.spotkamy bo tak naprawdę tego nie chca. 

Tak że za kilka miesięcy będę odważniejsza i bede juz o wiele lepszą osobą. Wszyscy będą zazdrościć hahahaha. Czas uwierzyć w siebie a nie to co inni mówią. Za dużo mysleń. 
Ostatni miesiąc poorstu spuchłam, duzo czynników jest na to ale za duzo tycia jak ma jeden miesiąc. 
Pół roku daje sobie walki z sobą a w styczniu będzie już ktoś lepszy i będę miała odwagę pójść do pracy z językiem niemieckim. Hehehehe. 

Napisałam CV po polsku i po niemiecku i wyszło profesjonalnie i bardzo dobrze. 
Muszę napisać je w języku angielskim oraz jeszcze listy motywacyjne i chce napisać egzamin TELC ale ośrodki egzaminacyjne nie odpisują mi na wiadomosci .... 



 

Komentarze

  1. Świetnie, że teraz działasz i myślisz pozytywnie. Od razu wtedy życie staje się prostsze. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby było coraz lepiej!
    Ja nie chcę Ci mówic, że masz schudnąć, ale jeśli będziesz się dzięki temu lepiej czuć ze sobą, to mam nadzieję, że Ci się uda. Najważniejsze jest pokochać siebie, a nie czekać na innych, ale wiem, że to jest trudne, mi bardzo długo to zajęło
    Jestem dumna, że dajesz już sobie radę <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że teraz już wszystko będzie dobrze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you for sharing this wonderful post keep your awesome work
    I have many hobbies. I love to travel and read. But my favorite hobby is cooking. Let me tell you why! First, I'll tell you a little bit about why I started cooking. Secondly, I'll give you some information about what I like to cook. Third, I will say how I use the vietnamese food for cooking.

    When I started cooking, I was 10 years old. My mom wants me to be a chef. She has always believed that girls have to make different types of food, because one day they will get married. In my country, it is normal for girls not to cook. I feel lucky because I can cook many dishes. Now that I cook some of the dishes my children and husband love, I become happy and proud of my mother and myself. i am a food blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie czytać , że ktoś wychodzi beznadzieji - tak nazwałabym inaczej depresję. Tak trzyma i nigdy się nie poddawaj . Czasem lepiej robić małe kroczki ale robić .

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że potrzebujesz sensownego wsparcia. Jeśli jesteś zainteresowana, zapraszam na www.apostrofa.pl Pierwsza sesja startowa jest bezpłatna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, żeby wszystko szło w jak najlepszym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter