Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Podsumowanie miesiąca





Wiram serdecznie, 
Jak tam u Was ??? Dzisiaj chciałabym podumować mój poprzedni miesiąc.
Dzialo się naprawdę dużo. 
Załozyłam instagrama i aktwnie na nim działam.  Serdecznie zapraszam na niego. 

Założyłam aplikacje Google do śledenia ruchu na mojej stronie. 
Instaram oraz aplikacje do śledzenia ruchu mam 2 tygodnie i jeszcze nie wiedzialam ze musze zainstalować kod sledzenia i zanim go zrobilam to mial cenny czas. Teraz moge rzeczywiście ocenić ruch na stronie, odbiorców z jakiego kraju są i ile czasu poświęcają na mojej stronie. Wtedy wiem, czy tresci są ciekawe czy nie. 

Zainstowałam aplikacje pronterst kilka.dni temu i dopiero ucze się jej używać. 


Zaczełam zmieniac swoją stronę internetową i zaczelam powoli prowadzic strone na facebooku. 


Dodatkowo pracowalam i duzo myslalam. Wymyslilam, że w.tym meiisscu albo juz we wrześniu pojde spdzddwac produkty na targu. Mamy taki targ Dworzec Swoebodzki. Pewnie kazdy o nim słyszał i tam postnaowilam sie wystawić z produktami handmade i przygotowuje się do tego wydarzenia. To jest takie miejsce stary dworzec, ale w pełni wykodzystany, bo za opłatą dostaje się pozowlenie na sprzedaż i mozna wystawić wszystkie przedmioty. Kazdy tam sprzedaje, wszystko mozna tam kupic, mozna spdzedawac bez stolika z ręki. Można rozłożyć się na kocu, na ławce, na torach. Otwarty jest zazwyczaj ok 5 ale nie wiem jak po  pandemii. Jesli chodzi o tłumy to o 8 juz jest bardzo duzo osob. Kazdy autobus który ram jedzie wypełniony jest na 150 % osob i wszyscy wysiadają w tym miescu. Wszystko mozna kupic tam taniej i różnej jakości. Postanowilam, ze sprobuje tam. Musze zobaczyć na kiedy maja wolne terminy i od kiedy mogę zacząć. Kiedy nie ide do prscy na 4 . .... Dworzec jest otwarty w niedziele i prawdopodobnie w srody po pandemii. 

Do takiej sprzedazy nie jest.latwo sie pdzygotowac, poniewaz chce kupic na to stolik skladany aby wysyawic produkty i miec cos wiecej na zapas. Ide z kims ale chce probowac. W takich miejscach i innych, najważniejsze ze sa ludzie i klienci. Aby moc sprzedawac musze kupic plyn do dezynfekcji rąk, maseczki, rękawiczki i zapewniać bezpieczeństwo klientom. Wiec musze spelnkc pewne warunki. 
Ciesze się z tego pomysłu. 
Kocham żywice eposydową i mam nadzieje ze w rpzuszlosci uda się zrobic z niej fajan bizuterie na kolejne sprzedaze. Mam wstepny plan na pol roku i ustalone cele. 
Dodatkwo pracuhe ciezko i wymyślam nowe produkty i mam już jakiś asortyment. Dzisiaj jestem w miescu gdzie mogę porobic ciekawe zdjęcia. 
Mam 3 dni wolnego i cieszę się ze nie mam na 4 a  wkolejnym miesiacu kilka dni na ma.4, mam sporo na 5.40 ale na 5.40 juz mialam czesto duzo i nie czułam się tak źle jak po 6 dniach na 4. Mam swoje prywatne zycie i chce spedzac czas z ludzmi i przez to spalam 3.godziny dziennie wiekoszc miesoaca i to mnie wykończyło plus napewno brakuje mi żelaza i musze.sobie kupic. Jesli nrakuje mi żelaza.jeszcze bardziej chce mi się ciagle spac. 


W związku z lipodemia zapisałam się do dotetyczki i niedlugo do niej ide. Kiedys bylam i jedna pani mi pomogla ale teraz jezzcze raz trzeba coś.zrobic. Dla siebie i dla.zdrowia. Planuje zarobic pieniądze na.sklepie i spelnic marzenia czyli rozwoj artystyczny i produkcja dalszych elementów oraz zainwestować w siebie i lepsze samopoczucie, planuje zainwestować w zmiany na lepsze. Bardzo mi zależy na.tym sklepie i bede walczyc. 
Niektoezy mowia ze jak nie uda.mi się nic sprzedać to bedzir mi smutno. Jasne moze byc ale jesli nie tu to tam, bo wiem ze moje.produkty są piękne,  a po rozwoju beda jeszcze lepsze. Pomysly i projekty sa ale trzeb miec pieniadze na rozwoj. 

Komentarze

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter