Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Serce na łańcuchu

Serce moje nadal wisi na łańcuchu, 
Nadal otulone w zimowym puchu 
Za oknem już jest lato
Za oknem przygrzewa słońce 
Jest już ciepło, ale tylko za oknem 
Moje serce wciąż zamrożone toczy walkę z lodem i Mrozem
Cztery pory roku noszę grube swetry 
Lód ma chyba 4 metry
Ah ah Królowa Śniegu to muszę być teraz  ja, 
Ah musiałam dostać kawałkiem magicznego  szkła do oka, 
Jak rozmrozić serce moje ??? 
Ja się bardzo boje 
Gdzie znaleźć wystarczającą ilość ciepła ???
Każdym kolejnym krokiem zamrażam świat 
Coraz mniej słońca, radości, pozostaje tylko uczucie zimna, reszta enocji poszla w siną dal, 
Zaczynamy Mroźny bal !
Niedlugo zostanie zamrożony miłości kwiat 
Królowa Mrozu 
Raz dwa trzy do wozu !!!
Ruszam w podróż po świecie 
Gdzie jesteś mój drogi kwiecie???
Zamrożę miłości kwiat 
Strzeżony przez Podróżników Ciepła
Lub rozmroze serce swoje 
I będziemy żyli długo i szczęśliwe we dwoje 






Komentarze

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter