Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

co u mnie

Hej

Nie było mnie jakis czas w internecie i przepraszam.  Co u mnie ?  Przepraszam za moją nieobecność, ale czas leci tak bardzo szybko i naprawde.duzo reczy trzeba ogarniać. 
Aktualnie szukam dodatkowej pracy i wysłam CV w różne miejsca. Jestem na postojowym na umowie o prace, ale nie chce siedziec w domu. . . 

Ale okazuje się, że mam masę badań, bo nie wiadomo ale może mam lipodemie i zespol Crushinga 😱 . . Ten zespół dopada jedną osobę na milion. Od początku choroby można żyć 5 lat, ale to również 30% chorych ma szanse. Są różne przypadki. Są osoby, które w wieku 24 lat mi super figurę, a nagle przytyly 50 kg . . . Dopieoro po leczeniu udało się cos zrzucić.  Choroba jest ciężka, ponieważ organizm produkuje za dużo kortyzolu - hormonu stresu. 

Najgorsze jest to, ze sport nie pomaga schudnąć dlatrgo bo sport powoduje jeszcze większy przystosowany stresu naturalnie i organizm nie radzi sobie z taka dawka i niestety ćwiczenia nie pomagają schudnąć tylko mogą zaszkodzić. 

 Objawem tej choroby jest twarz wyglądająca jak ksiezyc, depresja, zle samopoczucie, widoczne rozstępy o bladoróżowym kolorze, łatwe siniaczenie. . . . 


Ja niestety cale życie przy najmniejszym dodatku mnie to mnie to boli i zawsze myslalam, że jestem delikatna. Bardzo łatwo mi o siniaki. Zbyt mocne złapanie i siniak . . . Łatwo się robia krwiaki i nigdy tego nie rozumiałam. Zawsze mówimy ze tak ma być.  Ale okazuje się, że to choroba. 

 Trzeba zrobić dodatkowe badania i w tygodniu będę musiała być kilka razy w szpitalu na kilka godzin.
Wczoraj byłam na badaniach krwi i pobrali mi 5 fiolek. . . . Cały dzień byłam osłabiona. 

Boje się, ale chce jaknajszybciej to zrobic zrby wiedzieć co dalej. Lipodemia i zespol Crushinga to nic dobrego, malo osob ma odkryte choroby i wszyscy, którzy obserwują takie osoby dobijają je bo mowia negatywy komentarze również nie wiedząc ze to choroba . . . .


Ten zespol to może być  nowotwor i trzeba leczyc chemioterapia i wycięciem guza. Można lekami ale kosztują miesięcznie kilka tysięcy złotych.  . .  Więcej kobiet choruje na to niz mężczyźni.  . . 

Jesli chodzi o lipodemie to można zrobić tylko liposukcje i nie odkryto jeszcze leczenia. Ona.dotyka tylko kobiety, żaden mężczyzna nie chorował na to ... 


 

Zaczelam współpracować z dietetyczka i dostalam przepis na diete ketogeniczną i od jakiegoś czasu staram się przejść na nią ;) . 

O takiej diecie będąkejne posty, bo jest dość ciekawa. W zasadzie mozna pisać i pisać co u mnie, duzo sie wydarzyło  iekawych opowieści

 



Komentarze

  1. Cześć! Wiesz co, ostatnio miałam robione różne badania. Rownież mój organizm produkuje zbyt dużo kortyzolu.. Doktorka wykluczyła jedną chorobę, ale mogą być inne.. lepiej zapobiegać zamiast leczyć, także koniecznie kontroluj to, co się z Tobą dzieje. Życzę, aby wszystko MIMO WSZYSTKO było dobrze. Oby się okazało, że to jednak nie zespół C.. Super, że masz dietę. Życzę wytrwałości! Ściskam <3

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Natalia 😘. Jakie wielkie powroty, ja też dzisiaj zaczynam od nowa (dodałam post 10, ale dzisiaj odblokowałam bloga).
    Oj dawno nie rozmawiałyśmy, trzymaj się, mam nadzieję, że wszystko potoczy się dobrze i znajdziesz winowajcę swojego samopoczucia i wdrożysz odpowiednie leczenie ❤️.
    Ja na keto jestem od około roku, ale no stop upadam i zjadam węgle proste 😛.
    Może teraz mi się uda znów zacząć, z tobą będzie łatwiej 😘
    Buziole, tęskniłam pa ❤️😘

    OdpowiedzUsuń
  3. A może to tylko fałszywy alarm spowodowany słabszymi wynikami? Z drugiej strony, jeżeli to prawda, to mam nadzieję, że wdrążą jakieś dobre leczenie i wszystko będzie ok.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że szybko znajdziesz dodatkową pracę, a problemy zdrowotne nie okażą się tak poważne i wszystko się ułoży. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter