Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Hej

Witam wszystkich serdecznie, 

Jestem na diecie keto już od jakiegoś czasu. Powoli zaczynm czuć pierwszy etap, którym jest osłabienie i brak węglowodanów w organizmie. Jest mi dosc ciezko, ale nie mam chwilowo wolne wiec najgorszy stan walki organizmu przetrwam. 
Poki co psychicznie nie czuje się najlepiej. Ponoć dieta keto wpływa dobrze na poprawę nastroju i poprawia wiele funkcji w mózgu. Jest polecana na wiele chorob. Wspolprscuje z jedna lepszych dietetyk w Polsce i to z skierowania od wybitnego lekarza. Jeden z 3 jacy zajmują się lipodemią. 



W minioną środę mialam urodziny. Mój najlepszy przyjaciel zorganizował dla mnie impreze niespodziankę. Wszyscy śpiewali mi 100 lat i to był piękny dzień. Nigy nie miałam imprezy niespodzianki, ani nie bralam udziału w takiej. 
Spodziewałam się, że będzie taka impreza. Moi najbliżsi za bardzo udawali, ale nie spodziewlaam się tylu osob. Takie chwile budują mnie i wiem, że jestem przy bliskich osobach i że oni zawsze są ze mną. 
Rarityof.taste postarał się bardzo. Sam zrobił torcik i przygotowal mnóstwo jedzenia. Napisał do ludzi nawet jakich nie znam. Cała Polska byla zaangażowana hehehe.  Bawiłam się świetnie, jednak z powodu sytuacji na świecie nie mogłam kupic nowej sukienki i nie miałam nic ciekawego . . . 
Zawsze starałam się kupic ma imprezy jakąś kreacje, ale.teeaz niestety nie da się. 
Impreza była wspaniala ;) . 
Dużym zaskoczeniem dla mnie były fit przekąski. Miłośnicy chipsow mogli jesc chipsy, ale Ci którzy tego nie jedzą mogli jesc nasiona dyni, słupki marchewki i ogórki. 
Byl gulasz. Cały garnek gulaszu został szybko zjedozny i każdemu smakowało. 
Również byl dostępny alkohol własnej roboty. 
Wszyscy bawili się świetnie, a wiele osób których nie było napisali mi ze przepraszają ale nie mogę uczestniczyć ponieważ pracują.  Były również osoby, które zrezygnowały z przyjścia i wolaly siedziec w domu, bo się boją. 
Mimo wszystko to były.moje  ajlepzze urodziny w życiu. Chcialabym w przyszłym roku spotkac sie w tym samym gronie, moze byc nawet większe, ale oby kontakt pozostal z tymi ludźmi na całe życie. 
Tego sobie zycze. I Wam życzę najlepszych przyjaciol ! 



Niestety, poki co musze nad soba duzo prscowac. Ostatnie kilka dni troche mi się popłakało, ponieważ chcialabym miec chlopaka, ale niestety nie jestem laską z gazety i smutno mi.  Bardzo ciezko jest zbudować związek i dwie osoby muszą tego chcieć.  Coezko jest tak aby 2 osoby chciały. Wszystko siedzi w głowie i nie jestem pewna siebie. 
Żaden chlopak nigdy nie chcial mnie na serio i mam w sobie mieszane uczucia. 
Poki co nie chodze na randki, bo nie ma gdzie, nikt mnie nie zaprasza oraz nie czuje, że moglabym pojsc. 













 

Komentarze

  1. Natalko kochana wszystkiego najlepszego (nie zauważyłam na fb, że masz urodziny ☺️), życzę Ci by ta zwariowana i przebojowa Ty, zawsze zwyciężała nad tą, zakompleksioną i zatroskaną. Zawsze musisz być dobrej myśli, na, wszystko w życiu jest pora jest czas siania i czas zbierania, czas smutku i czas radości. Jesteś wspaniała, zawsze Ci o tym mówię... Więc nic dziwnego, że otacza Cię tyłu wspaniałych przyjaciół ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ufam, że znajdziesz w końcu swoją drugą połówkę. Tego Ci bardzo mocno życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji obchodzonych niedawno urodzin. Dużo zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń i samych sukcesów we wszystkich sferach życia (zarówno na gruncie zawodowym, jak też prywatnym)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego i dużo zdrowia w nowym 2021 roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego Wesoła! Niech Ci się wszystko układa szczęśliwie! Tak jak sobie sama życzysz! Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter